quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:21 schreef vogelkooi het volgende:
En sinterklaas cadeautje voor mezelf gekocht, en moka-expres.
Zonde als niet iedereen die mee kan pakken! Terechte re-post!quote:
O ja, en oude dingen zijn niet meer grappig! Hoe ouder een object, hoe minder LoLL0RZ er nog op zit?quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:30 schreef vogelkooi het volgende:
Oud, toen ik 4 jaar geleden als orderpicker aan de slag ging werd deze al aangeraden om te kijken.
Duuuuus?quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:30 schreef vogelkooi het volgende:
Oud, toen ik 4 jaar geleden als orderpicker aan de slag ging werd deze al aangeraden om te kijken.
Ja, dat had ik ook ja!quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook ja!![]()
Als zijn vader dat had gedacht! Ja, dat vrouwke is ouder dan vier daar is niets meer aan dan was ie niet eens geboren!![]()
Maar wij zijn ouder dan vier jaar! Wij zijn sowieso niet leuk!
het antwoord hierop is:omdat het winter isquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:46 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
![]()
Waarom hebben de meesten van jullie trouwens zo'n sneeuwvlokken achtergrond in je posts?
Ja maar! Ik heb het niet. vogelkooi ook niet...quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
het antwoord hierop is:omdat het winter is
Vogelkooi is de Ts en jij bent jezelf.....quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:51 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ja maar! Ik heb het niet. vogelkooi ook niet...
Ah!quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vogelkooi is de Ts en jij bent jezelf.....![]()
Dus je eigen posts en die van de TS hebben geen gezellige vlokjes
Als die oud zijn dan moet je toch eens wat meer biedenquote:
Volgens een Duitser hier gebruiken ze dit filmpje nog steeds bij bij opleiding heftruckchauffeurquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:30 schreef vogelkooi het volgende:
Jaaaa het was gezellig! En ik ben heel blij met mijn koeknuffel en Assepoester tekenset!quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Supertoffe Sinterklaas met huis gehad!
Singstar blijft tof
Vet! Ik zit heeeel hard te twijfelen of ik vandaag Faithless kaartjes in het Klokgebouw in Eindhoven in maart zal kopen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:08 schreef morgane het volgende:
Yesss, ik heb zojuist 2 tickets kunnen bemachtigen voor Jamiroquai. Komt in april naar Ahoy
Ik heb ze nu 2 keer gezien (Pinkpop en Sziget). Maar zie nu dat Rise Against ook nog naar de 013 komt. Denk dat ik dan liever daarvoor kiesquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:32 schreef morgane het volgende:
Faithless lijkt me tof om een keer te zien. Ben je er al eens heengeweest? Wel apart dat het in het Klokgebouw in Eindhoven is, had ik nog nooit van gehoord. Als ik jou was zou ik gewoon gaan
Haha lekker lijstje iddquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:56 schreef morgane het volgende:
Haha ik ben er ook zo één! En ik snap dat je dan liever naar Rise Against gaatDit is mijn concertagenda tot nu toe voor volgend jaar:
11 feb. Acda en de Munnik (Vereeniging)
17 feb. Go Back to the Zoo (Doornroosje)
3 maart De Staat (Vereeniging)
15 maart Ozark Henry (Doornroosje)
31 maart Wouter Hamel (Luxor Live)
13 april Jamiroquai (Ahoy)
Pfoe das een heleboel jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:59 schreef Dupje het volgende:
[..]
Haha lekker lijstje iddIk heb nu kaartje voor Rise Against gekocht. Heb nu alleen Angels & Airwaves (27 januari) en Rise Against (13 maart) op de planning staan. Maar ben afgelopen 2 maanden naar Danko Jones, Vampire Weekend, Justin Nozuka, Apocalyptica en Pendulum geweest
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:00 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ben best dufMisschien hadden we het van Sinterklaas verkregen shotspel toch niet meteen in gebruik moeten nemen
Gelukkig heb ik me alleen aan 2 shotjes pisang gewaagd, heb nergens last van!quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ach nu zijn we eindelijk van de Ouzo, jagemaister en de pisang af
200 x 150 x 80 mmquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat zijn de dimensies van dat ding? Nu ziet het eruit alsof je er mensen mee tegen de maan kan *poefen*!
O, dat valt nog wel mee.quote:
Die andere was versleten? Een buiten-toilet was toch iets te koud? Je mededeling wekt zorgwekkende vragen op!quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:54 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, wie is die baas die vandaag een nieuw toilet heeft gekocht en ingebouwd? Juist ja.
Welke straat woon je ongeveer precies(!1!)....Dan kan ik eens zwaaienquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:54 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, wie is die baas die vandaag een nieuw toilet heeft gekocht en ingebouwd? Juist ja.
Nee, die had ik perongeluk gesloopt door er tegenaan te vallen, dont ask.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die andere was versleten? Een buiten-toilet was toch iets te koud? Je mededeling wekt zorgwekkende vragen op!
Einsteinstraat in een van die oerlelijke flatsquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Welke straat woon je ongeveer precies(!1!)....Dan kan ik eens zwaaien
Die roze barbapapa flats....of die met een trappetje naar boven...wait...googlequote:Op zaterdag 4 december 2010 18:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, die had ik perongeluk gesloopt door er tegenaan te vallen, dont ask.
[..]
Einsteinstraat in een van die oerlelijke flatsOnze woonkamer kijkt uit naar de van pelt laan.
dan had ik gelijk en Dk nietquote:
Hahaha tofquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan had ik gelijk en Dk niet![]()
![]()
dan zijn we serieus echt buren....want wij wonen naast die stichting mee
Je komt maar een keer koffie drinken...en dan hoef je niks te doenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hahaha tofMocht je ooit een wc inbouwhulp of pc hulp nodig hebben, zwaai maar
De koffie opdrinken zou fijn zijn anders zetten we hem voor niets!quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je komt maar een keer koffie drinken...en dan hoef je niks te doen
dat laten we wel aan jou overquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De koffie opdrinken zou fijn zijn anders zetten we hem voor niets!
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je komt maar een keer koffie drinken...en dan hoef je niks te doen
Maar dan woon je hendig sjiek!quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
![]()
Zo ga nu ff mijn zelfgebouwde (ja ik ben creatief vandaag) pizza uit de oven halen, hongur
Jullie volgens mij ook wel hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar dan woon je hendig sjiek!
Dure wijk, sjieke mensen!quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jullie volgens mij ook wel hoor
Doe de groeten aan IB enquote:Op zondag 5 december 2010 18:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Honguur, sinterklaas bij ouders van Ib en we moeten nog gaan eten, zal goed smaken
Edit: oh wacht, dat staat ook al in het nieuwsberichtquote:@Superjan: Ik constateer dat veel mensen in de Sinterklaas-hoax van Powned trappen. #StelletjeFOKlezers
Yep, die van mij was erg leukquote:Op maandag 6 december 2010 00:18 schreef Meesterchef het volgende:
Iedereen nog een leuke Sinterklaas gehad?
Jah hoor, vandaag de 2equote:Op maandag 6 december 2010 00:18 schreef Meesterchef het volgende:
ja! overgeslagen/genegeerd zoals elk jaar!quote:Op maandag 6 december 2010 00:18 schreef Meesterchef het volgende:
Vanochtend deed internet t weer niet, net ge-reset, en nu lijkt ie t wel weer te doen. Wat is dat toch de laatste tijd?quote:Op zondag 5 december 2010 23:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net gezien dat er al een storing is vanaf 12 uur
Ja ok gister, maar afgelopen week issie er ook al een aantal uit geweest, en vanochtend dus weer. Veel de laatste tijd.quote:Op maandag 6 december 2010 10:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
er was een storing van UPC hier, de tv deed het ook niet.. Maar de huisbaas had er net zo goed last van
Echt? Vreemd, onze oude deed het dan beterquote:Op maandag 6 december 2010 10:50 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, shit happens hèDaarbij moesten wij het oude modem ook zo ongeveer om de dag resetten, dus dan is deze score beter
Zou kunnenquote:Op maandag 6 december 2010 10:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
kwam omdat bij ons de bovenbuurman toen al downloade via nieuwsgroepen, en daar was ons internet en de modem niet voor gemaakt.. Denk gewoon dat UPC het vanochtend pas weer is gaan doen en dat je daarom moest resetten.. En dat die prikkelen van vorige week al hier bij hoorde..
Het was een Livebox van Online (of nouja, nog van Wanadooquote:Op maandag 6 december 2010 11:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dan maakt de bovenbuurman teveel connecties en dan doet de router *poef*.
Betere router of het aantal (half)openstaande verbindingen beperken.
Nee die hadden toch aangepast firmware waar je amper wat mee kon als user? Die moest je toch flashen met een andere firmware om bij alle instellingen te kunnen?quote:Op maandag 6 december 2010 11:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het was een Livebox van Online (of nouja, nog van Wanadoo), waren echt krengen. Je kon er praktisch niets op instellen, en bij teveel verbindingen vloog hij er inderdaad uit
De Vasim? Daar was toch gedoe over in de gemeenteraad? Dacht dat de gemeente het wilde verkopen. Gaat dat dus niet door?quote:Op maandag 6 december 2010 11:28 schreef Dupje het volgende:
Nieuw festival in Nijmegen http://www.oddstream.org/
Mja, op Tweakers waren wel een stel idioten bezig met van alles en nog wat geloof ikquote:Op maandag 6 december 2010 11:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee die hadden toch aangepast firmware waar je amper wat mee kon als user? Die moest je toch flashen met een andere firmware om bij alle instellingen te kunnen?
Nou ja, ik houd er niet van als je (modem)router gewoon kreupel wordt aangeleverd door de provider. Nu een nieuwe (modem)router?quote:Op maandag 6 december 2010 11:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mja, op Tweakers waren wel een stel idioten bezig met van alles en nog wat geloof ik
Dat is beter!quote:Op maandag 6 december 2010 11:50 schreef IrishBastard het volgende:
Jep, nu UPC met bijbehorend modemIs een Thomson, en wel volledig instelbaar
Ha, een kijk achter de schermen van de Lent Maffia praktijkenquote:Op maandag 6 december 2010 11:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dup, ik heb het op de huislijst gegooid van vrijdagavond, dus wat mij betreft mag je hem uit betalen
Cool doe ik!quote:Op maandag 6 december 2010 11:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dup, ik heb het op de huislijst gegooid van vrijdagavond, dus wat mij betreft mag je hem uit betalen
De Lentse Huis Mafia (snapjeum, snapjeum? *wink* *wink* )quote:Op maandag 6 december 2010 11:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is beter!
[..]
Ha, een kijk achter de schermen van de Lent Maffia praktijken![]()
Nee ik snap hem niet!quote:Op maandag 6 december 2010 12:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De Lentse Huis Mafia (snapjeum, snapjeum? *wink* *wink* )
Small world, ain't it?quote:Op maandag 6 december 2010 12:32 schreef Laysa het volgende:
Nu heb ik natuurlijk elke keer als ik langs de Barbapapa's flats rij dat ik denk ...Heeeeeeeeeee Hostiiiiiiii.....daarnet dus ook....en ik heb ff gecheckt....wij kunnen serieus vanuit o ns raaam met gemak naar de middelste flat zwaaien
4e verdieping...die met het dakterrasquote:Op maandag 6 december 2010 12:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Small world, ain't it?![]()
Jullie wonen toch begane grond op de van peltlaan? Dan zal ik als ik thuis ben ff terug zwaaien
Beroep kan bij het bestuur!quote:Op maandag 6 december 2010 12:55 schreef IrishBastard het volgende:
Alleen dit jaar niet. Valt dus op zich mee, maar de docent is gewoon een zielig mannetjeEn over zijn belachelijke mail was hij van mening dat 'het buiten context geciteerd is'
Flikker toch op man, dat heeft hier toch juist mee te maken
Argumenten over behandeling van een docent zijn immers misschien wel reden voor de examencommissie om mijn woorden zwaarder te laten wegenEn het is tenminste een stukje bewijs dat ik wel heb
Heb jij bierkratjes op het balkon staan? Waaronder een kratje Hertog Jan?quote:Op maandag 6 december 2010 12:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Small world, ain't it?![]()
Jullie wonen toch begane grond op de van peltlaan? Dan zal ik als ik thuis ben ff terug zwaaien
Als ik mij niet vergis, twee kratjes HJ en een halve Bavquote:Op maandag 6 december 2010 16:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beroep kan bij het bestuur!
[..]
Heb jij bierkratjes op het balkon staan? Waaronder een kratje Hertog Jan?
Jullie kunnen zijn kamer zien? Zitten jullie nu in het nieuwe appartement?quote:Op maandag 6 december 2010 16:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beroep kan bij het bestuur!
[..]
Heb jij bierkratjes op het balkon staan? Waaronder een kratje Hertog Jan?
Nee we zijn nu weer in de Malvertquote:Op maandag 6 december 2010 17:01 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Jullie kunnen zijn kamer zien? Zitten jullie nu in het nieuwe appartement?
Haha, ik dacht al daar woont Hosti aan de HJ kratjes te zien!quote:Op maandag 6 december 2010 16:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis, twee kratjes HJ en een halve Bav
Volgende week. Daarna gaan mijn spullen erin! Wil je mee helpen verhuizen, Arnold? Dat zou wel fijn zijn!quote:Op maandag 6 december 2010 17:01 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Jullie kunnen zijn kamer zien? Zitten jullie nu in het nieuwe appartement?
Is goed, laat even weten wanneer enzo dan kijk ik of ik dan kan helpen.quote:Op maandag 6 december 2010 17:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, ik dacht al daar woont Hosti aan de HJ kratjes te zien!
[..]
Volgende week. Daarna gaan mijn spullen erin! Wil je mee helpen verhuizen, Arnold? Dat zou wel fijn zijn!
Das mooi! Dat wordt na de 13e!quote:Op maandag 6 december 2010 18:17 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Is goed, laat even weten wanneer enzo dan kijk ik of ik dan kan helpen.
Die rode kerstster voor 1 euro?quote:Op maandag 6 december 2010 19:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
C1000 heeft weer leuke aanbiedingen
Denk het wel, laat tegen die tijd maar even weten wanneer dan!quote:Op maandag 6 december 2010 18:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das mooi! Dat wordt na de 13e!![]()
Gaat dat boek schrijf technisch lukken?
Hee, jij ook hier?quote:Op maandag 6 december 2010 21:11 schreef finsdefis het volgende:
Crap, ik blijf me steeds verbazen over wat voor volk er hier bij de In de Betouwstraat rondloopt, kwam er laatst pas achter dat er hier een daklozenopvang zit
Jazeker, woon inmiddels bijna 9 maanden in Nijmegen dus ik dacht: laat ik het topic eens opzoekenquote:
Welke van de honderd bezuinigingen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:08 schreef finsdefis het volgende:
A.s. vrijdag maar eens meedoen aan de protesten tegen de bezuinigingen. Hopen dat er landelijk nog iets groots opgezet wordt.
Jeweettoch, lomp4lifequote:Op dinsdag 7 december 2010 08:01 schreef Californium het volgende:
O hai
Gister nog even leuk sinterklaas gevierd met vriendjes en vriendinnetjes
Hoorde ook mooie verhalen Hostiwat heb je nu weer gedaan! Veel mailtjes zijn opeens duidelijk
![]()
Waarschijnlijk die van het extra collegegeld na studievertragingquote:Op dinsdag 7 december 2010 07:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke van de honderd bezuinigingen?
Ik weet wel beter dan hier in dit topic zo te reageren en het dan serieus menen, dat doe ik wel ergens anders.quote:
Hoezo? Ik kan hier wel de knuppel in het hoenderhok gaan pleuren, maar ik denk toch niet dat ik serieus genomen wordt.quote:
Inderdaad. Maar ja ik vind het prima om vertraagde studenten aan te pakken, alleen dat doe je niet door arbitraire financiële barrières. De voorgestelde regeling houdt simpelweg in dat je na nominaal + 1 jaar per jaar 3000 euro extra moet betalen, er 3000 euro boete komt voor je universiteit (onderwijskwaliteit ftw!) en je je ov-reisrecht kwijtraakt. Het is sowieso al een achterlijke regeling omdat het je reinste symptoombestrijding is, maar dat het ook voor huidige studenten ingaat is echt achterlijk. Overigens vind ik het prima om langstudeerders aan te pakken, maar dat doe je niet door extra geld te vragen, dan kunnen degenen met rijke pappies en mammies alsnog jaren doorstuderen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk die van het extra collegegeld na studievertraging
Overigens wil ik nou eerst wel eens weten wat het wetsvoorstel zal zijn voordat ik ga protesteren
Achterbaks inderdaad. En daarna lekker meer belasting terugbetalen dan degenen die dat niet gedaan hebben zodat anderen ook kunnen studeren. Schandalig.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Studenten! Een beetje studeren op mijn centen!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:48 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga de Obvious Troll niet nog een keer posten D_K
D_K draagt zelf niet zo veel belasting af, dat was meer het puntquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:52 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Achterbaks inderdaad. En daarna lekker meer belasting terugbetalen dan degenen die dat niet gedaan hebben zodat anderen ook kunnen studeren. Schandalig.
Dat waren de echte trollsquote:
gewinkeld in eigen kledingkast?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:20 schreef Sander het volgende:
Mijn praudt 2B foud outfit is in de pocket ^^
P van P gaat in een bananenpak, dus ik ga in een apenpakquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gewinkeld in eigen kledingkast?
of gaan jullie weer allemaal als kerstman?
Uhuh. Het masker zit wel ultiem kut thoquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
*insert Bloudhound Gang filmpje*
Bij mij is vandaag extra titanium geplaatstquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
In de wachtkamer bij de tandarts, geen zin in :p
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Bij mij is vandaag extra titanium geplaatststeekt nu door men tandvlees heen. Zo nog een pijnstillertje en dan gewoon eten
Dat heb ik de afgelopen dagen al 3 keer gehad! Alleen bij mijn fiets doet de voorrem het alleen dus alle 3 de keren ging ik onderuitquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:28 schreef morgane het volgende:
Ik heb net echt een prachtige schuiver met mn fiets gemaakt in een smalle zijstraat van de Hatertseweg...het was een beetje glad maar ik zag een auto aankomen dus moest wel remmen. Heb uiteindelijk op de 1 of andere manier mn fiets onder me vandaan geschopt en ben wonderbaarlijk genoeg keurig op 2 voeten aan 1 kant van mn fiets terecht gekomenhad het wel eens terug willen zien, zag er volgens mij vrij hilarisch uit
Hehe, hier op de parkeerplaats bij werk doe je ze zelfs per ongeluk, als je probeert te blijven staanquote:Op woensdag 8 december 2010 09:22 schreef HostiMeister het volgende:
Sinds dit weer zijn mijn moonwalk skills wel extreem verbeterd.
Ga er dan met naar de fietsenmaker! Die zit om de hoek! Kan je ineens naartoe glijden!quote:Op woensdag 8 december 2010 02:42 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Dat heb ik de afgelopen dagen al 3 keer gehad! Alleen bij mijn fiets doet de voorrem het alleen dus alle 3 de keren ging ik onderuit
Ja dan vraag je wel om ongelukkenquote:Op woensdag 8 december 2010 02:42 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Dat heb ik de afgelopen dagen al 3 keer gehad! Alleen bij mijn fiets doet de voorrem het alleen dus alle 3 de keren ging ik onderuit
Meesterchef is de man van staal!quote:Op woensdag 8 december 2010 10:47 schreef morgane het volgende:
[..]
Ja dan vraag je wel om ongelukkenmaar heb je er niks aan overgehouden verder?
ik reed net bij het station langs om mamma af te zetten, was een huis afgezet met politielint, stond een onderzoekswagen bij en 3 normale wagensquote:Op woensdag 8 december 2010 15:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Woow, er kwam hier een helikopter van het leger overvliegen, op denk ik 25-50 meter hoogte.. Niet hoog iigIk kon hem namelijk zittend door het raam zien zonder dichterbij het raam te komen staan
Das bij een vriendinnetje van me, dr is een man vannacht gewond naar het ziekenhuis gegaan (die daar woont), en ze hebben z'n hond dood in huis gevondenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik reed net bij het station langs om mamma af te zetten, was een huis afgezet met politielint, stond een onderzoekswagen bij en 3 normale wagens
oldebarneveltstraat
Waar is dat dan precies? Ik ken daar ook wat mensen die daar in die straat wonen.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:12 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Das bij een vriendinnetje van me, dr is een man vannacht gewond naar het ziekenhuis gegaan (die daar woont), en ze hebben z'n hond dood in huis gevondenZe zijn in elk geval op z'n CSI's bezig daar al de hele dag.
Stuurt ie me dus een mail met echt per week nog alle aantekeningenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik vandaag maar teruggestuurd van:Krijg ik net weer van hem terug:quote:Sorry dat was dan miscommunicatie. Ik vind het heel vervelend dat het niet goed voelt voor je..
Het is echt nooit zo bedoeld, als je ze niet had willen sturen even goede vrienden hoor! Wil namelijk geen "gebruik/misbruik" van mensen maken, maar ik dacht dat we zoiets gezegd hadden. Verkeerd begrepen denk ik dan!
Ik had in ieder geval nog wel wat gevonden op blueboard, zal het voor de zekerheid even doorsturen.
Toch nog bedankt hiervoor dan!quote:Het maakt verder ook niets uit, ook eigenlijk wel een beetje overdreven van mij. Slechts een gevoel dat ik even had, maar ik had niet het gevoel dat je gebruik dan wel misbruik van me maakte hoor. En natuurlijk stuur ik de aantekeningen gewoon door, dat vind ik absoluut niet erg. Ik ben wel vergeten de laatste 'vooraantekeningen' die ik had gemaakt door te sturen. Dit zijn gewoon eigen aantekeningen, min of meer een samengevat gedeelte van de stof van die week. Pin me alleen niet vast op de juistheid van alle aantekeningen, maar ik ga ervan uit dat wat ik op heb geschreven juist is, aangezien het samenvattingen zijn van de jurisprudentie dan wel de literatuur.
Ik stuur ze nog even allemaal door aangezien ik niet meer weet welke je wel of niet had.
Nog veel succes (en sterkte) met het leren!
En ik vind het echt niet erg! Het was een beetje overdreven van me =)
Lekker met exel bezig geweest jung?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
ben trots op mezelf
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 december 2010 01:59 schreef swarmahoer het volgende:
ik had die vieze emo een scheermesje opgestuurd
Denk dat toch wel handig als ik dit niet alleen op papier heb staan voor in de toekomst.. Is namelijk om het materiaal / afmetingen uit te halenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:42 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Lekker met exel bezig geweest jung?
Wat is dat nu pas in? Volgens mij is de tekenfilm (?) al 10 jaar oud!quote:Op donderdag 9 december 2010 09:50 schreef Dupje het volgende:
Hihi een Bey Blade rapportage op mijn bso school: http://www.gelderlander.n(...)met-de-Bey-Blade.ece
Dat dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat is dat nu pas in? Volgens mij is de tekenfilm (?) al 10 jaar oud!
En nu? Nu lek je irishbastard.insurance.256aed?quote:Op donderdag 9 december 2010 10:35 schreef IrishBastard het volgende:
Nou, uitslag examencommissie is dat het eindresultaat telt. En het eindresultaat is niet van mij zelf, dus dikke vinger
quote:Op donderdag 9 december 2010 10:35 schreef IrishBastard het volgende:
Nou, uitslag examencommissie is dat het eindresultaat telt. En het eindresultaat is niet van mij zelf, dus dikke vinger
quote:Op donderdag 9 december 2010 10:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat is dat nu pas in? Volgens mij is de tekenfilm (?) al 10 jaar oud!
Klopt, maar misschien nu weer in? Net zoals voetbalplaatjes en knikkers vaker in zijn geweest?quote:
Hosti en ik zijn gewoon trendsetters!quote:Op donderdag 9 december 2010 10:39 schreef Dupje het volgende:
[..]
[..]
Klopt, maar misschien nu weer in? Net zoals voetbalplaatjes en knikkers vaker in zijn geweest?
Bwhehequote:Op donderdag 9 december 2010 10:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En nu? Nu lek je irishbastard.insurance.256aed?
Ja, ik vind het gewoon een kut actie. Als die docent daar nou meteen mee komt, maar nee, meneer schermt met termen als 'fraude gaat om het niet kunnen zien of je de vaardigheden/kennis in huis hebt'. Die voorzitter van de examencommissie haalde het een beetje door de war met plagiaat geloof ik.quote:
En wat is nu de uiteindelijk consequentie? Vak niet voldoend afgerond of iets zwaarders?quote:Op donderdag 9 december 2010 10:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
BwheheDat zal ze leren!
[..]
Ja, ik vind het gewoon een kut actie. Als die docent daar nou meteen mee komt, maar nee, meneer schermt met termen als 'fraude gaat om het niet kunnen zien of je de vaardigheden/kennis in huis hebt'. Die voorzitter van de examencommissie haalde het een beetje door de war met plagiaat geloof ik.
Anyway, als zo'n voorzitter al niet op je hand is win je het nooit hè
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:28 schreef IrishBastard het volgende:
Ik mag het tentamen voor dit jaar niet maken (wat ik al gemaakt had, omdat de docent zo lam was om het gesprek na het tentamen te plannen), en moet het dus volgend jaar opnieuw doen. Valt dus allemaal wel mee, maar het is gewoon een matige actie
O, jottem! Dat is dus helemaal feest!quote:
Nee ik heb ervaring gekregen met vallenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:47 schreef morgane het volgende:
[..]
Ja dan vraag je wel om ongelukkenmaar heb je er niks aan overgehouden verder?
Hah humor!quote:Op donderdag 9 december 2010 13:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.gamesbutler.com/game/2358/Stair_Fall_2/
Ja en dan bijna recht omhoog, dan ketst ie op de eerste tree en dan stuitert ie de hele trap af!quote:Op donderdag 9 december 2010 13:27 schreef Meesterchef het volgende:
krjig meer schade als ik em bij zn hoofd pak
das nogal riskant met perfecte billen een glijder maken in de goffertquote:Op donderdag 9 december 2010 13:16 schreef HostiMeister het volgende:
Gisteren trouwens ook weer loeihard op mijn perfect gevormde billen gepleurd. Blijkbaar strooit men niet in het goffertpark.
De vraag is wat iemand met zijn billen toe zoeken heeft in het Goffertpark?quote:Op donderdag 9 december 2010 14:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das nogal riskant met perfecte billen een glijder maken in de goffert
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:00 schreef xibalba het volgende:
1e keer 509.....daarna niet boven de 450 te komen.....
538 nu...
Dus dat 'mormel' verzette de auto niet eens toen het kwam kijken?quote:Op donderdag 9 december 2010 14:16 schreef IrishBastard het volgende:
Kom je net de winkel uit, heeft iemand zijn auto met letterlijk 10 cm tussenruimte naaste de mijne gezetKun je zelf mooi schuifdeuren hebben op je (
) Peugeot, ik kon de auto niet in. Laat je het omroepen, krijg je zo'n stom mormel dat zegt 'ja geen andere ruimte blablabla'. Zet 'm dan nog even niet weg
Aso
Dat wel, zij het met tegenzinquote:Op donderdag 9 december 2010 16:57 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Dus dat 'mormel' verzette de auto niet eens toen het kwam kijken?
Jazeker, zeg t maar!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:35 schreef Californium het volgende:
Her HostiGaan we nog wat doen binnenkort
Kunnen we trouwens volgende week zaterdag wel besprekenquote:Op donderdag 9 december 2010 18:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jazeker, zeg t maar!
Trouwens de 5e dag op rij borrel op werk, belachelijk
554 :pquote:Op donderdag 9 december 2010 15:00 schreef xibalba het volgende:
1e keer 509.....daarna niet boven de 450 te komen.....
538 nu...
Ik had 5 giljoen acht beljaard en veertig punten!quote:Op donderdag 9 december 2010 20:18 schreef Difficult het volgende:
[..]
554 :p
En ik snap niet dat jullie zoveel last hebben van de gladheid ik fiets elke dag 20km, en ben nog niet eens in de buurt geweest van op me bek gaan, maar ik heb ook wel prima winterbanden onder me fiets liggen natuurlijk
quote:
Laat ze maar werken voor hun centen! Dat heb ik ook altijd gedaan!quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
Nog mensen demonstreren straks?
Goed zo.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:31 schreef vogelkooi het volgende:
Ja ik wel, vind het wel belangrijk dat er een tegengeluid komt tegen de kabinetsplannen.
Tegengeluid, met welke argumenten?quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:31 schreef vogelkooi het volgende:
Ja ik wel, vind het wel belangrijk dat er een tegengeluid komt tegen de kabinetsplannen.
Snap ik, ben op zich ook niet tegen bezuinigingen op stufi e.d., maar niet op deze termijn en het ontbreekt sowieso heel erg aan visie. Een goed sociaal leenstelsel had stukken beter geweest. En universiteiten beboeten is natuurlijk helemaal belachelijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
Goede punten AMDB![]()
Maar bezuinigen moet toch ergens beginnen? Had het natuurlijk liever ook anders gezien.
Doe mij dagen van 28 uur en weken van 8 dagenquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Toen ik jong was werkten we 28 uur per dag, 8 dagen in de week. Kolen bikken met de blote vuist! Studeren deed je maar daarnaast!
Dankzij al dat harde werken vroeger ben je nu een gezonde jongeman!quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Toen ik jong was werkten we 28 uur per dag, 8 dagen in de week. Kolen bikken met de blote vuist! Studeren deed je maar daarnaast!
Je haalt je eigen kenniseconomie onderuit en dat is iets dat je over een paar jaar echt wel gaat merken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
Goede punten AMDB![]()
Maar bezuinigen moet toch ergens beginnen? Had het natuurlijk liever ook anders gezien.
Daar heb je wel een punt!quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:52 schreef Sander het volgende:
[..]
Dankzij al dat harde werken vroeger ben je nu een gezonde jongeman!
Oh wacht..
Ligt het gewoon aan mij of deugt de term 'kenniseconomie' al niet. Jij nog wat kennis in de verkoop? Nee, ik heb mijn wijsheid in pacht!quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:52 schreef Sander het volgende:
[..]
Je haalt je eigen kenniseconomie onderuit en dat is iets dat je over een paar jaar echt wel gaat merken.
Bijv:quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt!
[..]
Ligt het gewoon aan mij of deugt de term 'kenniseconomie' al niet. Jij nog wat kennis in de verkoop? Nee, ik heb mijn wijsheid in pacht!
Leuk.....denkt de politie dat die komen rellen/fikkie stokenquote:Vrijdag 10 december 2010 organiseert Amnesty International afdeling Nijmegen een fakkeltocht door het centrum van Nijmegen. Aansluitend wordt er gegeten in De Klinker.
Helemaal mee eens. Hoewel ik ook tegen delen van de bezuinigingsplannen in het onderwijs ben, zal ik niet mee gaan demonstreren. Het past niet bij mij en ik denk dat er effectievere manieren zijn om tot een compromis te komen. Natuurlijk helpt een grote protestactie wel in het duidelijk maken van een signaal, dus degenen die zich wel geroepen voelen, ga zeker naar het station straksquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:17 schreef IrishBastard het volgende:
Ik vraag me altijd af in hoeverre demonstreren nou zin heeft. Vorige week nog een discussie met mensen over gehad. Persoonlijk vind ik een petitie veel 'officiëler' en een demonstratie altijd meer voor het tuig
Redenatie is natuurlijk nogal bevooroordeeld, maar bij demonstreren heb ik nooit een positief, laat staan nuttig gevoel
Ben ik nou echt zo'n verstokte stoner dat ik totale andere associaties heb bij de term 'fakkeltocht' dan hoe het daar beschreven staat?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:22 schreef xibalba het volgende:
http://nieuws.nijmegenonline.nl/fakkeltocht-nijmegen/
[..]
Leuk.....denkt de politie dat die komen rellen/fikkie stoken
Nou ja....ze gaan wel in de Klinker eten......quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben ik nou echt zo'n verstokte stoner dat ik totale andere associaties heb bij de term 'fakkeltocht' dan hoe het daar beschreven staat?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:19 schreef Sander het volgende:
[ afbeelding ]
Dat spandoek is geniaal.
Toch heeft de bedenker van dat spandoek daar wel een punt. Waarom mag je wel de schuld i.v.m. de aanschaf van een huis van de belasting deels aftrekken, maar de schuld wat betreft studie niet?quote:
Ja, maar dat kunnen ze niet, dan worden de huizen minder waard en dan stemmen mensen op de andere partij. Sowieso absurd wat hier een huis kost. Voor een rijtjeshuis hier heb je over de grens een losstaand huis met wat grond erbij.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:37 schreef IrishBastard het volgende:
Klopt ook, daarom vind ik de HRA ook krom. Schaf dat eens af ofzo
Ik heb wel eens gehoord, dat als je in Duitsland woont je woonlasten niet veel lager zijn met een even groot huis. Maar omdat Nederlands die in Duitsland wonen vaak wel in Nederland belasting betalen zijn ze goedkoper uit. Weet niet of het waar is, ook geen zin om het uit te zoeken eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar dat kunnen ze niet, dan worden de huizen minder waard en dan stemmen mensen op de andere partij. Sowieso absurd wat hier een huis kost. Voor een rijtjeshuis hier heb je over de grens een losstaand huis met wat grond erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |