Misschien de melkboer.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat ja. Maar haar mams ziet er heel Nederlands uit. Zal haar pa uit het Oostblok komen ofzo?
Zeker jonger dan 20 dan.quote:
Dat ja. Zingen kan ze zeker, maar ik vind het er niet uitzien.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:03 schreef Lindstrøm. het volgende:
Wanneer komt die wiep zo die zou ik wel eens hard willen duwen zeg zo lekker hoor
Die ligt er al uit, vriend.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:03 schreef Lindstrøm. het volgende:
Wanneer komt die wiep zo die zou ik wel eens hard willen duwen zeg zo lekker hoor
Ja daar zou ik m ook wel in willen stoppenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:03 schreef Lindstrøm. het volgende:
Aanstellerig jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:04 schreef Remzz het volgende:
[..]
Charlotte had tijdens het optreden al een driedubbel orgasme gehad leek het wel.
dan ga ik daarna nog wel evenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja daar zou ik m ook wel in willen stoppen
Beetje laat mee, niet?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:03 schreef Lindstrøm. het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |