abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89787013
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 21:54 schreef One_conundrum het volgende:
[ afbeelding ]

Ik had em alleen wel wat naar beneden mogen trekken, maar dat sta ik dus best vaak te doen, die broek naar beneden trekken omdatie blijft hangen om mijn benen...
Is dat een NS?
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:28:51 #102
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_89787098
yeps
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_89787408
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:18 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ja, zou kunnen... Al denk ik wel dat ik nog een stukje lengte kwijtraak bij het settlen van de combs. Soms kan cuff + stack ook wel werken, zeker omdat de legopening niet zo groot is. Ik verwacht zelf ook wel dat de fit prima gaat worden.

Ik had eigenlijk verwacht dat de broek langer zou zijn, maar op het moment is het niet eens zo'n verkeerde lengte dacht ik.
Ik vind de lengte ook prima, zo heb ik ze ook het liefst, kleine cuff kan nog wel.
Ben meer benieuwd naar de look met cuff.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:42:48 #104
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_89787853
prima lengte jaa.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:45:59 #105
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_89788047
Eigenlijk zou het zo moeten zijn dat je slim model jeans behoort te stacken, tot een zekere graad uiteraard. En straight jeans, met een wijdere legopening behoord te cuffen. Althans, dat maak ik op uit SuFu, SF en MyNudies. Natuurlijk moet je dat uiteraard zelf weten, maar ik vind er wel een kern van waarheid inzitten. Stacks kunnen echt een no go area worden als je legopening te groot is.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_89788530
Daar ben ik het mee eens. Klinkt erg logisch.

Wanneer is je leg opening dan te groot volgens jou, dat kan ik me niet echt voorstellen, grote leg opening en veel stacks.
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:57:40 #107
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_89788665
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:54 schreef T_Fuff het volgende:
Daar ben ik het mee eens. Klinkt erg logisch.

Wanneer is je leg opening dan te groot volgens jou, dat kan ik me niet echt voorstellen, grote leg opening en veel stacks.
Denk dat wanneer je hem/legopening groter is dan een inch of 7 a 7,5 dan worden je stacks sloppy, zoals ze dat noemen.... Dan zijn stacks geen stacks meer in ieder geval. Meeste gewoon rechte broeken hebben toch een hem van ongeveer een inch of 8 of meer.

Stacken moet je gewoon een Dior 19cm cut als referentie gebruiken ongeveer.
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_89789095
Mijn ALD frontier is toch zon 20-22cm, geen stacks,

Als ik hem uncuff (komt er zo'n 5 cm bij) dan zou die stacken, dat zou dan sloppy zijn naar zeggen

edit: geprobeerd en ziet er idd niet uit, ook al heb ik amper stacks dan, ziet er inderdaad nogal sloppy uit :')
  zaterdag 11 december 2010 @ 00:29:51 #109
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_89790222
Hele mooie broek. _O_
pi_89812435
Mijn APC fade wel echt veel sneller dan mn Nudie zeg, na 2 weken dragen komen de eerste fades al door.

Bij mn Nudie TFDS is na ongeveer 6 maanden dragen nog niet heel veel te zien.
  zaterdag 11 december 2010 @ 23:10:59 #111
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_89818752
Fades zijn niet alleen afhankelijk van dragen, maar ook van de activiteiten die je doet. Als jij nonstop 6 maanden lang alleen de hele dag maar op je gat zit en je benen verder niet beweegt, kan je natuurlijk ook geen vette fades, higes of atari's verwachten.

Maargoed, gezien je APC wel fade, zal je TFDS wel iets eigenwijzer zijn, plus dat een TFDS wat stretchmateriaal bevat (elasthan). De wear zal dan niet zo makkelijk vormen, maar onmogelijk is het niet. Alleen lichte schuringen en frictie van de denim zullen niet zo snel zichtbaar zijn, omdat de stof meebeweegt. Daarnaast staat APC juist ontzettend onder druk, omdat iederen zo ontzettend downsized om de stretch, wanneer deze volledig is, tot een minimum te beperken.

Het zijn dus wel twee totaal verschillende broeken als je alleen al naar deze eigenschappen kijkt.
Blog
pi_89824842
Precies, maar ik gedraag me niet heel anders dan bijv 6 maanden geleden. Mijn APC voelt ook veel stijver dan mn Nudie, zal idd wel door de stretch komen.

Vind het alleen maar 6 dat het wat sneller gaat, denk dat ik mn TFDS binnenkort de was in gooi om te kijken wat er dan uitkomt.

Deze APC is mijn tweede dry broek, en het werkt wel verslavend moet ik zeggen :)
  zondag 12 december 2010 @ 08:56:12 #113
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_89825417
De TFDS is vanaf het begin ook heel soepel. Een dry selvage voelt eerst als een spreekwoordelijk stuk karton om je benen. Je kunt duidelijk merken dat de TF stretch in zich heeft. Hij fade daardoor idd langzaam, maar ik persoonlijk wil die wel donker houden. M'n dry selvage mag wel lekker gaan faden tzt. :)
Love will tear us apart (Joy Division)
  zondag 12 december 2010 @ 20:17:43 #114
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_89845529
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 04:50 schreef Bafrokapper het volgende:
Deze APC is mijn tweede dry broek, en het werkt wel verslavend moet ik zeggen :)
Tell me about it, ik ben al 2 Somets, 1 LVC, 1 Denham en 2 Momo's rijker en heel wat centen armer.
Blog
pi_89845928
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:17 schreef M1stral het volgende:

[..]

Tell me about it, ik ben al 2 Somets, 1 LVC, 1 Denham en 2 Momo's rijker en heel wat centen armer.
Welk tijdsbestek?

Ik heb 4 ALDs vanaf januari 2008. Dat is 1,33 broek per jaar.
En 1 501STF binnenkort, maar die is als tester.

Qua geld maakt het voor mij niet veel uit of ik nou 3-4 gstar/replay/diesel/noemmaarop broeken koop of een paar dry's.

Aan de andere kant, nu ik er meer en meer over ga denken en zoeken, begint het wel te jeuken om bijv een 0201 of een jean shop rocker aan te schaffen.
Dan zou het ineens heel snel gaan.

Maar tegelijkertijd zoveel broeken hebben/dragen is niet voor mij weggelegd, dan krijg ik al snel een 'favoriete' broek.
  zondag 12 december 2010 @ 20:32:01 #116
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_89846229
In een jaar bestek. Maar heb mezelf wel voorgenomen voorlopig even niets meer aan te schaffen, zeker omdat ik voldoende in de kast heb hangen. Die Somets zijn voorlopig even uit rotatie, simpelweg omdat ze erg strak zitten en ik die broeken beiden al een goede tijd gedragen heb. Die 0201 zit ook constant om mijn reet tegenwoordig, is echt zo'n lekker broekje. Supercomforabele fit en is een heel veelzijdige broek om kleding op te combineren, ookal heeft ie roze inseam en selvage :P

Die Denham is meer een dressjean, die doe ik gewoon aan als ik er netjes uit wil zien. Gezien de denim, welke vrijwel overeenkomt met Blue Blood jeans, ben ik bang dat je er totaal geen wear op zal zien, zelfs al draag je hem superhard. Die LVC is eenmaal gesoakt en gewassen en draag ik vrijwel niet meer. Ik ben niet zo kapot van de fit en eigenlijk zou die ook wegkunnen. Hij is mij net iets te wijd.

En dan die G007 nog he... Tja, die ga ik wel helemaal kapotdragen. Ben gewoon verliefd op die broek!
Blog
pi_89852666
Haha in een jaar tijd, ja dat is een echte verslaving, maar wat ik kan opmaken is dat het er misschien teveel zijn.

Desalniettemin toch erg leuk om zoveel denim te hebben. Ik heb er het geld niet voor zoveel broeken in een jaar ;)

Die G007 is een erg mooie broek inderdaad.
Ben erg benieuwd naar hoe die zal faden!
  zondag 12 december 2010 @ 22:25:22 #118
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_89853058
Ja, teveel... Dat wil ik niet zeggen, zeker omdat ik die Denham niet gekocht heb om elke dag te dragen. Die heb ik bewust voor net gekocht, dus die schaar ik niet echt onder mijn dry addiction. En die LVC is een beetje miskoop geweest wat sizing betreft, gelukkig is dat met mijn Momo wel goed gegaan.

Effectief heb ik dus ook "maar" vier dry's. Waarvan ik er twee echt altijd draag/ga dragen.

Ik ben zelf ook wel benieuwd naar hoe die G007 fade, maar gezien de resultaten van een G003 die ik op internet heb gezien, zal dat niet tegenvallen. Aan de denim zal het niet liggen in ieder geval.
Blog
pi_89853573
Nee aan de denim zal het m.i. zeker niet liggen als ik het hier en daar lees.

De G007 zal zeker je favoriete broek worden ;)
  zondag 12 december 2010 @ 22:43:50 #120
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_89854289
Haha, ja... Daar ben ik ook bang voor. Zowiezo staat Momotaro hier heel hoog in het vaandel. Ik durf met zekerheid te zeggen dat het de beste jeans zijn die ik bezit.
Blog
  zondag 12 december 2010 @ 22:59:39 #121
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_89855382
Heeft iemand ervaring met de 504-serie van Levi?

Ik wil namelijk toch een lichte jeans erbij, dus dat wordt sowieso een prewash lijkt me (of hoeft dat niet per se?). Ik vind dit namelijk een hele mooie jeans, niet al te duur, lekker standaard, mooi model.

Goeie keus of zijn er voor die prijs mooie lichte jeans te krijgen? :)
pi_89866957
Geen ervaring mee.

En smaak is persoonlijk
Ik vind over het algemeen lichte jeans niet mooi. Dus zal ik niet zo snel een lichte jeans aanraden.

Qua fit lijkt deze me wel prima overigens.
pi_89868349
Voor de eerste keer mijn n&f buiten gehangen. Heb hem gekocht op 25 oktober en sinds dien elke dag aan gehad. Nu weer een keer mijn ALD aan en ik moet zeggen, de n&f is zoveel fijner!
pi_89871887
Waarom vind je je n&f dan fijner?
pi_89875244
De fit is gewoon veel beter t.o.v. de ALD aangezien ik vrij lang en dun ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')