Klinkt als een heerlijke broek, ben benieuwd hoe slim die is. Ga je nog soaken, aangezien je daar in het vorige topic wel over praatte (of was dat je 0201?)quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:42 schreef M1stral het volgende:
Nee, geen 0701... Die kan je in het volgens mij wel bij TdN halen. Ik heb een Copper Label besteld, de G007-MB. Silhouette is ongeveer als een 0701/0705, maar schijnbaar nog iets aan de slimmere kant. One wash, gewassen met Seto Zee, zorgt er voor dat de denim tonnen goede mineralen op zou nemen,1oz lichter dan de Vintage Label alsmede andere denimkarakteristieken. De denim word gemaakt van de stof die ze ook voor hun nettere shirts (dress shirts, zoals Taavi het beschreef, medewerker bij NDH). Verder schijnen ze sneller te faden als de Vintage Label lijn. Backpocket stitching aanwezig op rechterkontzak (Silhouette van een perzik) en dan nog die mooie gerivete lederen patch.
Kortom, prachtbroek!
Overigens had ik pas verwacht dat TNT morgen of in het ergste geval maandag zou langskomen, dus dat viel me allezins mee. En dat ophalen dat kan hier om de hoek, winkel zit op 500 meter afstand.
De thigh op de 0201 is groter als de 0701 of rest van de strakkere modellen. De 0201 is een slimme straight cut. Ik heb zelf een maatje 29, die zit gewoon comfortabel dus niet eens strak. En ik heb nog ruimte in de thigh area na de hotsoak. Je zou ook op de website van Momotaro even de sizechart na kunnen kijken,quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:25 schreef T_Fuff het volgende:
Ben benieuwd naar de broek, ziet er echt tof uit.
Ik had de 0201 op het oog, erg mooie fitpics van gezien, maar ben benieuwd of ik met mijn (relatief grote) benen daar in pas. Dat is namelijk meestal het probleem, waist past meestal goed, maar thighs zijn vaak wat strakker.
Als deze al nog veel slimmer is dan moet ik er niet over nadenken
Ik wacht met geduld, je hebt ze al opgehaald neem ik aan?
Aah het beroemde eeuwige dekbed.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:50 schreef M1stral het volgende:
Zo, hier de pictures dan maar:
Had een goed gesealde kartonnen doos ontvangen, en daar in kwam ik nogal wat tegen. Een tas, waarin de broek opgeborgen was, een foldertje van Momotaro waarin alle lijnen staan en vast nog wat meer (Japans) en ook twee stickers.
[ afbeelding ]
De broek, met daaronder het tasje. Vond overigens dat de jeans netjes gepresenteerd waren. Stelt weliswaar niet veel voor, maar leuk dat ook dat wat aandacht krijgt.
[ afbeelding ]
In de backpocket vond ik nog een briefje met daarin de key-elements betreffende het productieproces.
[ afbeelding ]
Een shot van de jean, met pink selvage lijn en pink inseams.
[ afbeelding ]
De waistband, je ziet hier ook goed de rivets die door de lederen patch heen gegaan zijn. Aan de binnenzijde van de pocketbags staat nog een Japan Blue logo.
[ afbeelding ]
Nou, zijn jullie weer even zoet. Fitpics volgen snel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
Best logisch ja. Hoe lang heb je die van jou al?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:10 schreef One_conundrum het volgende:
mjaa, als er geen constante druk meer op staat rektie ook minde uit ej...
Die van mij is op zijn maximum, en zo'n 5 cm gerekt in de waist.
Haha, normaal gesproken word bij een fit als bijvoorbeeld de 0701 geadviseerd een maatje groter te nemen. Maar ik ben true to size gegaan. Een G007 zou dus nog wel mogelijk zijn, ik heb echt de kleinst voorkomende maat (28). Ik wil heb nog wel voor je opmeten als ik daar tijd voor heb, maar naar mijn weten is de thigh measurement nagenoeg gelijk aan die van de Somet 008/003. En dat is om en nabij de 10.5 raw. Nu zijn die wel gesanforized, maar het is best krap. En dan idd het geval dat de denim tight weave is. Kijk de waist rek je wel op, daar ben ik gewoon zeker van, maar mijn dijen zetten niet uit en dus de denim ook niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:10 schreef One_conundrum het volgende:
Keeeenker, dat is wel weer kleiner dan ik hoopte jaa. Misschien dan toch maar aan de stf..
T kriebelt wel erg hequote:Op vrijdag 10 december 2010 22:39 schreef One_conundrum het volgende:
dat rijtje dat begin met 27.2 dus? Dan zou de thigh van een 31 á 32 chilll zijn. Ik hoop dat ik dit alles snel vergeet, maar anders ga ik snel met de NDH mailen.
Voor nu ist mooi geweest. weltrusten jongens
Zag het ja. Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:42 schreef M1stral het volgende:
@ Bokkepoot:
Ik heb die backpocket pic nog gepost op een pagina terug, en fit pics... Voor het geval je dat nog niet gezien had.
UIteraard!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:45 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Zag het ja. Ziet er goed uit.
contrast stitching:9![]()
![]()
![]()
Zitten er ook hidden rivets op?
Ja, zou kunnen... Al denk ik wel dat ik nog een stukje lengte kwijtraak bij het settlen van de combs. Soms kan cuff + stack ook wel werken, zeker omdat de legopening niet zo groot is. Ik verwacht zelf ook wel dat de fit prima gaat worden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:13 schreef T_Fuff het volgende:
Wat een geile backpocket!
Dat wordt met een paar keer dragen een prima fit als ik dat zo bekijk, met die stacks zou je nog een kleine cuff kunnen maken toch?
Of ziet dat er niet uit denk je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |