Hé, die UI, is dat Jeroen van der Boom?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:26 schreef fratsman het volgende:
Bier, stokbrood, filet Americain, eventueel nog chips, ik zit klaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Ik zit met een kritische blik naar m'n kerstboom te kijken. De spreiding van lichtjes is nog niet naar wens. Vanwege deze werkzaamheden tussen de bedrijven door ben ik genoodzaakt het Turflijstje niet uit te voeren dit keer. Mocht iemand zich geroepen voelen, gaat uw gang.quote:
CEEEEEEEEEEEEEEEEE, waar ben je?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:27 schreef fratsman het volgende:
Staat die Wendy-turflijst trouwens al klaar?!?
Ceequote:Op vrijdag 10 december 2010 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit met een kritische blik naar m'n kerstboom te kijken. De spreiding van lichtjes is nog niet naar wens. Vanwege deze werkzaamheden tussen de bedrijven door ben ik genoodzaakt het Turflijstje niet uit te voeren dit keer. Mocht iemand zich geroepen voelen, gaat uw gang.
Oh god, de afstand tussen de lichtjes is niet optimaal?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit met een kritische blik naar m'n kerstboom te kijken. De spreiding van lichtjes is nog niet naar wens. Vanwege deze werkzaamheden tussen de bedrijven door ben ik genoodzaakt het Turflijstje niet uit te voeren dit keer. Mocht iemand zich geroepen voelen, gaat uw gang.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:26 schreef fratsman het volgende:
Bier, stokbrood, filet Americain, eventueel nog chips, ik zit klaar!
Who's gonna do it?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Miauwtjequote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:30 schreef Karina het volgende:
Aan de muziek te horen is hier verderop de Voice of Turkey bezig.
Beetje is goequote:
Ik zat zonder geluid te kijken en zelfs DAN zie je dat ze slecht acteren.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:31 schreef -Miauw- het volgende:
Oh god, wat een geweldig acteerwerk in GTST
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:31 schreef fratsman het volgende:
Lieke van Lexmond heeft Ome Willem vermoord?!?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |