SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keksterquote:
Inderdaad ja. Daar begin ik me steeds meer aan te irriterenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat gelul over megakritisch zijn en het dan vervolgens niet zijn
precies ja...quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat gelul over megakritisch zijn en het dan vervolgens niet zijn
Wie is wie dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:26 schreef Redux het volgende:
ik vind simon in zn feedback altijd leuker dan nick
Lekker belangrijk voor The Voice jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:26 schreef Karina het volgende:
Oh ja heel belangrijk, lang haar voor de VOH.
Nick is wel vaker kritisch, dat kan ik wel waarderen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:26 schreef Redux het volgende:
ik vind simon in zn feedback altijd leuker dan nick
Ja dan zing je veel beterquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:26 schreef Karina het volgende:
Als ik het wist, dan had ik het niet gevraagdquote:
Dat ze kunnen zingen is niet zo belangrijk idd. Het programma heeft niet de verwachting waar kunnen maken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:26 schreef Karina het volgende:
dat ja, noem het gvd dan The Looks ofzoquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:26 schreef Karina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |