Ja, het was allemaal even prachtig. De beelden over hun jeugd etc...Snotter, snotter.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:12 schreef koekii het volgende:
Vandaag was er wel een hele ontroerende aflevering uitgezonden. Ik kon het niet laten, werd er helemaal emotioneel van
Ik zal het wel missen..Maarja ik zou er aan moeten wennen als er niet meer uitgezonden wordtquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:11 schreef Marrije het volgende:
Ik ben al een beetje aan het afkicken, als het niet wordt overgenomen dan mis ik het niet zo
Ja ik had ook tranen in mijn ogenquote:Op maandag 6 december 2010 19:43 schreef Marrije het volgende:
Ja, was wel een tranentrekkende aflevering he
Ik kan de OP niet meer aanpassen. De volgende keer dan maar - als die tenminste nog komt - in deze onzekere tijdenquote:Op maandag 6 december 2010 20:16 schreef amaranta het volgende:
In de OP hoort eigenlijk dat schemafilmpje dat in het vorige topic was geplaats.
Ja ik hoop het een van de zenders!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:32 schreef Anonymousz het volgende:
als the bold naar een zender gaat
gaat het zowiezo naar RTL 4 of 8
En dan op hetzelfde tijdstip.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja ik hoop het een van de zenders!!
Dat heeft Stephanie meestal wel gelijkquote:Op woensdag 8 december 2010 17:07 schreef OeJ het volgende:
STEPH-A-NIE! STEPH-A-NIE! STEPH-A-NIE!1! HOE! HOE! HOE! HOE!
Ze gaat gewoon gelijk krijgen, let maar op. Čric will not marry Donna. Donna Logan.
Ik ook. Zelfs haar wenkbrauwen zijn zo geëpileerd dat het lijkt alsof ze de hele dag jankt.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:18 schreef Marrije het volgende:
Of wil Donna toch wachten op Katie. . .?
Ik hoop op Eric die Donna dumpt.
Je maakt me gelukkig.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:42 schreef Marrije het volgende:
Kan het niet zo zijn dat er een foutje is gemaakt met de scheiding van Stephanie en Eric, dat ze toch nog getrouwd zijn en dat daardoor het huwelijk met Donna ongeldig is?
Ik ben nog in de ontkenningsfase
quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:58 schreef OeJ het volgende:
Vlak voordat Stephanie het ziekenhuis verlaat, doet ze haar beroemde soapdraai (dat is čcht meesterlijk, zo kan alleen zij dat, zich op een bepaalde manier omdraaien, als ze nog iets te zeggen heeft), weet iemand dan wat ik bedoel? Wat zou ik dat graag als UI hebben.Maar ik ben niet handig genoeg, ik weet niet hoe dat moet.
Ja, een beetje zo van: "Wat maakt het nog uit".quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:37 schreef Haaibaaike het volgende:
ik kijk naar de Bold met andere ogen als voorheen..sinds wij weten dat op 22 dec de laatste uitzending te zien is![]()
Ja zeg, iemand maakt toen al die opmerking over een foto waar er een donkere man op stond, dat het een zoon van Donna zou zijn. Kon me bij haar geen kind voorstellen. Maar whahaha, die Donna. Wat jammer dat het stopt.quote:Op zondag 12 december 2010 15:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, een beetje zo van: "Wat maakt het nog uit".It's over!
![]()
Hopequote:Op woensdag 15 december 2010 16:19 schreef OeJ het volgende:
Ben benieuwd voor welke vrijgezel die zoon van Donna gaat kiezen, in The Bold kan alles, Stephanie is ook nog beschikbaar...dus...
Ja zielig voor Phoebe.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:03 schreef Anonymousz het volgende:
Rick is een idioot
en arme Phoebe
Nee, ben je niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:58 schreef Marrije het volgende:
Ik ben de enige die vindt dat Phoebe zich niet zo moet aanstellen?
Aan de ene kant ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:58 schreef Marrije het volgende:
Nee hoor, ik vond haar eigenlijk altijd al een dramaqueen. Wilde met de mannen spelen, maar speelde het kleine meisje.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:58 schreef Marrije het volgende:
Wat?quote:
Ow, .... weet ik ook niet. Nog een week ofzo?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
De uitzendingen. Wanneer stopt het?
Aanstaande woensdag al... Met maar een aflevering , om 16.45 komt de allerlaatste uitzendingquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:13 schreef ThunderBitch het volgende:
Ow, .... weet ik ook niet. Nog een week ofzo?
Wat een stelletje honden zijn het!quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Aanstaande woensdag al... Met maar een aflevering , om 16.45 komt de allerlaatste uitzending
Weet je wat er in mijn nieuwe gids staat bij woensdag..slot met grote lettersquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:36 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een stelletje honden zijn het!
Wat een naaistreek, midden in de week met 1 aflevering.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Aanstaande woensdag al... Met maar een aflevering , om 16.45 komt de allerlaatste uitzending
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Weet je wat er in mijn nieuwe gids staat bij woensdag..slot met grote lettersInderdaad erg schofferig zijn ze daar bij SBS
![]()
Ik zeg vaak thuis dat ik baal ..mijn man zegt dan dat weet je niet zeker.ik zeg dat is wel zeker rtl neemt het niet over
De sukkel. Een gespierd bovenlijf is dus ook niet alles.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:58 schreef OeJ het volgende:
...en bij Phoebe lukte het toen ook al niiiiiiiiet.
ik vind hem een hele misselijke uitstraling hebben, van mij mag de oude Rick terugquote:Op zondag 19 december 2010 12:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
De sukkel. Een gespierd bovenlijf is dus ook niet alles.
Ik vind er ook niets aan. Heel vervelend hoofd heeft ie. Destijds met Phoebe duurde het ook even voor ik eraan kon wennen. Hij moet eens niet zo serieus en semi-sexy proberen te kijken. Als ie lacht, is het al wat aangenamer. Ietsje.quote:Op zondag 19 december 2010 14:16 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik vind hem een hele misselijke uitstraling hebben, van mij mag de oude Rick terug
Ik ken de vorige Rick niet, toen volgde ik het nog niet.quote:Op zondag 19 december 2010 14:29 schreef sherezade het volgende:
ja ik kan ook niet aan hem wennen, ik weet niet wat dat is...
ik vind zijn karakter ook niet echt overeenkomen met de oude Rick....ik vind het totaal 2 verschillende personages als je het aan mij vraagt..
Hij is echt zo'n arrogante zak geworden met een misselijke kop![]()
zo dat moest even eruit
Die andere Rick was leuker ! Hoe hij in het echie heet weet ik niet.quote:Op zondag 19 december 2010 14:29 schreef sherezade het volgende:
ik vind zijn karakter ook niet echt overeenkomen met de oude Rick....ik vind het totaal 2 verschillende personages als je het aan mij vraagt..
zo dat moest even eruit
oh ik vind het juist een enorme verbetering, de huidige rol heeft meer lef. De oude rick zou niks met phoebe en / of Tayler zijn begonnen.quote:Op zondag 19 december 2010 14:29 schreef sherezade het volgende:
zo dat moest even eruit
Daar heb jij weer gelijk inquote:Op zondag 19 december 2010 17:23 schreef Marrije het volgende:
oh ik vind het juist een enorme verbetering, de huidige rol heeft meer lef. De oude rick zou niks met phoebe en / of Tayler zijn begonnen.
dat klopt maar daarom vind ik het ook zo vreemd dat de karakters nu zo tegenstrijdig zijnquote:Op zondag 19 december 2010 17:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh ik vind het juist een enorme verbetering, de huidige rol heeft meer lef. De oude rick zou niks met phoebe en / of Tayler zijn begonnen.
quote:Op zondag 19 december 2010 17:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die andere Rick was leuker ! Hoe hij in het echie heet weet ik niet.
Ja dat is ie..quote:Op zondag 19 december 2010 20:48 schreef Sk00p het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heet Justin Torkildsen. Nog steeds m'n favoriete Rick
ja dat is het ook, vervelend hoofdquote:Op maandag 20 december 2010 12:04 schreef vencodark het volgende:
Overigens was de acteur die nu Rick speelt, al vervelend bij Days of our lives. Het is gewoon dat hoofd alleen al.
Maar dat ze dan ook Little House weer gaan uitzenden. Had liever een andere serie gezien die dan ook nog boeiend is. Heb bijv. tijdje zo'n ziekenhuisserie gevolgd en dat bleef wel boeien. Little House is al zo vaak herhaald.quote:Op maandag 20 december 2010 12:46 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja dat is het ook, vervelend hoofd![]()
![]()
En nu woensdag de laatste aflevering![]()
![]()
![]()
ik hoop dat RTL 4 het toch in het nieuwe jaar gaat uitzenden...ik blijf hopen...want straks blijft er helemaal niks meer over om naar te kijken...
http://www.manbijthond.nl/fragmenten/bold-en-beautiful-stoptquote:Op zondag 19 december 2010 13:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee wat was er dan bij man bijt hond ?
Alleen hoef ik die oude meuk die ik al gezien heb niet meer te zien. Beginnen ze straks weer in het verleden. Dan pas ik.quote:Op maandag 20 december 2010 15:01 schreef vencodark het volgende:
Och, nu is BB toch al vaker van zender verplaatst? Dus ik vertrouw erop dat het vroeg of laat nog wel goedkomt...hoop ik.
Ja, dat hebben ze eerder ook gedaan dacht ik. Pff, nee dan pas ik ook.quote:Op maandag 20 december 2010 15:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Alleen hoef ik die oude meuk die ik al gezien heb niet meer te zien. Beginnen ze straks weer in het verleden. Dan pas ik.
Ik ben met jullie eens geen oude meukquote:Op maandag 20 december 2010 15:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Alleen hoef ik die oude meuk die ik al gezien heb niet meer te zien. Beginnen ze straks weer in het verleden. Dan pas ik.
Niets zo erg als je moet wachten tot ze eindelijk tot dat punt gekomen bent waar je was gebleven.quote:Op maandag 20 december 2010 15:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ben met jullie eens geen oude meuk
Ik geloof Taylor ook hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 16:39 schreef OeJ het volgende:
Noem me naief, maar ik geloof Taylor, ze houdt van Rick.
die rotbrooke zit natuurlijk gewoon te stoken. Zo is ze wel, zo is ze altijd al geweest.
Dat zou geweldig zijn!quote:Op maandag 20 december 2010 17:29 schreef Kutjelik het volgende:
RTL 4 wil The Bold and the Beautiful terug
Geplaatst op maandag 20 december 2010 om 17:00
RTL 4 neemt The Bold and the Beautiful graag over van SBS 6. De Amerikaanse soapserie dreigt van de buis te verdwij- nen nu SBS 6 uit kostenoverwegingen stopt met de uitzendingen. Er is nog niets officieel, maar een doorstart bij RTL sluiten wij absoluut niet uit, vertelt een zegsman van RTL in Weekend. Het is een lang traject om zon serie binnen te krijgen, maar interesse is er zeker. Niet voor niets hebben wij The Bold al eerder uitgezonden, tot SBS het in 2006 van ons overnam.
Volgens SBS 6 scoort The Bold nog goed, maar is de soap te duur. Ons contract met de serie liep af, en wij hadden een nieuw bod op de rechten gedaan dat helaas niet werd geaccepteerd. Het heeft dus niet te maken met de kijkcijfers, maar met het budget dat wij liever in onze voorjaarsprogrammering stoppen, legt een woordvoerder van SBS uit. Wel weten wij dat er andere Nederlandse zenders geīnteresseerd zijn in het overnemen van The Bold.
The Bold and the Beautiful heeft bij SBS 6 altijd minder goed gescoord dan toen de soapserie nog te zien was bij RTL 4. De dramaproductie heeft door de jaren heen veel verschillende uitzendmomenten gekend bij SBS 6. Vorig jaar koos het tv-station er voor om de serie uit kostenoverwegingen tijdelijk drie keer per week uit te zenden.
quote:Op maandag 20 december 2010 17:29 schreef Kutjelik het volgende:
RTL 4 neemt The Bold and the Beautiful graag over van SBS 6. De Amerikaanse soapserie dreigt van de buis te verdwij- nen nu SBS 6 uit kostenoverwegingen stopt met de uitzendingen. Er is nog niets officieel, maar een doorstart bij RTL sluiten wij absoluut niet uit, vertelt een zegsman van RTL in Weekend. Het is een lang traject om zon serie binnen te krijgen, maar interesse is er zeker. Niet voor niets hebben wij The Bold al eerder uitgezonden, tot SBS het in 2006 van ons overnam.
Volgens SBS 6 scoort The Bold nog goed, maar is de soap te duur. Ons contract met de serie liep af, en wij hadden een nieuw bod op de rechten gedaan dat helaas niet werd geaccepteerd. Het heeft dus niet te maken met de kijkcijfers, maar met het budget dat wij liever in onze voorjaarsprogrammering stoppen, legt een woordvoerder van SBS uit. Wel weten wij dat er andere Nederlandse zenders geīnteresseerd zijn in het overnemen van The Bold.
The Bold and the Beautiful heeft bij SBS 6 altijd minder goed gescoord dan toen de soapserie nog te zien was bij RTL 4. De dramaproductie heeft door de jaren heen veel verschillende uitzendmomenten gekend bij SBS 6. Vorig jaar koos het tv-station er voor om de serie uit kostenoverwegingen tijdelijk drie keer per week uit te zenden.
Never say neverquote:Op maandag 20 december 2010 16:20 schreef OeJ het volgende:
Rick & Taylor gaan trouwen!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...alleen zullen we de bruiloft nooit zien.
maakt niks op welke zender het komtquote:Op maandag 20 december 2010 17:29 schreef Kutjelik het volgende:
Ik zou het wel willen zien, al was het alleen om Brooke te zieken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Never say never
ik hoop dat de bruiloft niet doorgaat
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen zien, al was het alleen om Brooke te zieken.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:19 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik maak me daar ook ernstige (quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:12 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
maakt niks op welke zender het komt
maar moet wel s'avonds komen en het liefst 2 afleveringen
ik ook stiekemquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
we lopen 3 jaar achterquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:27 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik maak me daar ook ernstige () zorgen om, dat RTL steeds maar één aflevering per dag gaat uitzenden
. Dat schiet natuurlijk niet op, dan zit je er net lekker in, dan is het alweer afgelopen.
. Nee, twee is niet gewenst, het is noodzakelijk.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
we lopen 3 jaar achter
rtl kan makkelijk 2 afleveringen per dag uitzenden
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:31 schreef Marrije het volgende:
Ik weet het niet hoor, met Taylor. Ik denk niet dat Brooke gelijk heeft, dat Taylor met Rick samen is / gaat trouwen om haar te zieken. Ook denk ik niet dat het is wat Ridge zegt, dat ze onbewust wraak aan het nemen is. Maar ik denk wel dat het wel degelijk ermee te maken heeft dat Rick de zoon is van Brooke en dan niet dat ze Brooke wil zieken, maar dat dit een man is die niet ingepikt kan worden door Brooke. Door dat 'jack komt uit Brooke's ei-verhaal' heeft ze nogal een trauma opgelopen voor alles wat ingepikt kan worden door Brooke.
En ik had dus wat spoilers bekeken omdat ik dacht dat het zou stoppen, balen dat ik nu eea al weet.
gewoon een winterstopquote:Op woensdag 22 december 2010 11:36 schreef Marrije het volgende:
Ideaal zou zijn als RTL morgen zou beginnen, maar dat is vast te vele gevraagd![]()
Volgende week is ook goed![]()
Maar het zal wel januari worden. . .
Nee joh veels ze lang in januari het liefst. Anders lopen wij veel te veel achter.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:35 schreef Anonymousz het volgende:
gewoon een winterstop
t/m februari of maart
quote:The Bold and the Beautiful terug naar RTL 4
De Amerikaanse soapserie The Bold and the Beautiful keert in 2011 na een afwezigheid van vijf jaar terug op RTL 4. Dat heeft RTL 4 vrijdagavond bevestigd aan RTL Boulevard. RTL 4 neemt de uitzendrechten over van SBS 6. Die zen- der maakte begin deze maand bekend te stoppen met The Bold. “In 2011 gaan we extra investeren in de avondprogramme- ring, waardoor we de soapserie in 2011 helaas niet continueren“, meldde SBS. Wanneer The Bold precies terugkeert op RTL 4, is nog niet bekend.
ze wilden er niet over pratenquote:Op maandag 27 december 2010 19:26 schreef sherezade het volgende:
en hoeveel afleveringen gaan ze uitzenden??
31 jan pas ik was effe weg ..Dus ik hoorde het niet.quote:Op maandag 27 december 2010 19:19 schreef amaranta het volgende:
18.30 op rtl8 vanaf 31 januari ofzoiets
bronquote:RTL 8 nieuwe thuisbasis The Bold and the Beautiful
De Amerikaanse soapserie The Bold and the Beautiful krijgt een plekje in de vooravond van RTL 8. De soap zal er vanaf maandag 31 januari elke werkdag om 18.30 uur te zien zijn. Dat heeft RTL maandag bekendgemaakt. RTL 8-baas Remko van Westerloo is blij met The Bold. “Een populaire soap als The Bold And The Beautiful past perfect bij RTL 8. Naast vaste ankers als Oprah Winfrey, Dr. Phil en As The World Turns maakt The Bold het plaatje van de vrouwen- zender compleet.”
RTL 8 neemt de soap over van SBS 6, die de serie te duur vond en liever investeert in de avondprogrammering. “We zijn blij dat de Nederlandse fans de kans krijgen hún soap te blijven kijken“, stelt Van Westerloo.
Van 1990 tot 2006 was The Bold te zien bij RTL 4. Die zender gaat de serie nu dagelijks herhalen om 11.30 uur.
Inderdaadquote:Op maandag 27 december 2010 19:41 schreef sherezade het volgende:
wat een rot tijd maarja we mogen niet klagen....het komt weer terug op de buis dat is het voornaamste![]()
![]()
Ja voor jou wel, en dat kan ik me voorstellen dat je blij bent dat om 18.30u komt..Ik hoop dat ze dubbele afleveringen uitzenden.quote:Op maandag 27 december 2010 19:59 schreef amaranta het volgende:
Nou, beter dan vier uur, dan ben ik nog aan het werk normaal gesproken.
ik weet het ook niet.quote:Op maandag 27 december 2010 20:19 schreef Anonymousz het volgende:
dus het is nog niet bekend of ze 2 afleveringen gaan uitzenden of niet?
En nķg klagen!quote:Op maandag 27 december 2010 19:33 schreef sherezade het volgende:
ja dat wordt een lange maandmaar wachten pff..ik hoop wel dat ze gelijk verder gaan waar ze gebleven zijn en niet dat ze nog 3 weken de laatste uitzendingen gaan herhalen om het geheugen van mensen op te frissen
Me tooquote:Op donderdag 30 december 2010 12:50 schreef Riann het volgende:
Ik vond de 2 afleveringen achter elkaar wel fijn. 1 aflevering is erg kort. En hopen dat het snel weer komt.
Aanmelden niet ..wel kijken.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:04 schreef rubje het volgende:
dames,ik neem aan dat jullie je ook allemal massaal gaan aamelden als die soap hier in Nl landt als musical, of theatervoorstelling?(zoals op tv wordt gemeld) de horror
![]()
Ik mistte the bold al meteenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:32 schreef sherezade het volgende:
ik mis the bold nu alen duurt nog lang voordat het weer op tv komt
![]()
Toen ik jou naam zag staan dacht ik, Marrije heeft goed nieuws dat de bold eerder terug komt op tv.. dat je ergens gelezen hadquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:16 schreef Marrije het volgende:
Vandaag vroeg ik me opeens af, hoe zou het zijn met Brooke?
Ja helaas welquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:55 schreef Marrije het volgende:
Helaas![]()
Maar 31 januari is nog te doen. . .
Ja dat weer welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:31 schreef sherezade het volgende:
ja zucht.....2 lange weken worden dat
Als ze maar aansluiten op de afleveringen van toen, dus niet dat je een half jaar mist ofzo. Zou me ook niets verbazen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb in de nieuwe gids gelezen dat er nieuwe afl zijn te zien..Geen herhalingen.
Nee, geen half jaar hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:58 schreef vencodark het volgende:
Als ze maar aansluiten op de afleveringen van toen, dus niet dat je een half jaar mist ofzo. Zou me ook niets verbazen.
En dan kunnen we hier weer gewoon doorgaan waar we gebleven waren.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Update: morgen om 18.40u the boldOp RTL8
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:15 schreef vencodark het volgende:
En dan kunnen we hier weer gewoon doorgaan waar we gebleven waren.
Thanx voor de reminder.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:11 schreef Haaibaaike het volgende:
oom laffer gaat ook weer kijkenquote:Op zondag 30 januari 2011 12:11 schreef Haaibaaike het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
omdat jij het bent:quote:Op zondag 30 januari 2011 15:46 schreef Haaibaaike het volgende:
ik kan de spoiler niet aan klikken. Omdat ik via mobieltje fok
Ik zit nu op mijn vaste computerquote:Op zondag 30 januari 2011 15:50 schreef laffer het volgende:
omdat jij het bent:
spoiler:
heb het best wel gemist
Graag gedaan.quote:
Nee ik ook nietquote:
ik ook nietquote:Op maandag 31 januari 2011 12:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Kijken jullie daarna naar de Young Restless? ik iig niet.
ik welquote:Op maandag 31 januari 2011 12:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
nee ik schakel dan ook over naar rtl boulevard, wellicht misschien naar de herhaling van Young Restlessquote:Op maandag 31 januari 2011 12:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
De verleiding is groot want het kijkt altijd zo makkelijk weg, soaps. Maar een uur per dag aan soaps kijken...daar heb ik geen tijd voor.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik wel en meer ookquote:Op maandag 31 januari 2011 17:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
De verleiding is groot want het kijkt altijd zo makkelijk weg, soaps. Maar een uur per dag aan soaps kijken...daar heb ik geen tijd voor.
Geweldigquote:Op maandag 31 januari 2011 19:15 schreef Haaibaaike het volgende:
The Bold en ook Boulevard zijn ook op uitzendinggemist te zien.
Ik ben benieuwd wat er voor drama bij haar speelt. Geen idee in welke hoek ik het moet zoeken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:35 schreef vencodark het volgende:
I don't like Steffie.Ik weet niet wat het is, maar ik vind het niks.
Oh en Katie wordt behandeld als een klein kind.
Ik vind steffie slecht geacteerd zeg.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:35 schreef vencodark het volgende:
vast niet slechter als onze gtst acteursquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:29 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik vind steffie slecht geacteerd zeg.
Ja dat vond ik ook alsof ze een klein kind isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:35 schreef vencodark het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:56 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik ben benieuwd wat er voor drama bij haar speelt. Geen idee in welke hoek ik het moet zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Nu maak je me een beetje nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb dat op internet destijds gelezen vandaar.
stiekem wil ik het toch weten spoiler???????quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb dat op internet destijds gelezen vandaar.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:39 schreef ThunderBitch het volgende:
Nu maak je me een beetje nieuwsgierig.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:06 schreef sherezade het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:30 schreef sherezade het volgende:
[..]Ow okay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[..]
Ik verwachtte dit al op het moment dat ze binnenkwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo vreselijk voorspelbaar. Ik vind haar nu al vreselijk.
![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik verwachtte dit al op het moment dat ze binnenkwam.Zo vreselijk voorspelbaar. Ik vind haar nu al vreselijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]Ik vind dat stukje ook geen probleem, ik mocht haar al niet toen ze binnenkwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind dat stukje ook geen probleem, ik mocht haar al niet toen ze binnenkwam.Ja, ik wacht het nog even af, ben er nog niet over eens (met mezelf) wat ik van haar vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:07 schreef Haaibaaike het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Ze zal haar wel kunnen schieten (m.b.t. Eric). Dat begrijp ik dus weer wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Steffy is volgens mij een naar ding lijkt mij.. hoe ze naar Donna keek[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja dat is ook zo omdat haar opa met Donna is getrouwdZal ze wel rottig vinden voor haar oma.
Ja dat wel, alleen weet ze niet wat eraf speelde tussen Stephanie en Ericquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:41 schreef ThunderBitch het volgende:
Zal ze wel rottig vinden voor haar oma.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:43 schreef Marrije het volgende:
Mij ook maar ik wil het niet weten![]()
Steffie is ook niet mijn type, maar wel typisch gecast, een perfecte dochter van TaylorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Ik zie deze posting nu pas. Dit was mij ook exact opgevallen. Vandaag keek ik er nog naar. Ze heeft ook een prominent aanwezige mond. Ze is meer een dochter van Taylor dan Phoebe.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:43 schreef Marrije het volgende:
Mij ook maar ik wil het niet weten![]()
Steffie is ook niet mijn type, maar wel typisch gecast, een perfecte dochter van Taylor[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Jaa, ik zag het indd. ook!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zie deze posting nu pas. Dit was mij ook exact opgevallen. Vandaag keek ik er nog naar. Ze heeft ook een prominent aanwezige mond. Ze is meer een dochter van Taylor dan Phoebe.Ik dacht nog: "Waar hebben ze die vandaan gehaald"? Ze kan echt zo de dochter van Ridge en Taylor zijn!
![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa, ik zag het indd. ook!Ik dacht nog: "Waar hebben ze die vandaan gehaald"? Ze kan echt zo de dochter van Ridge en Taylor zijn!
Heb al die spoilers overgeslagen, maar je kunt op je vingers natellen dat Steffie en Markus een relatie krijgen.![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:29 schreef Marrije het volgende:
Heb al die spoilers overgeslagen, maar je kunt op je vingers natellen dat Steffie en Markus een relatie krijgen.![]()
![]()
Dat zie je zo aankomen inderdaad, ze hadden meteen een klik, dus het zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:29 schreef Marrije het volgende:
Heb al die spoilers overgeslagen, maar je kunt op je vingers natellen dat Steffie en Markus een relatie krijgen.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:44 schreef ThunderBitch het volgende:
Dat zie je zo aankomen inderdaad, ze hadden meteen een klik, dus het zou zomaar kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het wordt op zo'n vervelende tijd uitgezonden.. Ik moet het toch van RTL gemist hebben. Ik kijk eigenlijk liever eerst BLOKKEN en dan Lingo of RTL Boulevard zelfsquote:![]()
Tevens pik ik de USA afleveringen soms meeBen een te nieuwsgierig type
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
en reden 2quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:39 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Het wordt op zo'n vervelende tijd uitgezonden.. Ik moet het toch van RTL gemist hebben. Ik kijk eigenlijk liever eerst BLOKKEN en dan Lingo of RTL Boulevard zelfs![]()
geen dubbele afleveringenEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroīd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Ik heb digi tv, op lounge zenden ze elke dag de preview uit, opnemen en lekker kijken zonder reclame wanneer je wilt.![]()
Het is een rottijd wat mij betreft. Ik keek veel lekkerder toen het tussen 7 en 8 's morgens werd uitgezonden. Dat was de tijd dat ik mij 's morgens aankleedde en make-up deed etc. Lekker ochtend ritueeltje. Maar laatste tijd weinig tijd in de avonden, alleen gisteravond. En dat keek helemaal niet lekker. Ik had zapneigingen! Dat had ik in de ochtenden nooit.quote:![]()
![]()
en haar aanwezige cm's tandvleesquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zie deze posting nu pas. Dit was mij ook exact opgevallen. Vandaag keek ik er nog naar. Ze heeft ook een prominent aanwezige mond. Ze is meer een dochter van Taylor dan Phoebe.
maarja ze zullen wel een relatie krijgen en dan zal Steffy er wel achter komen dat Marcus de zoon van Donna is met alle gevolgen van dien![]()
![]()
Je kan ook op RTLXL terug kijken..Eerlijk gezegd doe ik dat vaakquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:56 schreef vencodark het volgende:
Het is een rottijd wat mij betreft. Ik keek veel lekkerder toen het tussen 7 en 8 's morgens werd uitgezonden. Dat was de tijd dat ik mij 's morgens aankleedde en make-up deed etc. Lekker ochtend ritueeltje. Maar laatste tijd weinig tijd in de avonden, alleen gisteravond. En dat keek helemaal niet lekker. Ik had zapneigingen! Dat had ik in de ochtenden nooit.Omdat gelijk met Boulevard komt.
En op rtl4 is de herhaling om 11.30u maar daar begin ik niet aan zo laat op de dag. Als Boulevard niet veel is dan kijk ik wel naar de Bold en anders gelijk s'avonds op internet.
Ja ik ook voor Boulevard.. Ik had het liefst om 17.30u tot 18.15u De Bold willen zien dubbele afleveringen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:39 schreef Sk00p het volgende:
Het wordt op zo'n vervelende tijd uitgezonden.. Ik moet het toch van RTL gemist hebben. Ik kijk eigenlijk liever eerst BLOKKEN en dan Lingo of RTL Boulevard zelfs![]()
![]()
Vorige keer wilde ik indd. 's ochtends de herhaling kijken online, maar toen liep na 15 minuten de boel vast en herstelde die niet meer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Je kan ook op RTLXL terug kijken..Eerlijk gezegd doe ik dat vaakOmdat gelijk met Boulevard komt.
En op rtl4 is de herhaling om 11.30u maar daar begin ik niet aan zo laat op de dag. Als Boulevard niet veel is dan kijk ik wel naar de Bold en anders gelijk s'avonds op internet.
Of ik nog een keer dat geduld kan opbrengen, kan ik niet zeggen.
![]()
Was dat op sbs ? Of bedoel je deze week bij RTL..Bij RTL doet hij het goed.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:30 schreef vencodark het volgende:
Vorige keer wilde ik indd. 's ochtends de herhaling kijken online, maar toen liep na 15 minuten de boel vast en herstelde die niet meer.Of ik nog een keer dat geduld kan opbrengen, kan ik niet zeggen.
![]()
Nee, RTL. Ik denk ook dat het aan mijn laptop lag hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was dat op sbs ? Of bedoel je deze week bij RTL..Bij RTL doet hij het goed.Of ik had gewoon pech. Ik baalde iig wel.
![]()
ik vind het tijdstip ook minder, liever voor atwt en dan dubbele afleveringen
en vroeg in de ochtend de herhaling![]()
Bij mij doet ie het goed ..Maar sommige filmpjes kan ik op mijn laptop ook niet zien dan blijft ie bufferen. Bij mijn desktop weer niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:35 schreef vencodark het volgende:
Nee, RTL. Ik denk ook dat het aan mijn laptop lag hoor.Of ik had gewoon pech. Ik baalde iig wel.
![]()
![]()
Mee eensquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:36 schreef sherezade het volgende:
ik vind het tijdstip ook minder, liever voor atwt en dan dubbele afleveringen
en vroeg in de ochtend de herhaling![]()
![]()
Tja, Brady was ook zo'n misselijke gladde lulquote:Op maandag 20 december 2010 12:04 schreef vencodark het volgende:
Overigens was de acteur die nu Rick speelt, al vervelend bij Days of our lives. Het is gewoon dat hoofd alleen al.![]()
Ook volledig mee eens!! Hoofdreden dat ik die ander Rick terug wil eigenlijk.. Maar dat gaat dus niet gebeuren. Ik zie Brady en gewoon geen Rick helaas.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:12 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Tja, Brady was ook zo'n misselijke gladde lul
Donna en MarcusTe cute op sommige momenten!! En Steffy vindt het natuurlijk alweer verdacht
Marcus bedoel jequote:Op maandag 7 februari 2011 23:52 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Donna en MarcusTe cute op sommige momenten!!
Donna is zooo niet cute
![]()
Eindelijk ben ik weer bij, moest 4 afleveringen inhalen. En die van vanavond ook weer gemist. Het tijdstip is echt onhandig voor mij, ik ben dan zo druk bezig met mijn kinderen, ik dénk er dan niet eens aan.![]()
Sinds het terug op de buis is, heb ik 2 afleveringen gezien.'s Avonds geen tijd en 's morgens ga ik niet snel via internet de herhaling kijken. Toen het 's morgens nog op tv was, zette ik die veel makkelijker aan.
![]()
![]()
opnemen dat je het 's morgens kijktquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:13 schreef vencodark het volgende:
Sinds het terug op de buis is, heb ik 2 afleveringen gezien.'s Avonds geen tijd en 's morgens ga ik niet snel via internet de herhaling kijken. Toen het 's morgens nog op tv was, zette ik die veel makkelijker aan.
![]()
Dat is wel jammer voor jequote:Op donderdag 10 februari 2011 08:13 schreef vencodark het volgende:
![]()
![]()
ja dat doe ik nu ook maar dan moet ik wel oppassen dat ik niet te veel achter ga lopenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Marrije ik kijk meestal op RTLXL uitzendinggemist.![]()
ik weet ik ben een zeurmaar ik wil graag de dubbele afleveringen terug
het gaat nu allemaal zo traag alsof er heel weinig vooruitgang komt pffff het zal wel aan mij liggen denk ik![]()
ik heb dat probleem ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:43 schreef sherezade het volgende:
het gaat nu allemaal zo traag alsof er heel weinig vooruitgang komt pffff het zal wel aan mij liggen denk ik![]()
misschien komt het doordat het even van de buis is geweest dat ik er zo'n moeite mee heb om weer in de serie te komen en dat me alles te langzaam gaatquote:![]()
Nee hoor jij bent geen zeurquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:43 schreef sherezade het volgende:
het gaat nu allemaal zo traag alsof er heel weinig vooruitgang komt pffff het zal wel aan mij liggen denk ikIk wil zelfs ook graag dubbele afleveringen. Wij liggen er ver achter met Amerika
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:06 schreef sherezade het volgende:
ja dat ook maar het duurt allemaal zo lang, ik zie Bridget al de hele week in dezelfde outfitdat klopt
![]()
![]()
Nee hoor. Ben het met je eens, zoals velen. Is gewoon gewenning + we zijn idd best ver achter.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:43 schreef sherezade het volgende:
het gaat nu allemaal zo traag alsof er heel weinig vooruitgang komt pffff het zal wel aan mij liggen denk ik
Het schiet niet op zo
![]()
nee idd,quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:42 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Nee hoor. Ben het met je eens, zoals velen. Is gewoon gewenning + we zijn idd best ver achter.
Het schiet niet op zo
ps De actrice die de rol van Beth vertolkt is wel een beetje te jong gecastze ziet net zo oud uit als Brooke
![]()
Ja wat is er aan de hand met Beth?
En inderdaad te jong gecast, zeker in vergelijking met de 'oude Beth'![]()
En Nick wordt me íets te verwaand de laatste tijd.![]()
Ja, dat vond ik ook, vooral in het Beth-verhaal. Die denkt echt dat hij god zelf is. Aan de ene kant is het wel aantrekkelijk omdat hij er goede bedoelingen mee heeft, maar het heeft toch ook iets van een verwaande bully. Het wordt onderhand tijd dat hij op zijn plaats gezet wordt door Massimo. Waar blijft die eigenlijk. Nick komt al geruime tijd weg met zijn coup van indertijd.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:05 schreef Marrije het volgende:
Ja wat is er aan de hand met Beth?
En inderdaad te jong gecast, zeker in vergelijking met de 'oude Beth'![]()
En Nick wordt me íets te verwaand de laatste tijd.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Zie net dat de B&B in Amerika een nieuwe leader heeft.
Iedereen staat met het personages naam in de leader en dan sommige zowel meisjes als getrouwde naam. Ik heb daar een paar vraagjes over.
Want ik weet dat daar een hele ander systeem inzit dan in Nederland, maar kan iemand mij het uitleggen?
De namen in de spoilertag zijn zo overgenomen uit de leader.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:46 schreef Woelli het volgende:
Iedereen staat met het personages naam in de leader en dan sommige zowel meisjes als getrouwde naam. Ik heb daar een paar vraagjes over.
Want ik weet dat daar een hele ander systeem inzit dan in Nederland, maar kan iemand mij het uitleggen?
De namen in de spoilertag zijn zo overgenomen uit de leader.Volgens mij komt de naam van de man achter de naam van de vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zelfs meerdere mans-namen zien staan als ze vaker getrouwd zijn geweest.
Dat bv Stephanie nog Forrester wordt genoemd, heeft misschien te maken met de bekendheid van een persoon (celeb) net zoals hier, waar vrouwen nog steeds bij hun mansnaam worden genoemd. Er zijn ook vrouwen die kiezen voor hun meisjesnaam als ze met de meisjesnaam al bekend waren. Ik heb me er verder nooit in verdiept. Dit is ook soap, dus kan ik toch niet serieus nemen.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:46 schreef Woelli het volgende:
De namen in de spoilertag zijn zo overgenomen uit de leader.Die nieuwe leader was even wennen.. Maar vind hem uiteindelijk wel gaaf gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk zowel de USA afleveringen (nog steeds, terwijl de kijkcijfers aan het kelderen zijn) en de afleveringen die wij te zien krijgen ook nog.
Maar idd meisjesnaam eerst, en dan de naam van je echtgenoot ALS je getrouwd bent. Amber Moore is niet getrouwd.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
^ technisch gezien vind ik die wat je aanhaalt eigenlijk nog steeds beter
Maar wel allemaal minimaal 3 schoonheidsoperaties verder...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Nieuwe leader klinkt het zelfde hoor als hier bij ons.![]()
![]()
Dat zeker ja. De Bold staat niet op RTLXL..Net nog gekeken maar de aflevering van vanavond staat er niet bij. Dus heb ik niet gekeken vanavond.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:53 schreef OeJ het volgende:
Maar wel allemaal minimaal 3 schoonheidsoperaties verder...![]()
![]()
Klopt inderdaad dat Amber niet getrouwd is, maar Eric en Stephanie ook niet. En Stephanie staat in de leader als Stephanie Forrster. Dan zou Amber toch ook Forrster kunnen heten aangezien ze getrouwd is geweest met Rick.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:14 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Die nieuwe leader was even wennen.. Maar vind hem uiteindelijk wel gaaf geworden
Ik kijk zowel de USA afleveringen (nog steeds, terwijl de kijkcijfers aan het kelderen zijn) en de afleveringen die wij te zien krijgen ook nog.
Maar idd meisjesnaam eerst, en dan de naam van je echtgenoot ALS je getrouwd bent. Amber Moore is niet getrouwd.
En waarom staan Brooke, Katie, Donna en Taylor wel met meisjesnaam en getrouwdenaam in de leader.
Waarom staat Jackie als Jackie Marone Knight, terwijl ze gescheiden is van Massimo. Dan hoort zij toch Jackie "meisjesnaam" Knight te heten of anders Jackie Knight.![]()
Je kunt het als vrouw gewoon kiezen he. En als scriptschrijver al helemaal. Stephanie is gewoon bekend als Stephanie Forrester. Bovendien zijn zij en Eric toch heel lang getrouwd geweest?
Brooke, Katie en Donna ZIJN gewoon de Logans (+ getrouwde naam) en Taylor was Taylor Hayes.
En Jackie was de serie ingekomen als Jackie Marone, dus ik denk dat ze dat gewoon aanhouden door de bekendheid inderdaad weer.
Als ze alles per trouwen en scheiding moeten gaan aanpassen, blijven ze bezig denk ik dus houden ze de bekendste vormen aan?![]()
Ik vind het best verwarrend, waarom de ene wel en de ander niet. Waarom heeft de ene wel nog de naam van zijn exman en de ander niet.
De logan hebben wel de meisjesnaam allemaal, maar Jackie en Taylor dragen eerst nog de naam van een man van wie ze gescheiden zijn en daarna hun huidige trouw naam.
Daarnaast is Jackie niet in de serie gekomen als Jackie Marone, maar als Jackie Payne.![]()
De een heeft zijn sporen om de naam te dragen verdiend, zie het maar zo.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:02 schreef Woelli het volgende:
Ik vind het best verwarrend, waarom de ene wel en de ander niet. Waarom heeft de ene wel nog de naam van zijn exman en de ander niet.
De logan hebben wel de meisjesnaam allemaal, maar Jackie en Taylor dragen eerst nog de naam van een man van wie ze gescheiden zijn en daarna hun huidige trouw naam.
Daarnaast is Jackie niet in de serie gekomen als Jackie Marone, maar als Jackie Payne.
Ik vind het terecht dat Stephanie als Forrester gezien wordt, en Amber niet.
Is toch niet zo moeilijk? Het is de burgelijke stand niet hoor.
ik ben een aantal afleveringen in aan het halen,
ik vind het wel een beetje vreemd wat zich daar afspeelt op het dakterras bij Forrester, ik neem aan dat het een soort van kantine is voor medewerkers van Forrester, maar moeten ze daar nu echt met ontbloot bovenlijf rondlopen???
En Brooke En Ridge die elkaar omhelzen en liefkozen tussen alle medewerkers van het bedrijf in??
Lekker professioneel zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geloof dat er een soort fitness toestand is (geīnitieerd door Donna).quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:35 schreef sherezade het volgende:
ik ben een aantal afleveringen in aan het halen,
ik vind het wel een beetje vreemd wat zich daar afspeelt op het dakterras bij Forrester, ik neem aan dat het een soort van kantine is voor medewerkers van Forrester, maar moeten ze daar nu echt met ontbloot bovenlijf rondlopen???
En Brooke En Ridge die elkaar omhelzen en liefkozen tussen alle medewerkers van het bedrijf in??
Lekker professioneel zeg![]()
![]()
Ik moet voortaan op rtl4 rond de klok van half 12 kijken.. Waarom komt The Bold niet om 17.30 ipv 18.40. Op internet is het niet meer te zien.![]()
Nog een paar minuten en dan komt The Bold weer. Ik snak naar een nieuw onderwerp. Ik word zo moe van dat eentonige gedoe tussen Nick, Katie en Bridget. Steeds maar dat vraag en antwoordspelletje of Katie het wel aankan dat Nick voor Bridget heeft gekozen. Soms sla ik het gewoon over. Maar goed ik ga toch maar weer kijken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: