Ik ben zelf ook lang en vrij mager en ik moet zeggen dat ik daarom de fit van een Prescott zo fijn vindt.quote:Op maandag 13 december 2010 15:08 schreef sarlo013 het volgende:
De fit is gewoon veel beter t.o.v. de ALD aangezien ik vrij lang en dun ben.
Ik heb zelf een skinnyguy Broken Twillquote:Op maandag 13 december 2010 15:14 schreef T_Fuff het volgende:
Daar kan ik wel inkomen, gezien de meeste ALD's straight of loose zijn.
Zit nu te kijken naar n&f, zitten vette broeken tussen, welke heb je?
Gelukkig heb ik kleine voeten en draag ik meestal ook geen lompe schoenen.quote:Op maandag 13 december 2010 16:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook lang en vrij mager en ik moet zeggen dat ik daarom de fit van een Prescott zo fijn vindt.
Ik vind juist dat skinny fit niet bij mij staan.Worden mijn voeten ook zo "groot" van .
Dat is niet te vergelijken met de slimste fit van ALD, welke ALD heb je.quote:Op maandag 13 december 2010 17:48 schreef sarlo013 het volgende:
[..]
Ik heb zelf een skinnyguy Broken Twill
[..]
Gelukkig heb ik kleine voeten en draag ik meestal ook geen lompe schoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop