Komt zo een kat dan elke dag even hallo zeggen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:25 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook![]()
die staat elke ochtend voor mn deur en wil ff aandacht
nu idd pootjes die rechtsomkeer deden
Absoluut, het is ook zo'n kleine moeite, even een veger eroverheen om het losliggende spul er af te halen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das zo gevaarlijk!
Toen t pas was gaan sneeuwen hoorde ik al meteen dat er bekeuringen waren uit gedeeld aan bestuurders die hun auto niet hadden schoon gemaakt. Ik zeg : TERECHT!!
de rest van de buren(polen en mocro's) kijken er niet naar omquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Komt zo een kat dan elke dag even hallo zeggen?
Lijkt me zo ief!!![]()
Ik heb zelf ook een knuffelbeest die het liefst 24\7 aan het knuffelen is maar de kat van de buren die even gedag komt zeggen vind ik wel heel erg geniaal.![]()
Precies! Je hebt ze tegenwoordig inclusief krabber. Ok het krabben is wat meer werk maar je gaat toch niet de weg op zonder dat je auto vrij is van zooi? Ik ben zelf een keer een gast tegen gekomen die te belabbert was om te krabben en dus kou verkoos boven krabben. Zijn oplossing? Je kop uit t raam steken en dan zo rijden.....quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Absoluut, het is ook zo'n kleine moeite, even een veger eroverheen om het losliggende spul er af te halen.
Mja als jij m geen aandacht geeft komt ie ook niet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:31 schreef marcel-o het volgende:
[..]
de rest van de buren(polen en mocro's) kijken er niet naar omvandaar denk k
Klopt had even flink gesneeuwd net. Precies toen ik op de weg zat. Gelijk weer mensen die 10 gaan rijdenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:58 schreef braddofiel het volgende:
Wow, ik keek net even naar buiten, ligt er een hele verse laag van ~7cm!
@ Haarlem-Noord
Veger en ontdooispray, ga echt de weg niet op met dichte ruiten/rotzooi op het dak.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Precies! Je hebt ze tegenwoordig inclusief krabber. Ok het krabben is wat meer werk maar je gaat toch niet de weg op zonder dat je auto vrij is van zooi? Ik ben zelf een keer een gast tegen gekomen die te belabbert was om te krabben en dus kou verkoos boven krabben. Zijn oplossing? Je kop uit t raam steken en dan zo rijden.....![]()
![]()
![]()
Ik ben trouwens jaren chauffeur geweest dus t is niet dat ik niet weet waar ik over praat. Omdat ik nu op een scooter rij
Ontdooispray.....quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Veger en ontdooispray, ga echt de weg niet op met dichte ruiten/rotzooi op het dak.
Sommigen nemen hun verantwoordelijkheid niet, jammer dan, boete is idd terecht.
Nope, meest alcohol als je de goeie hebt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ontdooispray.....Chemische zooi....
![]()
Gewoon met de krabber is veul beter.Ok het is ff koud maar dat overleef je echt wel.
De kat van mijn buren dacht het ijs op te lopen (wsl een paar dagen geleden) Die hebben we uit de vijver kunnen bikken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:25 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Die hebbik hier ook![]()
die staat elke ochtend voor mn deur en wil ff aandacht
nu idd pootjes die rechtsomkeer deden
Giester met mn pa en ma naar Alphen aan de Rijn geweest. Mn pa rijd gewoon (terwijl het al uren achter elkaar sneeuwde) 120 op een weg waar je 80 mag..... Dat is ff t tegenovergestelde... Ik kan je vertellen dat ik dat echt niet leuk vond.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:36 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Klopt had even flink gesneeuwd net. Precies toen ik op de weg zat. Gelijk weer mensen die 10 gaan rijden
Die was doodgevroren?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
De kat van mijn buren dacht het ijs op te lopen (wsl een paar dagen geleden) Die hebben we uit de vijver kunnen bikken.
Ahhh dat meen je niet?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
De kat van mijn buren dacht het ijs op te lopen (wsl een paar dagen geleden) Die hebben we uit de vijver kunnen bikken.
Midden in de vijver, dus met het eerste de beste laagje ijs er doorheen gezakt en kon er niet meer uitkomen. Kat was weg, buren zoeken, todat de eerste waaghalzen (kinderen) een paar oortjes boven het ijs uit zagen steken...quote:
Ok alcohol is een natuur product maar neem van mij aan dat de meeste spray's chemische rotzooi is.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nope, meest alcohol als je de goeie hebt.
Leuk he sneeuw.. dat zien ze meestal nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Erg sneu, de katten zijn haar kinderen zeg maar.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Leuk he sneeuw.. dat zien ze meestal niet
Even opletten wat je koopt scheelt wel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok alcohol is een natuur product maar neem van mij aan dat de meeste spray's chemische rotzooi is.
Ah man hou AUB op met zulke details!!!!quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Midden in de vijver, dus met het eerste de beste laagje ijs er doorheen gezakt en kon er niet meer uitkomen. Kat was weg, buren zoeken, todat de eerste waaghalzen (kinderen) een paar oortjes boven het ijs uit zagen steken...
Kan jij zien op de ingrediënten lijst of de alcohol de chemische versie is of de natuurlijke dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Even opletten wat je koopt scheelt wel.
Ik kap al, vond het zelf ook triest genoeg voor het beestje en voor de eigenaars.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah man hou AUB op met zulke details!!!!![]()
![]()
Dat maakt niet zoveel uit toch? Alcohol is C2H5OH, niet schadelijk vvor het milieu, er zitten soms ook heel veel hulpstoffen en zelfs soms kleurstoffen in, die laat ik dan ook netjes staan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan jij zien op de ingrediënten lijst of de alcohol de chemische versie is of de natuurlijke dan?
* Outpost76 Meld een plas en bier haal pauze.
Ook vast wel idd, dat doet ongetwijfeld hetzelfde.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:58 schreef Mercer het volgende:
Je kan ook gewoon ruitenvloeistof -20 in een spuitbus doen lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |