Ali en Jakhals mogen van mij af en toe wel komen. Schelvis en Beckandquote:Op maandag 6 december 2010 15:31 schreef Paxcon het volgende:
Nou, een aantal gasten die wat mij betreft nooit meer komen:
- Beckand
- Ali B
- Die jakhals
En aan Emile Schelvis begin in me ook steeds meer te ergeren.
Wie wat mij betreft wel wat vaker mag komen is Raoul Heertje. Die deed het wel leuk.
Ja, doetje eerste klasse.quote:Op maandag 6 december 2010 15:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Schelvis past er niet bij, veelste 'zacht'.
De gast moet gewoon verstand van zaken hebben als je het mij vraagt. Hij hoeft geen mensen belachelijk te maken of wat dan ook hij moet meekunnen in de gesprekken en daarbij ook nog zelf wat nieuws/ eigen visie hebben en dat heeft Emile.quote:Op maandag 6 december 2010 15:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Inderdaad.quote:Op maandag 6 december 2010 15:45 schreef Hephaistos. het volgende:
Vind Schelvis best goed te pruimen. Niet grappig of vlot, maar wel verstand van zaken. Prettige aanvulling op Johan en Gijp.
Hij zit altijd zo raar met z'n armpjesquote:Op maandag 6 december 2010 15:47 schreef ajacied4lf het volgende:
He-le-maal mee eens!quote:Op maandag 6 december 2010 15:57 schreef Paul-89 het volgende:
Daarbij moeten we hier niet denken dat ze nog een persoon gaan vinden die en veel verstand heeft van voetbal en ook nog eens 'grappig' is. Ik heb zoiets de grappen komen wel van René, Wilfred en Johan. Daar moet een gast zich helemaal niet tussen willen voegen. Persoonlijk zie ik Bos en Schelvis het liefst. En die Erik kan ik werkelijk waar niet uitstaan, die doet het precies verkeerd en hij denkt verstand van het spelletje te hebben en hij denkt grappig te zijn. uiteindelijk is het gewoon een lomp figuur die niet echt nadenkt bij wat hij zegt.
Iddquote:Op maandag 6 december 2010 15:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij zit altijd zo raar met z'n armpjes
[ afbeelding ]
Nou, ik vind die jakhals dan nog 10 keer erger. Die kan ik echt niet uitstaanquote:Op maandag 6 december 2010 15:58 schreef Smoofie het volgende:
Ali B vind ik het ergste van allemaal.
Dat blouseje tot aan de navel open, dat haar wat drijfnat van de gel is en dan dat vervelend gezicht.quote:Op maandag 6 december 2010 16:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou, ik vind die jakhals dan nog 10 keer erger. Die kan ik echt niet uitstaan
Hij is irritant, doet altijd quasi-verbaasd/verontwaardigd over sommige nieuwsdingetjes omdat hij weet dat hij dan bijval van Johan en Gijp krijgt, en verder is hij niet grappig en zit daar een beetje de mooiboy uit te hangen.
Ik snap ook niet dat Johan zich niet doodergert aan die vent.
Haha, altijd zo'n domme smile op zijn gezicht.quote:Op maandag 6 december 2010 15:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij zit altijd zo raar met z'n armpjes
[ afbeelding ]
Dat met die duif was ook weer zoiets lomps .quote:Op maandag 6 december 2010 16:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat blouseje tot aan de navel open, dat haar wat drijfnat van de gel is en dan dat vervelend gezicht.
Hij wist ook totaal niet hoe hij moest reageren.quote:Op maandag 6 december 2010 16:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat met die duif was ook weer zoiets lomps .
Je praat waar je verstand over hebt, hehe.quote:Op maandag 6 december 2010 16:05 schreef Paxcon het volgende:
Die Jan Smit is opzich ook wel leuk, maar lult te veel over hoe goed het wel niet geregeld is bij Heracles.
En hij praat raarquote:Op maandag 6 december 2010 16:05 schreef Paxcon het volgende:
Die Jan Smit is opzich ook wel leuk, maar lult te veel over hoe goed het wel niet geregeld is bij Heracles.
Schelvis is dan ook meer iemand die veel kan meepraten omdat hij erg veel ziet en kan wel kwaliteiten beoordelen van spelers maar tactisch heeft hij weinig in te brengen gewoon omdat hij daar geen ervaring mee heeft.quote:Op maandag 6 december 2010 16:09 schreef Stokstaart het volgende:
Ik vind trouwens de voetbalkennis van die Schelvis wel meevallen . Zet dan liever Fonsie Groenendijk daar neer . Tijdens de WK was die erg sterk in zijn analyses . Bovendien een rustige gozer die zich niet laat intimideren door Genee/Derksen .
Al blijft voor de humor Boskamp mijn eerste keuze . Geweldige interactie met Gijp en zelfs Derksen durft hem niet aan te pakken
Kraay Senior hebben ze (Derksen en Geneé) een jaar of 10 geleden weggepest . Die is boos weggelopen tijdens een live uitzending van Sunday United .quote:Op maandag 6 december 2010 16:15 schreef ValHallen het volgende:
Eigenlijk hebben ze weinig slechte gasten. Alleen Ali B, de jakhals en Beckand waren kut. De rest is op zijn minst aardig, met Bos als hoogtepunt. Ik zou trouwens Hugo Borst er weleens willen zien zitten. Of Kraay senior weer eens uitnodigen
Derksen heeft een zwak voor charismatische mensen en ex topvoetballers .quote:Op maandag 6 december 2010 16:19 schreef Smoofie het volgende:
Ja inderdaad, wtf heeft johan met bos²
Weet ik maar het was fantastische tv. Derksen was toen nog een stuk harder in zijn woorden en hij maakte er elke week een sport van om Kraaij zo pissig mogelijk te krijgen. Kraaij wilde niks toegeven natuurlijk en zat de hele uitzending zich helemaal op te vreten.quote:Op maandag 6 december 2010 16:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kraay Senior hebben ze (Derksen en Geneé) een jaar of 10 geleden weggepest . Die is boos weggelopen tijdens een live uitzending van Sunday United .
Omdat hij onvoldoende aan het woord kwam ofzo
Ja echt.quote:Op maandag 6 december 2010 16:38 schreef Jmsls het volgende:
Raoul Heertje moeten ze een keer weer uitnodigen, die gast is geniaal
Hmmquote:Op maandag 6 december 2010 16:47 schreef Paxcon het volgende:
Wat ik trouwens ook wel geniaal vond van Derksen uit de uitzending van vrijdag (maar niemand lachte):
''......., dus als één of andere zender mij nog nodig heeft voor wat onzin....''.
quote:Tijl Beckand zal niet meer te zien zijn in het programma Voetbal International.
Tijl vindt zichzelf niet zo geschikt voor het programma. Ik had te weinig voetbalkennis. Het is beter voor de kijkcijfers dat ik er niet meer zit, zegt de grappenmaker tegen De Pers.Tijl was enkele malen te zien in Voetbal International.
Onlangs maakte de ex-Lama bekend dat hij een eigen spelshow zal krijgen. De show zou in januari bij RTL van start gaan.
Ja ik ging ook dubbel.quote:Op maandag 6 december 2010 16:47 schreef Paxcon het volgende:
Wat ik trouwens ook wel geniaal vond van Derksen uit de uitzending van vrijdag (maar niemand lachte):
''......., dus als één of andere zender mij nog nodig heeft voor wat onzin....''.
Ik vond dat ook wel grappig.quote:
alias Het Penishoofd.quote:
Ik weet het, maar zo grappig vond ik het niet?quote:Op maandag 6 december 2010 16:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was helemaal in het begin, toen Genee begon over dat Derksen al de hele week op TV was.
Ohquote:Op maandag 6 december 2010 17:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet het, maar zo grappig vond ik het niet?
Ik denk dat de randzaken de randzaken centraal staan waar Genee af en toe een flauw bruggertje op maakt naar voetbal gerelateerde zakenquote:Op maandag 6 december 2010 17:45 schreef Smoofie het volgende:
Waar zullen ze het vanavond over hebben? Ik voorspel Ajax, AZ en overtreding Nesu. Ook vitesse en Willem II-feyenoord.
Irritante kerel zonder enige voetbalkennis .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |