SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ge-wel-digquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
"Tuurlijk Sinterklaas, zeker Sinterklaas, dat is goed Sinterklaas, dag Sinterklaas."
"Dat was Zwarte Piet."
Die moet je ook kopen. 1,29 euro en 't liedje is de jouwe.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Die iTunes lijst, zeg ik nou iets geks als ik het niet vreemd vind, aangezien je die nummers niet kunt kopen, dus dat is toch logisch dat mensen ze downloaden?
En terechtquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik sluit me ook aan bij de Bart-fanclub.
Moet je wel een ipod hebben en ik ga echt geen 1,29 betalen voor 1 liedje.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Die moet je ook kopen. 1,29 euro en 't liedje is de jouwe.
Of een aipfoonquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je wel een ipod hebben en ik ga echt geen 1,29 betalen voor 1 liedje.
Ik zeg ook niet dat het moet! It's a free country!quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je wel een ipod hebben en ik ga echt geen 1,29 betalen voor 1 liedje.
toen was ik er nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:45 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Vorige week ging voor m'n gevoel sneller
Gewoon via groovesharkquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het moet! It's a free country!
Dat snap ik, maar het kan niet anders dan via I-tunes, vandaar de noteringenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Betaal jij wel eens voor 1 liedje? Dan koop ik nog liever een hele cd (ik heb graag een doosje en zo erbij).quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het moet! It's a free country!
Toen ging ie echt als een malle, jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:45 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Ik doe 4 voor 2,99quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon downloaden, net zo makkelijk.quote:
Klopt... toen ging het echt als een tierelierquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:45 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Niet?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan ze nog niet downloaden
Ik vond het nogal ingewikkeld allemaal eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:47 schreef fratsman het volgende:
Inception. Heb hem nog steeds niet gezien. Is dat wat?
Een van de mooiste ooit.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:47 schreef fratsman het volgende:
Inception. Heb hem nog steeds niet gezien. Is dat wat?
Ik zie ze wel... maar ik kan geen verbinding maken met de store.... nog nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet?
Ze stonden er nog niet, maar ik kon wel downloaden
Ik download ze allemaal, elke weekquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou er nog geen een weten die ik zou willen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |