Best logisch ja. Hoe lang heb je die van jou al?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:10 schreef One_conundrum het volgende:
mjaa, als er geen constante druk meer op staat rektie ook minde uit ej...
Die van mij is op zijn maximum, en zo'n 5 cm gerekt in de waist.
Haha, normaal gesproken word bij een fit als bijvoorbeeld de 0701 geadviseerd een maatje groter te nemen. Maar ik ben true to size gegaan. Een G007 zou dus nog wel mogelijk zijn, ik heb echt de kleinst voorkomende maat (28). Ik wil heb nog wel voor je opmeten als ik daar tijd voor heb, maar naar mijn weten is de thigh measurement nagenoeg gelijk aan die van de Somet 008/003. En dat is om en nabij de 10.5 raw. Nu zijn die wel gesanforized, maar het is best krap. En dan idd het geval dat de denim tight weave is. Kijk de waist rek je wel op, daar ben ik gewoon zeker van, maar mijn dijen zetten niet uit en dus de denim ook niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:10 schreef One_conundrum het volgende:
Keeeenker, dat is wel weer kleiner dan ik hoopte jaa. Misschien dan toch maar aan de stf..
T kriebelt wel erg hequote:Op vrijdag 10 december 2010 22:39 schreef One_conundrum het volgende:
dat rijtje dat begin met 27.2 dus? Dan zou de thigh van een 31 á 32 chilll zijn. Ik hoop dat ik dit alles snel vergeet, maar anders ga ik snel met de NDH mailen.
Voor nu ist mooi geweest. weltrusten jongens
Zag het ja. Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:42 schreef M1stral het volgende:
@ Bokkepoot:
Ik heb die backpocket pic nog gepost op een pagina terug, en fit pics... Voor het geval je dat nog niet gezien had.
UIteraard!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:45 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Zag het ja. Ziet er goed uit.
contrast stitching:9![]()
![]()
![]()
Zitten er ook hidden rivets op?
Ja, zou kunnen... Al denk ik wel dat ik nog een stukje lengte kwijtraak bij het settlen van de combs. Soms kan cuff + stack ook wel werken, zeker omdat de legopening niet zo groot is. Ik verwacht zelf ook wel dat de fit prima gaat worden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:13 schreef T_Fuff het volgende:
Wat een geile backpocket!
Dat wordt met een paar keer dragen een prima fit als ik dat zo bekijk, met die stacks zou je nog een kleine cuff kunnen maken toch?
Of ziet dat er niet uit denk je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |