quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:21 schreef vogelkooi het volgende:
En sinterklaas cadeautje voor mezelf gekocht, en moka-expres.
Zonde als niet iedereen die mee kan pakken! Terechte re-post!quote:
O ja, en oude dingen zijn niet meer grappig! Hoe ouder een object, hoe minder LoLL0RZ er nog op zit?quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:30 schreef vogelkooi het volgende:
Oud, toen ik 4 jaar geleden als orderpicker aan de slag ging werd deze al aangeraden om te kijken.
Duuuuus?quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:30 schreef vogelkooi het volgende:
Oud, toen ik 4 jaar geleden als orderpicker aan de slag ging werd deze al aangeraden om te kijken.
Ja, dat had ik ook ja!quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook ja!![]()
Als zijn vader dat had gedacht! Ja, dat vrouwke is ouder dan vier daar is niets meer aan dan was ie niet eens geboren!![]()
Maar wij zijn ouder dan vier jaar! Wij zijn sowieso niet leuk!
het antwoord hierop is:omdat het winter isquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:46 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
![]()
Waarom hebben de meesten van jullie trouwens zo'n sneeuwvlokken achtergrond in je posts?
Ja maar! Ik heb het niet. vogelkooi ook niet...quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
het antwoord hierop is:omdat het winter is
Vogelkooi is de Ts en jij bent jezelf.....quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:51 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ja maar! Ik heb het niet. vogelkooi ook niet...
Ah!quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vogelkooi is de Ts en jij bent jezelf.....![]()
Dus je eigen posts en die van de TS hebben geen gezellige vlokjes
Als die oud zijn dan moet je toch eens wat meer biedenquote:
Volgens een Duitser hier gebruiken ze dit filmpje nog steeds bij bij opleiding heftruckchauffeurquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:30 schreef vogelkooi het volgende:
Jaaaa het was gezellig! En ik ben heel blij met mijn koeknuffel en Assepoester tekenset!quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Supertoffe Sinterklaas met huis gehad!
Singstar blijft tof
Vet! Ik zit heeeel hard te twijfelen of ik vandaag Faithless kaartjes in het Klokgebouw in Eindhoven in maart zal kopen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:08 schreef morgane het volgende:
Yesss, ik heb zojuist 2 tickets kunnen bemachtigen voor Jamiroquai. Komt in april naar Ahoy
Ik heb ze nu 2 keer gezien (Pinkpop en Sziget). Maar zie nu dat Rise Against ook nog naar de 013 komt. Denk dat ik dan liever daarvoor kiesquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:32 schreef morgane het volgende:
Faithless lijkt me tof om een keer te zien. Ben je er al eens heengeweest? Wel apart dat het in het Klokgebouw in Eindhoven is, had ik nog nooit van gehoord. Als ik jou was zou ik gewoon gaan
Haha lekker lijstje iddquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:56 schreef morgane het volgende:
Haha ik ben er ook zo één! En ik snap dat je dan liever naar Rise Against gaatDit is mijn concertagenda tot nu toe voor volgend jaar:
11 feb. Acda en de Munnik (Vereeniging)
17 feb. Go Back to the Zoo (Doornroosje)
3 maart De Staat (Vereeniging)
15 maart Ozark Henry (Doornroosje)
31 maart Wouter Hamel (Luxor Live)
13 april Jamiroquai (Ahoy)
Pfoe das een heleboel jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:59 schreef Dupje het volgende:
[..]
Haha lekker lijstje iddIk heb nu kaartje voor Rise Against gekocht. Heb nu alleen Angels & Airwaves (27 januari) en Rise Against (13 maart) op de planning staan. Maar ben afgelopen 2 maanden naar Danko Jones, Vampire Weekend, Justin Nozuka, Apocalyptica en Pendulum geweest
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:00 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ben best dufMisschien hadden we het van Sinterklaas verkregen shotspel toch niet meteen in gebruik moeten nemen
Gelukkig heb ik me alleen aan 2 shotjes pisang gewaagd, heb nergens last van!quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ach nu zijn we eindelijk van de Ouzo, jagemaister en de pisang af
200 x 150 x 80 mmquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat zijn de dimensies van dat ding? Nu ziet het eruit alsof je er mensen mee tegen de maan kan *poefen*!
O, dat valt nog wel mee.quote:
Die andere was versleten? Een buiten-toilet was toch iets te koud? Je mededeling wekt zorgwekkende vragen op!quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:54 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, wie is die baas die vandaag een nieuw toilet heeft gekocht en ingebouwd? Juist ja.
Welke straat woon je ongeveer precies(!1!)....Dan kan ik eens zwaaienquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:54 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, wie is die baas die vandaag een nieuw toilet heeft gekocht en ingebouwd? Juist ja.
Nee, die had ik perongeluk gesloopt door er tegenaan te vallen, dont ask.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die andere was versleten? Een buiten-toilet was toch iets te koud? Je mededeling wekt zorgwekkende vragen op!
Einsteinstraat in een van die oerlelijke flatsquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Welke straat woon je ongeveer precies(!1!)....Dan kan ik eens zwaaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |