In een jaar bestek. Maar heb mezelf wel voorgenomen voorlopig even niets meer aan te schaffen, zeker omdat ik voldoende in de kast heb hangen. Die Somets zijn voorlopig even uit rotatie, simpelweg omdat ze erg strak zitten en ik die broeken beiden al een goede tijd gedragen heb. Die 0201 zit ook constant om mijn reet tegenwoordig, is echt zo'n lekker broekje. Supercomforabele fit en is een heel veelzijdige broek om kleding op te combineren, ookal heeft ie roze inseam en selvage

Die Denham is meer een dressjean, die doe ik gewoon aan als ik er netjes uit wil zien. Gezien de denim, welke vrijwel overeenkomt met Blue Blood jeans, ben ik bang dat je er totaal geen wear op zal zien, zelfs al draag je hem superhard. Die LVC is eenmaal gesoakt en gewassen en draag ik vrijwel niet meer. Ik ben niet zo kapot van de fit en eigenlijk zou die ook wegkunnen. Hij is mij net iets te wijd.
En dan die G007 nog he... Tja, die ga ik wel helemaal kapotdragen. Ben gewoon verliefd op die broek!
[b]Op
dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef
zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog