Ali en Jakhals mogen van mij af en toe wel komen. Schelvis en Beckandquote:Op maandag 6 december 2010 15:31 schreef Paxcon het volgende:
Nou, een aantal gasten die wat mij betreft nooit meer komen:
- Beckand
- Ali B
- Die jakhals
En aan Emile Schelvis begin in me ook steeds meer te ergeren.
Wie wat mij betreft wel wat vaker mag komen is Raoul Heertje. Die deed het wel leuk.
Ja, doetje eerste klasse.quote:Op maandag 6 december 2010 15:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Schelvis past er niet bij, veelste 'zacht'.
De gast moet gewoon verstand van zaken hebben als je het mij vraagt. Hij hoeft geen mensen belachelijk te maken of wat dan ook hij moet meekunnen in de gesprekken en daarbij ook nog zelf wat nieuws/ eigen visie hebben en dat heeft Emile.quote:Op maandag 6 december 2010 15:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Inderdaad.quote:Op maandag 6 december 2010 15:45 schreef Hephaistos. het volgende:
Vind Schelvis best goed te pruimen. Niet grappig of vlot, maar wel verstand van zaken. Prettige aanvulling op Johan en Gijp.
Hij zit altijd zo raar met z'n armpjesquote:Op maandag 6 december 2010 15:47 schreef ajacied4lf het volgende:
He-le-maal mee eens!quote:Op maandag 6 december 2010 15:57 schreef Paul-89 het volgende:
Daarbij moeten we hier niet denken dat ze nog een persoon gaan vinden die en veel verstand heeft van voetbal en ook nog eens 'grappig' is. Ik heb zoiets de grappen komen wel van René, Wilfred en Johan. Daar moet een gast zich helemaal niet tussen willen voegen. Persoonlijk zie ik Bos en Schelvis het liefst. En die Erik kan ik werkelijk waar niet uitstaan, die doet het precies verkeerd en hij denkt verstand van het spelletje te hebben en hij denkt grappig te zijn. uiteindelijk is het gewoon een lomp figuur die niet echt nadenkt bij wat hij zegt.
Iddquote:Op maandag 6 december 2010 15:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij zit altijd zo raar met z'n armpjes
[ afbeelding ]
Nou, ik vind die jakhals dan nog 10 keer erger. Die kan ik echt niet uitstaanquote:Op maandag 6 december 2010 15:58 schreef Smoofie het volgende:
Ali B vind ik het ergste van allemaal.
Dat blouseje tot aan de navel open, dat haar wat drijfnat van de gel is en dan dat vervelend gezicht.quote:Op maandag 6 december 2010 16:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou, ik vind die jakhals dan nog 10 keer erger. Die kan ik echt niet uitstaan
Hij is irritant, doet altijd quasi-verbaasd/verontwaardigd over sommige nieuwsdingetjes omdat hij weet dat hij dan bijval van Johan en Gijp krijgt, en verder is hij niet grappig en zit daar een beetje de mooiboy uit te hangen.
Ik snap ook niet dat Johan zich niet doodergert aan die vent.
Haha, altijd zo'n domme smile op zijn gezicht.quote:Op maandag 6 december 2010 15:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij zit altijd zo raar met z'n armpjes
[ afbeelding ]
Dat met die duif was ook weer zoiets lomps .quote:Op maandag 6 december 2010 16:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat blouseje tot aan de navel open, dat haar wat drijfnat van de gel is en dan dat vervelend gezicht.
Hij wist ook totaal niet hoe hij moest reageren.quote:Op maandag 6 december 2010 16:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat met die duif was ook weer zoiets lomps .
Je praat waar je verstand over hebt, hehe.quote:Op maandag 6 december 2010 16:05 schreef Paxcon het volgende:
Die Jan Smit is opzich ook wel leuk, maar lult te veel over hoe goed het wel niet geregeld is bij Heracles.
En hij praat raarquote:Op maandag 6 december 2010 16:05 schreef Paxcon het volgende:
Die Jan Smit is opzich ook wel leuk, maar lult te veel over hoe goed het wel niet geregeld is bij Heracles.
Schelvis is dan ook meer iemand die veel kan meepraten omdat hij erg veel ziet en kan wel kwaliteiten beoordelen van spelers maar tactisch heeft hij weinig in te brengen gewoon omdat hij daar geen ervaring mee heeft.quote:Op maandag 6 december 2010 16:09 schreef Stokstaart het volgende:
Ik vind trouwens de voetbalkennis van die Schelvis wel meevallen . Zet dan liever Fonsie Groenendijk daar neer . Tijdens de WK was die erg sterk in zijn analyses . Bovendien een rustige gozer die zich niet laat intimideren door Genee/Derksen .
Al blijft voor de humor Boskamp mijn eerste keuze . Geweldige interactie met Gijp en zelfs Derksen durft hem niet aan te pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |