Is dat een NS?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:54 schreef One_conundrum het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had em alleen wel wat naar beneden mogen trekken, maar dat sta ik dus best vaak te doen, die broek naar beneden trekken omdatie blijft hangen om mijn benen...
Ik vind de lengte ook prima, zo heb ik ze ook het liefst, kleine cuff kan nog wel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:18 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen... Al denk ik wel dat ik nog een stukje lengte kwijtraak bij het settlen van de combs. Soms kan cuff + stack ook wel werken, zeker omdat de legopening niet zo groot is. Ik verwacht zelf ook wel dat de fit prima gaat worden.
Ik had eigenlijk verwacht dat de broek langer zou zijn, maar op het moment is het niet eens zo'n verkeerde lengte dacht ik.
Denk dat wanneer je hem/legopening groter is dan een inch of 7 a 7,5 dan worden je stacks sloppy, zoals ze dat noemen.... Dan zijn stacks geen stacks meer in ieder geval. Meeste gewoon rechte broeken hebben toch een hem van ongeveer een inch of 8 of meer.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:54 schreef T_Fuff het volgende:
Daar ben ik het mee eens. Klinkt erg logisch.
Wanneer is je leg opening dan te groot volgens jou, dat kan ik me niet echt voorstellen, grote leg opening en veel stacks.
Tell me about it, ik ben al 2 Somets, 1 LVC, 1 Denham en 2 Momo's rijker en heel wat centen armer.quote:Op zondag 12 december 2010 04:50 schreef Bafrokapper het volgende:
Deze APC is mijn tweede dry broek, en het werkt wel verslavend moet ik zeggen
Welk tijdsbestek?quote:Op zondag 12 december 2010 20:17 schreef M1stral het volgende:
[..]
Tell me about it, ik ben al 2 Somets, 1 LVC, 1 Denham en 2 Momo's rijker en heel wat centen armer.
Ik ben zelf ook lang en vrij mager en ik moet zeggen dat ik daarom de fit van een Prescott zo fijn vindt.quote:Op maandag 13 december 2010 15:08 schreef sarlo013 het volgende:
De fit is gewoon veel beter t.o.v. de ALD aangezien ik vrij lang en dun ben.
Ik heb zelf een skinnyguy Broken Twillquote:Op maandag 13 december 2010 15:14 schreef T_Fuff het volgende:
Daar kan ik wel inkomen, gezien de meeste ALD's straight of loose zijn.
Zit nu te kijken naar n&f, zitten vette broeken tussen, welke heb je?
Gelukkig heb ik kleine voeten en draag ik meestal ook geen lompe schoenen.quote:Op maandag 13 december 2010 16:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook lang en vrij mager en ik moet zeggen dat ik daarom de fit van een Prescott zo fijn vindt.
Ik vind juist dat skinny fit niet bij mij staan.Worden mijn voeten ook zo "groot" van .
Dat is niet te vergelijken met de slimste fit van ALD, welke ALD heb je.quote:Op maandag 13 december 2010 17:48 schreef sarlo013 het volgende:
[..]
Ik heb zelf een skinnyguy Broken Twill
[..]
Gelukkig heb ik kleine voeten en draag ik meestal ook geen lompe schoenen.
Ik vind van wel, ben zelf vrij lang en dun (75 kilo op 1,92m) en een skinny accentueert dat alleen maar. Niks voor mij, maar misschien staat het bij hem wel heel tof.quote:Op maandag 13 december 2010 20:33 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Word je juist niet extra lang van zon fit? Mooie broek overigens, te skinny voor mij, maar tof!
Waarom zou left hand twill lastig zijn om te faden dan?quote:Op maandag 13 december 2010 22:54 schreef bokkepoot het volgende:
Brandon van N&F heeft zijn broken twill ook een jaar gedragen en dat leverde dit plaatje op
[ afbeelding ]
En dit zijn die van TDN.
http://tenuedenimes.blogs(...)amous-stage-iii.html
Maar broken twill is altijd al wat lastiger geweest om te faden.
De broken twills van nudie bijv is ook moeilijker om te faden.
Sowieso is broken twill , left hand twill en organic denim lastiger om te faden.
Dit is niet waar, LHT is moeilijker te faden dan RHT omdat de weave andersom is, niet omdat het zachter of minder stijf is. Dat is iets dat heeft met andere processen te maken zoals sanforization, starching, calendering en dergelijke.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:12 schreef bokkepoot het volgende:
Left hand twill is veel zachter en lang niet zo stijf als RHT. Daarom zijn de fades van LHT veel subtieler en moeilijker te faden
Dat bedoelde/zei ik ook niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:57 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dit is niet waar, LHT is moeilijker te faden dan RHT omdat de weave andersom is, niet omdat het zachter of minder stijf is. Dat is iets dat heeft met andere processen te maken zoals sanforization, starching, calendering en dergelijke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://repeattofade.blogs(...)left-hand-twill.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Das wel erg snel zegquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:29 schreef T_Fuff het volgende:
Maar hoe kan het dan dat left twill zo moeilijk faden is? de andere kant op gewoven, wat voor verschil maakt dat?
Mijn 501 is vanochtend met de tnt mee gegaa
Ben erg benieuwd hoe groot die is haha!Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Even snel een shameless plug... Iemand nog interesse in een LVC '47 501?
Oh en bokkepoot, het is inderdaad zo dat LHT zachter aanvoelt, wat niet perse wil zeggen dat de stof ook zachter is. De structuur is alleen anders, want daar waar RHT opgebouwd is uit double yarn warps, is LHT slecht gewoven met een enkele yarn warp.
Je bevestigt zelf al dat het niet moeilijk/onmogelijk is om LHT-denim te laten faden, gezien je linkje van RepeatToFade.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog![]()
Welke maat?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:29 schreef M1stral het volgende:
Even snel een shameless plug... Iemand nog interesse in een LVC '47 501?
Oh en bokkepoot, het is inderdaad zo dat LHT zachter aanvoelt, wat niet perse wil zeggen dat de stof ook zachter is. De structuur is alleen anders, want daar waar RHT opgebouwd is uit double yarn warps, is LHT slecht gewoven met een enkele yarn warp.
Je bevestigt zelf al dat het niet moeilijk/onmogelijk is om LHT-denim te laten faden, gezien je linkje van RepeatToFade.![]()
Het is ook niet onmogelijk...je moet de broek alleen wat langer uit de wasmachine houden.
Samurai jins zijn ook LHT en die faden ook heel mooi.
Het kost alleen wat meer tijd en de fades worden niet zo |high contrast"Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Net nog even opgemeten:
Waist: 78 / 30,7
Front Rise: 28 / 11
Back Rise: 36,5 / 14,4
Upper Thigh: 28 / 11
Knee: 21 / 8,3
Leg Opening: 20 / 7.9
Inseam: 85 / 33,5
Tagged 32 x 36
Maten in cm / inches.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog![]()
Dat is in elk geval al een stuk verheldering wat betreft left hand twill, leuke voorbeelden ook.
Huisgenoot vond een wit briefje met oranje letters, afzender TNT post, jammer, niemand was thuis. Hopelijk is er morgen iemand overdag thuis want ik heb morgenavond wel zin en tijd om te soaken.
Heeft iemand hier een jeans van 17oz of dikker, ik heb namelijk wel interesse in een wat dikkere denim, en de elephant van n&f ziet er wel erg tof uit, en nog betaalbaar (rond de 100E)dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
eh, M1stral, zijn de zakken van die G007 een beetje diep? Dat vind ik nog het grootste nadeel van die APC, mijn handen passen niet lekker in mijn zakken..."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
501stf binnen, in 34/36
Die waist had net zo goed 35 kunnen zijn want zo los zit die niet. Bij mijn bovenbenen en billen gewoon goed, alsof je een broek aan hebt die je uitgelopen hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zouden jullie gaan shrinken, ik heb alleen een douche tot mijn beschikking.
Half uur douchen op 40 graden en dan aanhouden tot die droog is? Ik ben namelijk wel bang dat 'ie te smal wordt bij de waist, lengte kan flink wat af.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
gewoon in een grote kuip of bak met warm water...
edit; een emmer
Als je het met lopend heet water doet kun je denk ik best wel veel kleur wegspoelen..."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Ik ga lekker douchen en ik zie wel wat er gebeurt haha, maar eerst ff hete kip maken.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Zo 40 min onder de douche gestaan, leek wel een sauna
Is al heel wat gekrompen maar het lijkt erop dat er nog wel wat van de lengte af kan, heb nog redelijk wat stacks.
Bokkepoot, gezien jij meerdere 501 hebt, was het bij ook redelijk veel stacks? Ik loop er met mijn hak nog een beetje op.
Halfnatte broek zit niet heel erg lekker trouwens
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: