quote:Op maandag 20 december 2010 17:29 schreef Kutjelik het volgende:
RTL 4 wil The Bold and the Beautiful terug
Geplaatst op maandag 20 december 2010 om 17:00
RTL 4 neemt The Bold and the Beautiful graag over van SBS 6. De Amerikaanse soapserie dreigt van de buis te verdwij- nen nu SBS 6 uit kostenoverwegingen stopt met de uitzendingen. Er is nog niets officieel, maar een doorstart bij RTL sluiten wij absoluut niet uit, vertelt een zegsman van RTL in Weekend. Het is een lang traject om zon serie binnen te krijgen, maar interesse is er zeker. Niet voor niets hebben wij The Bold al eerder uitgezonden, tot SBS het in 2006 van ons overnam.
Volgens SBS 6 scoort The Bold nog goed, maar is de soap te duur. Ons contract met de serie liep af, en wij hadden een nieuw bod op de rechten gedaan dat helaas niet werd geaccepteerd. Het heeft dus niet te maken met de kijkcijfers, maar met het budget dat wij liever in onze voorjaarsprogrammering stoppen, legt een woordvoerder van SBS uit. Wel weten wij dat er andere Nederlandse zenders geïnteresseerd zijn in het overnemen van The Bold.
The Bold and the Beautiful heeft bij SBS 6 altijd minder goed gescoord dan toen de soapserie nog te zien was bij RTL 4. De dramaproductie heeft door de jaren heen veel verschillende uitzendmomenten gekend bij SBS 6. Vorig jaar koos het tv-station er voor om de serie uit kostenoverwegingen tijdelijk drie keer per week uit te zenden.
Never say neverquote:Op maandag 20 december 2010 16:20 schreef OeJ het volgende:
Rick & Taylor gaan trouwen!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...alleen zullen we de bruiloft nooit zien.
maakt niks op welke zender het komtquote:Op maandag 20 december 2010 17:29 schreef Kutjelik het volgende:
RTL 4 wil The Bold and the Beautiful terug
Geplaatst op maandag 20 december 2010 om 17:00
RTL 4 neemt The Bold and the Beautiful graag over van SBS 6. De Amerikaanse soapserie dreigt van de buis te verdwij- nen nu SBS 6 uit kostenoverwegingen stopt met de uitzendingen. Er is nog niets officieel, maar een doorstart bij RTL sluiten wij absoluut niet uit, vertelt een zegsman van RTL in Weekend. Het is een lang traject om zon serie binnen te krijgen, maar interesse is er zeker. Niet voor niets hebben wij The Bold al eerder uitgezonden, tot SBS het in 2006 van ons overnam.
Volgens SBS 6 scoort The Bold nog goed, maar is de soap te duur. Ons contract met de serie liep af, en wij hadden een nieuw bod op de rechten gedaan dat helaas niet werd geaccepteerd. Het heeft dus niet te maken met de kijkcijfers, maar met het budget dat wij liever in onze voorjaarsprogrammering stoppen, legt een woordvoerder van SBS uit. Wel weten wij dat er andere Nederlandse zenders geïnteresseerd zijn in het overnemen van The Bold.
The Bold and the Beautiful heeft bij SBS 6 altijd minder goed gescoord dan toen de soapserie nog te zien was bij RTL 4. De dramaproductie heeft door de jaren heen veel verschillende uitzendmomenten gekend bij SBS 6. Vorig jaar koos het tv-station er voor om de serie uit kostenoverwegingen tijdelijk drie keer per week uit te zenden.
Ik zou het wel willen zien, al was het alleen om Brooke te zieken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Never say never
ik hoop dat de bruiloft niet doorgaat
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen zien, al was het alleen om Brooke te zieken.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:19 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik maak me daar ook ernstige (quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:12 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
maakt niks op welke zender het komt
maar moet wel s'avonds komen en het liefst 2 afleveringen
ik ook stiekemquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
we lopen 3 jaar achterquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:27 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik maak me daar ook ernstige () zorgen om, dat RTL steeds maar één aflevering per dag gaat uitzenden
. Dat schiet natuurlijk niet op, dan zit je er net lekker in, dan is het alweer afgelopen.
. Nee, twee is niet gewenst, het is noodzakelijk.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
we lopen 3 jaar achter
rtl kan makkelijk 2 afleveringen per dag uitzenden
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:31 schreef Marrije het volgende:
Ik weet het niet hoor, met Taylor. Ik denk niet dat Brooke gelijk heeft, dat Taylor met Rick samen is / gaat trouwen om haar te zieken. Ook denk ik niet dat het is wat Ridge zegt, dat ze onbewust wraak aan het nemen is. Maar ik denk wel dat het wel degelijk ermee te maken heeft dat Rick de zoon is van Brooke en dan niet dat ze Brooke wil zieken, maar dat dit een man is die niet ingepikt kan worden door Brooke. Door dat 'jack komt uit Brooke's ei-verhaal' heeft ze nogal een trauma opgelopen voor alles wat ingepikt kan worden door Brooke.
En ik had dus wat spoilers bekeken omdat ik dacht dat het zou stoppen, balen dat ik nu eea al weet.
gewoon een winterstopquote:Op woensdag 22 december 2010 11:36 schreef Marrije het volgende:
Ideaal zou zijn als RTL morgen zou beginnen, maar dat is vast te vele gevraagd![]()
Volgende week is ook goed![]()
Maar het zal wel januari worden. . .
Nee joh veels ze lang in januari het liefst. Anders lopen wij veel te veel achter.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:35 schreef Anonymousz het volgende:
gewoon een winterstop
t/m februari of maart
quote:The Bold and the Beautiful terug naar RTL 4
De Amerikaanse soapserie The Bold and the Beautiful keert in 2011 na een afwezigheid van vijf jaar terug op RTL 4. Dat heeft RTL 4 vrijdagavond bevestigd aan RTL Boulevard. RTL 4 neemt de uitzendrechten over van SBS 6. Die zen- der maakte begin deze maand bekend te stoppen met The Bold. “In 2011 gaan we extra investeren in de avondprogramme- ring, waardoor we de soapserie in 2011 helaas niet continueren“, meldde SBS. Wanneer The Bold precies terugkeert op RTL 4, is nog niet bekend.
ze wilden er niet over pratenquote:Op maandag 27 december 2010 19:26 schreef sherezade het volgende:
en hoeveel afleveringen gaan ze uitzenden??
31 jan pas ik was effe weg ..Dus ik hoorde het niet.quote:Op maandag 27 december 2010 19:19 schreef amaranta het volgende:
18.30 op rtl8 vanaf 31 januari ofzoiets
bronquote:RTL 8 nieuwe thuisbasis The Bold and the Beautiful
De Amerikaanse soapserie The Bold and the Beautiful krijgt een plekje in de vooravond van RTL 8. De soap zal er vanaf maandag 31 januari elke werkdag om 18.30 uur te zien zijn. Dat heeft RTL maandag bekendgemaakt. RTL 8-baas Remko van Westerloo is blij met The Bold. “Een populaire soap als The Bold And The Beautiful past perfect bij RTL 8. Naast vaste ankers als Oprah Winfrey, Dr. Phil en As The World Turns maakt The Bold het plaatje van de vrouwen- zender compleet.”
RTL 8 neemt de soap over van SBS 6, die de serie te duur vond en liever investeert in de avondprogrammering. “We zijn blij dat de Nederlandse fans de kans krijgen hún soap te blijven kijken“, stelt Van Westerloo.
Van 1990 tot 2006 was The Bold te zien bij RTL 4. Die zender gaat de serie nu dagelijks herhalen om 11.30 uur.
Inderdaadquote:Op maandag 27 december 2010 19:41 schreef sherezade het volgende:
wat een rot tijd maarja we mogen niet klagen....het komt weer terug op de buis dat is het voornaamste![]()
![]()
Ja voor jou wel, en dat kan ik me voorstellen dat je blij bent dat om 18.30u komt..Ik hoop dat ze dubbele afleveringen uitzenden.quote:Op maandag 27 december 2010 19:59 schreef amaranta het volgende:
Nou, beter dan vier uur, dan ben ik nog aan het werk normaal gesproken.
ik weet het ook niet.quote:Op maandag 27 december 2010 20:19 schreef Anonymousz het volgende:
dus het is nog niet bekend of ze 2 afleveringen gaan uitzenden of niet?
En nóg klagen!quote:Op maandag 27 december 2010 19:33 schreef sherezade het volgende:
ja dat wordt een lange maandmaar wachten pff..ik hoop wel dat ze gelijk verder gaan waar ze gebleven zijn en niet dat ze nog 3 weken de laatste uitzendingen gaan herhalen om het geheugen van mensen op te frissen
Me tooquote:Op donderdag 30 december 2010 12:50 schreef Riann het volgende:
Ik vond de 2 afleveringen achter elkaar wel fijn. 1 aflevering is erg kort. En hopen dat het snel weer komt.
Aanmelden niet ..wel kijken.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:04 schreef rubje het volgende:
dames,ik neem aan dat jullie je ook allemal massaal gaan aamelden als die soap hier in Nl landt als musical, of theatervoorstelling?(zoals op tv wordt gemeld) de horror
![]()
Ik mistte the bold al meteenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:32 schreef sherezade het volgende:
ik mis the bold nu alen duurt nog lang voordat het weer op tv komt
![]()
Toen ik jou naam zag staan dacht ik, Marrije heeft goed nieuws dat de bold eerder terug komt op tv.. dat je ergens gelezen hadquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:16 schreef Marrije het volgende:
Vandaag vroeg ik me opeens af, hoe zou het zijn met Brooke?
Ja helaas welquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:55 schreef Marrije het volgende:
Helaas![]()
Maar 31 januari is nog te doen. . .
Ja dat weer welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:31 schreef sherezade het volgende:
ja zucht.....2 lange weken worden dat
Als ze maar aansluiten op de afleveringen van toen, dus niet dat je een half jaar mist ofzo. Zou me ook niets verbazen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb in de nieuwe gids gelezen dat er nieuwe afl zijn te zien..Geen herhalingen.
Nee, geen half jaar hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:58 schreef vencodark het volgende:
Als ze maar aansluiten op de afleveringen van toen, dus niet dat je een half jaar mist ofzo. Zou me ook niets verbazen.
En dan kunnen we hier weer gewoon doorgaan waar we gebleven waren.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Update: morgen om 18.40u the boldOp RTL8
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:15 schreef vencodark het volgende:
En dan kunnen we hier weer gewoon doorgaan waar we gebleven waren.
Thanx voor de reminder.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:11 schreef Haaibaaike het volgende:
oom laffer gaat ook weer kijkenquote:Op zondag 30 januari 2011 12:11 schreef Haaibaaike het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
omdat jij het bent:quote:Op zondag 30 januari 2011 15:46 schreef Haaibaaike het volgende:
ik kan de spoiler niet aan klikken. Omdat ik via mobieltje fok
Ik zit nu op mijn vaste computerquote:Op zondag 30 januari 2011 15:50 schreef laffer het volgende:
omdat jij het bent:
spoiler:
heb het best wel gemist
Graag gedaan.quote:
Nee ik ook nietquote:
ik ook nietquote:Op maandag 31 januari 2011 12:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Kijken jullie daarna naar de Young Restless? ik iig niet.
ik welquote:Op maandag 31 januari 2011 12:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
nee ik schakel dan ook over naar rtl boulevard, wellicht misschien naar de herhaling van Young Restlessquote:Op maandag 31 januari 2011 12:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
De verleiding is groot want het kijkt altijd zo makkelijk weg, soaps. Maar een uur per dag aan soaps kijken...daar heb ik geen tijd voor.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik wel en meer ookquote:Op maandag 31 januari 2011 17:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
De verleiding is groot want het kijkt altijd zo makkelijk weg, soaps. Maar een uur per dag aan soaps kijken...daar heb ik geen tijd voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |