dat nooit!!!quote:
Even uploadenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
fooooootoooooooooo![]()
Zien zien zien
Jajaquote:
dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wil je me dood hebben ofzo?
![]()
[..]
Ik ga denk ik eerst douchen en dan onder de douche bedenken wat ik ga eten
Wat liefquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kijk nou wat de ksc-sint mij gegeven heeft
[ afbeelding ]
whehheehe ik las het ja geniaal gewoonquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:39 schreef Panda72 het volgende:
Ik lach me rot in dat ene topic. En het leuke is dat TS boos word en stampvoetend om een slotje vraagt.
I knowquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
JajaWeet ik toch ook wel
Maar ik en sambal he
Dat werkt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Straks maar eens lezenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:39 schreef Panda72 het volgende:
Ik lach me rot in dat ene topic. En het leuke is dat TS boos word en stampvoetend om een slotje vraagt.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
I know
Douchegordijn:
Henry had van de week dus weer een boze ODD "ik ga boos doen om alles" aanvalEn een van de dingen was dat hij nooit meer gaat douchen want de douche is koud. Dus er moest *insert vloek tier scheld* maar een oplossing komen als een douchegordijn ofzo.
Dus dat heb ik even voor hem geregeld vandaag..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is echt een mannelijk douchegordijn![]()
![]()
XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
[..]
I know
Douchegordijn:
Henry had van de week dus weer een boze ODD "ik ga boos doen om alles" aanvalEn een van de dingen was dat hij nooit meer gaat douchen want de douche is koud. Dus er moest *insert vloek tier scheld* maar een oplossing komen als een douchegordijn ofzo.
GeweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
I know
Douchegordijn:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Ja tochquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:43 schreef Enfermera het volgende:
Dat is echt een mannelijk douchegordijn![]()
![]()
XD
Dat is vaker zo met mensen die een topic starten op wat voor forum dan ook dan stellen ze een vraag. Dan maakt er iemand een geintje en vervolgens is de TS beledigd. Nou mij kan je dan opvegenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehheehe ik las het ja geniaal gewoon
Ik zie er wel 1tje die ik wilquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:45 schreef Pheno het volgende:
Kunnen ze vriendjes zijn marijke? [ afbeelding ]
mja dan krijg je gelijk het halve forum over je heen en hard ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is vaker zo met mensen die een topic starten op wat voor forum dan ook dan stellen ze een vraag. Dan maakt er iemand een geintje en vervolgens is de TS beledigd. Nou mij kan je dan opvegenStel je vraag dan niet als je zo snel gepikeerd bent en niet tegen een geintje kunt.
Nee , Kirby pwnt Tux! en de restquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:45 schreef Pheno het volgende:
ja doe datquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:45 schreef Pheno het volgende:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dan krijg je gelijk het halve forum over je heen en hard ook
Geweldigquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja tochIk zocht eigenlijk iets roze met badeenden en glitter ofzo, maar dit is ook wel goed
![]()
![]()
Het licht in de badkamer is niet zo helder, maar het is echt hoofdpijnverwekkend roze![]()
Ik heb zin in zijn kop maandag![]()
Kirby is van mijquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee , Kirby pwnt Tux! en de rest, ik zie er wel 4 die ik wil
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |