Ik vind vrouwen die boeren (en dan bedoel ik ook echt gewoon dat ze de boer moeten laten horen) echt pauper wijven, echt hoe lelijk is het als een vrouw een boer laat. Laatst liep ik van school naar de bushalte, loopt er zo'n groepje meiden voor me.. laat er 1 een boer. Ook hadden ze van die pauper muziek aan staan die lekker schor en schel door hun telefoon speakertjes kwam.
God, wat haat ik deze meiden. De asociale lagere klassen van het vrouwlijke geslacht die hoogstwaarschijnlijk eindige als huismoeder met 5 koters achter hun aan rennend. Ik vind dat die zogenoemde PVV stemmers (of als ze een kleurtje hebben dan de zogenoemde NIET stemmers) gewoon een goede heropvoeding verdienen. Vaak lopen ze ook nog in een panter / tijger / zebra / luipaard printje en drinken ze bier.
Conclusie: Ik haat die meiden..
[ Bericht 0% gewijzigd door Snaavel op 03-12-2010 13:41:14 ]