quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:35 schreef -moppie- het volgende:
mooie vrouwen laten geen boeren en scheten
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:37 schreef Kper_Norci het volgende:
Liever een vrouw die af en toe een boertje laat dan één die continu loopt te zeiken.
Ik ben heul geen IT'erquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:38 schreef Crocodi1e het volgende:
Panterprint
Luipaardprint
Zebraprint
Zee-egelprint
Printers
It'ers
TS
Ga ff een neiuwe tonercartridge halenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:38 schreef Crocodi1e het volgende:
Panterprint
Luipaardprint
Zebraprint
Zee-egelprint
Printers
It'ers
TS
Ja echt he.. Ook zijn van die meiden standaard roken en 24/7 op msn / hyves zijn...quote:
sorry *edit* het zijn net ubermenschen; roken, slapen niet (zitten achter hyves) binnen 3 sec een sms typen en ook nog tijd hebben om een boer te laten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:50 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja echt he.. Ook zijn van die meiden standaard roken en 24/7 op msn / hyves zijn...
En als je ze een bericht stuurt heb je binnen 3 seconden een heel verhaal terug.. zo snel typen ze.
Die bestaan nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:05 schreef NewKidsTurbo het volgende:
Vrouwen die poepen vind ik persoonlijk stukken erger
Je bent pas echt asociaal als je die scheetjes tijdens het beffen laat.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:14 schreef Lluijt het volgende:
Meiden met klasse boeren niet.
Maar ik moet wel eerlijk toegeven dat ik soms scheetjes laat in bed en dan doe ik de dekens omhoog zodat mijn man het ruiktEn dan lig ik dubbel
*kijkt bedenkend* Of ben ik nu ook asociaal?
Tenenkrommend.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:52 schreef Frag_adder het volgende:
Wat vind je dan van mannen die boeren?
Ach ze mogen best af en toe boeren zolang er maar schaamte voor is, niet dat ze luidkeels een boer laten en er vervoglens om lachen... Dit geld overigens ook voor mannen
Gadverquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:14 schreef Lluijt het volgende:
Maar ik moet wel eerlijk toegeven dat ik soms scheetjes laat in bed en dan doe ik de dekens omhoog zodat mijn man het ruiktEn dan lig ik dubbel
Dat lijkt me wel echt de grootste erectiekiller die ik me voor kan stellen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:14 schreef Lluijt het volgende:
Dat valt mij tegen. Opwindend is het niet, maar ik kan echt wel wat ergers verzinnenquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel echt de grootste erectiekiller die ik me voor kan stellen.
Ik ook wel, maar dan één van de ergste dingen die een vrouw in bed kan doen als je samen in bed ligt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:38 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dat valt mij tegen. Opwindend is het niet, maar ik kan echt wel wat ergers verzinnen
Net voor je erop kruipt over d'r relatie met d'r ex beginnenquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar dan één van de ergste dingen die een vrouw in bed kan doen als je samen in bed ligt.
Dat is wat een man doet, niet de vrouw. En als mijn vriendin over haar vrouwelijke ex begint werkt dat niet op een negatieve manier zal ik maar zeggen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:51 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Net voor je erop kruipt over d'r relatie met d'r ex beginnenDat werkt pas motiverend.
Een man begint over de ex in bed? Wut? En ik weet niet maar vrouw - vrouw doet mij nietsquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is wat een man doet, niet de vrouw. En als mijn vriendin over haar vrouwelijke ex begint werkt dat niet op een negatieve manier zal ik maar zeggen.
Mwa, part-timers zijn wel cool op zich. En ik doelde op je uitspraak:quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Een man begint over de ex in bed? Wut? En ik weet niet maar vrouw - vrouw doet mij nietsik heb het niet zo op potten.
Toen leek het even alsof je het opeens omdraaide en over afknappers voor vrouwen begon. Ik ben in war!quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:51 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Net voor je erop kruipt over d'r relatie met d'r ex beginnenDat werkt pas motiverend.
Ik verwoordde het fout ik wilde zeggen:quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:24 schreef Id_do_her het volgende:
Toen leek het even alsof je het opeens omdraaide en over afknappers voor vrouwen begon. Ik ben in war!
hahaha nee dat doe ik nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:21 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je bent pas echt asociaal als je die scheetjes tijdens het beffen laat.
hehe, ik doe het ook niet voordat we gaan vrijenquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel echt de grootste erectiekiller die ik me voor kan stellen.
Nou dat zou mijn erectie denk ik niet killen, ik lig er dan toch al op.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik verwoordde het fout ik wilde zeggen:
Wanneer zij, net voor je erop krijpt, over haar relatie met haar ex begint.
Erecties zijn niet altijd aan afspraak gebonden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:53 schreef Lluijt het volgende:
[..]
hehe, ik doe het ook niet voordat we gaan vrijenmaar als we al besloten hebben gewoon te gaan slapen
quote:
En moest je dit nou per se met ons delen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:28 schreef RickoKun het volgende:
Geile meisjes met een wit strak broekje aan, daar kan ik nou echt een kleffe met voorvocht doordrenkte paardenlul van krijgen.
Ik was nog niet klaar:quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:36 schreef fervente het volgende:
[..]
En moest je dit nou per se met ons delen?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:38 schreef Crocodi1e het volgende:
Panterprint
Luipaardprint
Zebraprint
Zee-egelprint
Printers
It'ers
TS
Dit wilde ik weten.quote:Op maandag 20 december 2010 23:29 schreef widmfan7 het volgende:
Eens met topic opener. Haalt voor mij hoe knap ze ook mag zijn alle sensualiteit weg.
Overigens vind ik een vrouw die uit haar straatje stinkt nog een grotere afknapper. Heb eens een heel mooi meisje tegenover me gehad waarmee het goed klikte en we stonden lang te praten maar die lucht die uit haar mond kwam werd ik niet goed van. Daar kan echt niks tegenop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:14 schreef Lluijt het volgende:
Jezus wat heb jij een shitload aan foto's in je FBquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:14 schreef Lluijt het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |