Erecties zijn niet altijd aan afspraak gebonden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:53 schreef Lluijt het volgende:
[..]
hehe, ik doe het ook niet voordat we gaan vrijenmaar als we al besloten hebben gewoon te gaan slapen
quote:
En moest je dit nou per se met ons delen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:28 schreef RickoKun het volgende:
Geile meisjes met een wit strak broekje aan, daar kan ik nou echt een kleffe met voorvocht doordrenkte paardenlul van krijgen.
Ik was nog niet klaar:quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:36 schreef fervente het volgende:
[..]
En moest je dit nou per se met ons delen?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:38 schreef Crocodi1e het volgende:
Panterprint
Luipaardprint
Zebraprint
Zee-egelprint
Printers
It'ers
TS
Dit wilde ik weten.quote:Op maandag 20 december 2010 23:29 schreef widmfan7 het volgende:
Eens met topic opener. Haalt voor mij hoe knap ze ook mag zijn alle sensualiteit weg.
Overigens vind ik een vrouw die uit haar straatje stinkt nog een grotere afknapper. Heb eens een heel mooi meisje tegenover me gehad waarmee het goed klikte en we stonden lang te praten maar die lucht die uit haar mond kwam werd ik niet goed van. Daar kan echt niks tegenop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:14 schreef Lluijt het volgende:
Meiden met klasse boeren niet.
Maar ik moet wel eerlijk toegeven dat ik soms scheetjes laat in bed en dan doe ik de dekens omhoog zodat mijn man het ruiktEn dan lig ik dubbel
*kijkt bedenkend* Of ben ik nu ook asociaal?
Jezus wat heb jij een shitload aan foto's in je FBquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:14 schreef Lluijt het volgende:
Meiden met klasse boeren niet.
Maar ik moet wel eerlijk toegeven dat ik soms scheetjes laat in bed en dan doe ik de dekens omhoog zodat mijn man het ruiktEn dan lig ik dubbel
*kijkt bedenkend* Of ben ik nu ook asociaal?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |