abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 december 2010 @ 13:35:07 #1
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_89473219
Ik vind vrouwen die boeren (en dan bedoel ik ook echt gewoon dat ze de boer moeten laten horen) echt pauper wijven, echt hoe lelijk is het als een vrouw een boer laat. Laatst liep ik van school naar de bushalte, loopt er zo'n groepje meiden voor me.. laat er 1 een boer. Ook hadden ze van die pauper muziek aan staan die lekker schor en schel door hun telefoon speakertjes kwam.

God, wat haat ik deze meiden. De asociale lagere klassen van het vrouwlijke geslacht die hoogstwaarschijnlijk eindige als huismoeder met 5 koters achter hun aan rennend. Ik vind dat die zogenoemde PVV stemmers (of als ze een kleurtje hebben dan de zogenoemde NIET stemmers) gewoon een goede heropvoeding verdienen. Vaak lopen ze ook nog in een panter / tijger / zebra / luipaard printje en drinken ze bier.

Conclusie: Ik haat die meiden..

[ Bericht 0% gewijzigd door Snaavel op 03-12-2010 13:41:14 ]
pi_89473254
vrouwen laten geen boeren en scheten
pi_89473281
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 december 2010 13:35 schreef -moppie- het volgende:
mooie vrouwen laten geen boeren en scheten
Nieuw is niet altijd beter.
pi_89473300
Zeer terechte klacht. Schrowieschro. mensen die boeren in het openbaar of seauweieseajo mensen die boeren en dan geen sorry zeggen. Het is gewoon smerig.
pi_89473342
Liever een vrouw die af en toe een boertje laat dan één die continu loopt te zeiken.
pi_89473357
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 13:37 schreef Kper_Norci het volgende:
Liever een vrouw die af en toe een boertje laat dan één die continu loopt te zeiken.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_89473413
Panterprint :')
Luipaardprint :')
Zebraprint :')
Zee-egelprint :')
Printers :')
It'ers :')
TS :')
Pogo dancing!
  vrijdag 3 december 2010 @ 13:40:32 #8
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_89473483
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 13:38 schreef Crocodi1e het volgende:
Panterprint :')
Luipaardprint :')
Zebraprint :')
Zee-egelprint :')
Printers :')
It'ers :')
TS :')
Ik ben heul geen IT'er :o :')
pi_89473583
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 13:38 schreef Crocodi1e het volgende:
Panterprint :')
Luipaardprint :')
Zebraprint :')
Zee-egelprint :')
Printers :')
It'ers :')
TS :')
Ga ff een neiuwe tonercartridge halen
pi_89473590
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 december 2010 13:40 schreef Snaavel het volgende:

[..]

Ik ben heul geen IT'er :o :')
Dat zeg ik ook niet.
Leer lezen
Pogo dancing!
pi_89473595
Terechte klacht.

Boeren sowieso. :r
pi_89473671
Ja, en dan de opmerking "geef die boer ook een stoel" maakt de gehele situatie echt helemaal hilarisch.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  vrijdag 3 december 2010 @ 13:49:20 #13
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_89473918
Een lekker wijf die een boer laat vraag ik meteen ten huwelijk
#FreeHat
  vrijdag 3 december 2010 @ 13:49:54 #14
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_89473943
Af en toe een boer moet kunnen ^O^ Edoch, niet in de situatie die TS schetst :N
I spoke proper England since I was a children.
  vrijdag 3 december 2010 @ 13:54:53 #15
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_89474181
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 13:42 schreef Crocodi1e het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet.
Leer lezen
Er is een verschil tussen leren lezen of begrijpend lezen ;)
pi_89474357
haha ja vrouwen die boeren.. echt vies!
  vrijdag 3 december 2010 @ 14:11:42 #17
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_89474935
Haten op PVV :') :')
Je weet..
pi_89475036
Vrouwen die bier drinken ^O^
Hoef je in de kroeg tenminste niet van die achterlijk dure mixdrankjes voor te halen.
pi_89475781
Bier O+
pi_89489221
het zijn net mensen.
  vrijdag 3 december 2010 @ 19:50:18 #21
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_89489429
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 19:45 schreef rusketierelier het volgende:
het zijn net mensen.
Ja echt he.. Ook zijn van die meiden standaard roken en 24/7 op msn / hyves zijn...
En als je ze een bericht stuurt heb je binnen 3 seconden een heel verhaal terug.. zo snel typen ze.
pi_89489620
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 december 2010 19:50 schreef Snaavel het volgende:

[..]

Ja echt he.. Ook zijn van die meiden standaard roken en 24/7 op msn / hyves zijn...
En als je ze een bericht stuurt heb je binnen 3 seconden een heel verhaal terug.. zo snel typen ze.
sorry *edit* het zijn net ubermenschen; roken, slapen niet (zitten achter hyves) binnen 3 sec een sms typen en ook nog tijd hebben om een boer te laten.
pi_89489681
Weleens een vrouw horen boeren, maar ze is schattig en dat maakte haar nog schattiger :@ O+
life goes by...
pi_89491451
TS is een beetje wereldvreemd, boerende vrouwen, dat betreft een hele ander culuur als het jouwe :')
stand by me
pi_89506058
Vrouwen die poepen vind ik persoonlijk stukken erger :r
kiek m goan, kut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')