Dit.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:53 schreef Silmarwen het volgende:
Die WoW boeken zijn anders best heul leuk om te lezen. Heb er een aantal gelezen, en nu Dragonrealms van een van de schrijvers van WoW boeken, Knaak. Best aan te raden.
Ik heb die Sundering-trilogie over Illidan en Malfurion (Richard A. Knaak), de boeken over Thrall en de boeken van Christie Golden over Ronin en Korialstraszquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:53 schreef Silmarwen het volgende:
Die WoW boeken zijn anders best heul leuk om te lezen. Heb er een aantal gelezen, en nu Dragonrealms van een van de schrijvers van WoW boeken, Knaak. Best aan te raden.
Apeldoornquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
Welk filiaal heb je 'm gereserveerd?
Ik heb Strat de afgelopen tijd al iets van 60 keer gedaan denk ikquote:Op zondag 5 december 2010 01:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik heb 4x straten gedaan op Mn altijd hunter en die mount dropte 2 keer. helaas niet gewonnen.
Eigenlijk zou droprate voor dingen minimaal moeten toenemen als je iets vaker doet. Zo ken ik iemand die die mount al minstens 100x heeft geprobeerdquote:Op zondag 5 december 2010 11:25 schreef Karina het volgende:
Ik heb Strat de afgelopen tijd al iets van 60 keer gedaan denk iknog steeds niet gedropt. Wel twee keer de blade, maar daar heb ik niets aan.
Maar op individuele basis werkt statistiek niet zoquote:Op zondag 5 december 2010 14:30 schreef ufopiloot het volgende:
100x zou toch het gemiddelde moeten zijn met een 1% droprate, dus zo veel is dat niet. Alle anderen die hem eerder hebben gehad hebben gewoon geluk gehad
Omdat het volledig random is en het kan na 1x zijn en na 200x. Dat het gemiddelde 100 is, tsja, da's een leuk getal maar je hebt er persoonlijk niks aan.quote:
Dat zijn nou echt getallen die ik niet wil lezenquote:Op zondag 5 december 2010 14:57 schreef Rikketik het volgende:
Volgens deze site moet je 916.42 mobs killen om een kans van 99.99% te hebben dat een item met een droprate van 1% ook daadwerkelijk dropt. Dus...
Honderd procent is uiteraard onmogelijk.![]()
Dat klopt, maar hoe meer kills, hoe groter de kans uiteraard. Als je hem na 1000 kills nog niet hebt dan heb je grote pech. De kans om hem dan nog niet te hebben is dan veel kleiner dan wel. Dus ergens waar de kans 51% is dat je hem wel hebt moeten zien droppen is het moment waarop je mag klagenquote:Op zondag 5 december 2010 14:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar op individuele basis werkt statistiek niet zo
Dat zou wel fijn zijn ja. En ik kan ook niet meer zien hoe vaak ik het geprobeerd heb, de statistiek is stil blijven staan na de laatste patch. Maar ik blijf nog even volhouden, dinsdag ga ik wel al mijn professions verder levellen, dus dan heb ik minder tijd.quote:Op zondag 5 december 2010 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk zou droprate voor dingen minimaal moeten toenemen als je iets vaker doet. Zo ken ik iemand die die mount al minstens 100x heeft geprobeerdDat is toch aardig gedisciplineerd, maar vast ook enorm frustrerend.
Ik heb alles op 450 op mijn hunter, fishing, cooking, skinning, mining en first aid en archeology ga ik ook nog erbijnemenquote:Op zondag 5 december 2010 15:54 schreef hoenselman het volgende:[/b]
en kijkt de gemiddelde fokker al uit naar catalysm ? vandaag cooking geboost naar 450, nu ben ik er klaar voor. Tevens iemand ook opgevallen dat je feathered lure nog niet kan leren ?
Die onderwater zone heeft volgens mij ook een quest als inleiding. Je zal er wel met een bootje heen kunnen. Ik ga die zone eerst doen, Hyjal doe ik wel later. In Hyjal zal het wel ziekelijk druk zijn.quote:Op zondag 5 december 2010 16:22 schreef Karina het volgende:
Waar kun je trouwens beginnen met de nieuwe gebieden? Ik las dat er een quest komt vanuit SW, brengt die je dan naar Hyjal? Maar ik zie op deze kaart dat er nog een 80-82 gebied is?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 december 2010 17:33 schreef ufopiloot het volgende:
Zo, even flink Battered Hilts aan het inkopen, alles <2000g.![]()
En dan in Cataclysm aan achievement whores verkopen voor een duizendje of 10-15.
Op Twisting Nether kom je ze voor meer als 500g niet echt meer kwijt tegenwoordig...quote:Op zondag 5 december 2010 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]Hier zijn ze nog steeds heel erg duur, zeker niet onder de 2k.
Damn goed idee. Danku.quote:Op zondag 5 december 2010 17:33 schreef ufopiloot het volgende:
Zo, even flink Battered Hilts aan het inkopen, alles <2000g.![]()
En dan in Cataclysm aan achievement whores verkopen voor een duizendje of 10-15.
Net even gekeken in de AH voor de grap, op mijn server stonden er 2 te koop, allebei voor 5K, niet echt winstgevend denk ik om die te kopen.quote:Op zondag 5 december 2010 17:44 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Op Twisting Nether kom je ze voor meer als 500g niet echt meer kwijt tegenwoordig...
Ekte bazen zwemmen naar Vashj'irquote:Op zondag 5 december 2010 21:01 schreef Bienelientjee het volgende:
en daarna met de boot naar Vashjir!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
Ik heb precies hetzelfdequote:Op zondag 5 december 2010 21:01 schreef Bienelientjee het volgende:
Ppppffff, had mijn plannetje helemaal gereed. En nu zit ik hier weer (ben pas geleden nog ziek geweest) met een dikke, pijnlijke strot en een lam gevoel. Hoop niet dat morgenavond mijn energie naar -10 zakt. Wilde juist lekker om 00.00 uur gaan spelen! Dan maar vroeg me bed in vandaag, morgen overdag ook nog wat tukken en dan in de avond lekker spelen!
Mijn bags zijn ook leeg, questlog nagenoeg ook! Sta in SW, zodat ik snel mijn flyskill, archeaology skill en quests kan oppakken en daarna met de boot naar Vashjir!![]()
Gaan de servers nog offline morgen? Iemand enige idee hoe laat? Ben beetje lui om het zelf op te zoeken!
Laat dit een les zijn voor de volgende expansion dan maar hequote:Op zondag 5 december 2010 21:12 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfdeHeb hoogstwaarschijnlijk Pfeiffer ergens opgelopen
Heb ik weer, zo vlak voor Cataclysm-release
Ik weet dat het in orgri zo is. Je staat voor het gebouw waar de nieuwe warchief inzit dan is richting het westen staat er een groot aanplak bord. Daar kan je de starter quests halen. En volgens mij is dit voor elke zone er.quote:Op zondag 5 december 2010 16:22 schreef Karina het volgende:
Waar kun je trouwens beginnen met de nieuwe gebieden? Ik las dat er een quest komt vanuit SW, brengt die je dan naar Hyjal? Maar ik zie op deze kaart dat er nog een 80-82 gebied is?
[ afbeelding ]
Ik raakte ook weleens in de war bij AV, als ik het eerst op Alliance had gedaan en daarna op Hordequote:Op zondag 5 december 2010 22:18 schreef hans1988 het volgende:
Pfff net in Alterac Valley zat een warrior Icewing en Iceblood door elkaar te halen
Dus hij roepen HELP IB HELP IB!! en ik....what about it, there is not a single ally around? (ja ik liep toevallig net langs iceblood) dus die gast HE-LE-MAAL aan het flippen in die chatwhehehe
Ik had begrepen dat de weekly raid geen xp zou geven. (Net als fishing en cooking daily)quote:Op zondag 5 december 2010 22:51 schreef Catch_me het volgende:
Zo morgenavond om 23.55 sta ik in dalaran.
1 x weekly raid quest
6 x Group quest icecrown
16 x daily icecrown
ongeveer 40-45% xp naar het volgende level, is een leuke boost voor 5 minuutjes vliegen
Zo weinig questjes en dan al bijna halverwege het volgende level, wtfquote:Op zondag 5 december 2010 22:51 schreef Catch_me het volgende:
Zo morgenavond om 23.55 sta ik in dalaran.
1 x weekly raid quest
6 x Group quest icecrown
16 x daily icecrown
ongeveer 40-45% xp naar het volgende level, is een leuke boost voor 5 minuutjes vliegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |