quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tuurlijk wel! Dan kan het daarna alleen maar meevallen
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:01 schreef amaranta het volgende:
Weet je hoe moeilijk het is om een wit paard te regelen?!
Best wel, en zeker zo begin december.
Alle scholen die origineel proberen uit te pakken.
Ik bedoel, een ME busje. Kom op... Alsof een kleuter van 4 dat ook maar iets zegt. Daarbij, regel dat maar..,.
Haha
Okay, duidelijk. Fijn dat je weet wat je ermee wil gaan doen. Lijkt me een erg zware baan. Het scheelt dat die opleiding betaald en al werkende is!!quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:56 schreef p_iglet het volgende:
Als ik later groot ben hoop ik AVG, arts voor verstandelijk gehandicapten, te worden.
Dus vanaf 1 februari 2012 hopelijk weer 3 jaar een opleiding doen, maar dat is betaald en al werkende.
Enige vacature eis waar ik nog niet aan voldoe voor een opleidingsplek is: in bezit van rijbewijs B + auto... Dus daar gaan we maar eens wat aan doen.
Zat vast drank in.. of ze heeft aan de overrijpe mandarijnen gezeten...quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:54 schreef Memmel het volgende:
Ik denk onder invloed van kruidnootjes...
Was niet aanvallwnd bedoeld. Ik wilde zeggen dat het voor een school niet altijd even makkelijk is om iets leuks te bedenken voor de intocht.quote:
De OWG jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Was niet aanvallwnd bedoeld. Ik wilde zeggen dat het voor een school niet altijd even makkelijk is om iets leuks te bedenken voor de intocht.
Zou ook wel leuk zijn, zo'n auto met zo'n deur die omhoog open gaat.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:58 schreef Books het volgende:
Hier waren het twee hotrods (1 voor de sint en de 2e voor de pieten) en een stokoude Piet met rollator en een grijs sikje en grijze krullen. Sint zat nog opgesloten in de auto en moest via de bijrijderskant eruit. Zorgde wel voor de nodige lachsalvo's onder de blauwbekkende ouders. Kinderen deden dansjes met de hele school. Het was grappig want hij stapte uit met z'n baard op half zeven en zijn mijter moest nog op maar goed het was leuk en hier hebben ze vandaag een continue rooster dus vanaf 8 uur tot 14 uur.
Zou ik ook doen ja!quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:40 schreef moussy het volgende:
Het sneeuwt hier vrolijk verder.. ik denk dat ik de politie ga bellen, alle auto's die hier omheen moeten glibberen richting ons huis, en ook de bus
vast wel...quote:
Ik snap ook niet waarom al die pakken niet hetzelfde zijn. Zo moeilijk lijkt me dat niet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
vast wel...
ik vond m er helemaal niet zo mooi uitzien.. veel te dikke wenkbrauwen..
ja inderdaad!quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:09 schreef amaranta het volgende:
Blijft echt snel hangen he, die rookgeur. Mensen die roken merken dat vaak zelf niet eens, hoezeer hun spullen naar sigarettenrook ruikt.
Ik had vroeger een leerlinge, en die nam altijd lege eierdoze en wcrolletjes mee enzo. En alles ruikte altijd naar shag.
ruiktequote:Op vrijdag 3 december 2010 14:09 schreef amaranta het volgende:
Blijft echt snel hangen he, die rookgeur. Mensen die roken merken dat vaak zelf niet eens, hoezeer hun spullen naar sigarettenrook ruikt.
Ik had vroeger een leerlinge, en die nam altijd lege eierdoze en wcrolletjes mee enzo. En alles ruikte altijd naar shag.
schaaaaaaamquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ruikte![]()
![]()
mag dat tegenwoordig ook al
Deze is ook leuk... al zinspeelde Moussy daar ook al op, maar niet opgepakt..quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:58 schreef Vicky het volgende:
:Hier kwam de zint lopend en 3 van de 4 pieten in een fietskar. De 4e kwam uit school.
Het was weer een heerlijk chaotisch zooitjeik heb mijn autotje!
M is m nu aan het schoonmaken want hij is echt smerig! Er zijn nog een paar dingetjes niet helemaal goed maar dat wordt binnenkort gemaakt. Moet alleen ff een lcuhtverfrissertje erin gaan hangen. Mijn schoonvader heeft er in gereden en die rookt... en nu stinkt de auto.
En het is de bedoeling dat jij het aan kinderen leert?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:09 schreef amaranta het volgende:
Ja, ik moet me diep schamen. Ik weet het.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
En het is de bedoeling dat jij het aan kinderen leert?
Ik zal het bijna nooit meer doen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
pies man
En oh ja ik maak vast ook wel fouten. Maar ik ben dan ook geen juf
ga je nou eerst maar even schamen,quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zal het bijna nooit meer doen.
Ik beloof het.
Je zou eens moeten weten, ik heb zelfs een schaamhoedje opgezet en heb drie rondjes door de straat gerend.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ga je nou eerst maar even schamen,
mocht dat wel van je ruggedokter?!quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten, ik heb zelfs een schaamhoedje opgezet en heb drie rondjes door de straat gerend.
Ja, die vond ook dat ik me moest schamen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mocht dat wel van je ruggedokter?!(of ruggendokter, whatever
)
Toch wel, de mierenneukerij onder de verenigingen is belachelijk groot. De 1 maakt iets, vraagt een soort van patent er op aan en de ander mag het absoluut niet dragen of maken en prijskaartjes uiteraard, de kleding is idioot duur.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom al die pakken niet hetzelfde zijn. Zo moeilijk lijkt me dat niet.
Met name de mijter...
Gelukkig wel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:11 schreef Muks het volgende:
maar ik begrijp dat de vrachtwagen nu wel weg is ?
Lief dat je er naar vraagt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:58 schreef debuurvrouw het volgende:
ik bedoelde meer het rennen.Gaat het goed met je rug?
Vaag...quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:19 schreef _Bar_ het volgende:
Hier ligt ook wel een cm of 10 sneeuw
En hier lopen maar apparte pieten, gaan midden op straat staan, houden auto's aan en je krijgt een lading pepernoten in je auto gesmeten, ze maken een foto en weg zijn ze weer.
Maar de kinderen die daar aan het sleetje rijden waren, daar werd alleen naar gezwaaid, niks geen pepernoot.
Ow daar ben ik ook in geinteresseerdquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haaai
wie gehts?
Ik ben op zoek naar toffe apps voor Android foons, wie o wie heeft er tips?![]()
ik heb oa 3G watchdogquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haaai
wie gehts?
Ik ben op zoek naar toffe apps voor Android foons, wie o wie heeft er tips?![]()
Hij zet ook je flitsert aanquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:51 schreef huuphuup het volgende:
oh ok dat vroeg ik me nog af ja toen ik het zag haha of je niet gewoon je scherm aan kon doen.
Gaat ook op t lijstje
is het na t weekend weer over met de sneeuw dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:01 schreef k_i_m het volgende:
Wij hebben trouwens een enorm gaaf roze. skipak van mijn schone broer en zuster gekregen (of moeten nog krijgen, voor sinterklaas). En daar baal ik van, want nu ligt er nog sneeuw in de tuin
Steel!quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:27 schreef innepin het volgende:
Goedenavond!
Vicky wat belachelijk zeg![]()
Aangifte doen!
Even een heel serieuze () vraag tussendoor hè.
Als je nou een wokpan knutselt als surprise... zou je 'm dan een steel of twee handvatten geven? Wij hebben twee wokpannen en de een heeft een steel en de ander twee handvatten, en nou zit ik te twijfelen over die stomme totaal onbelangrijke klotesurprise... *adem in, adem uit*
Wij gaan ook richting het oosten!quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:03 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hello..
Hier net flinke sneeuwbuien op de snelweg!
Kan iemand mij vertellen hoe het weer omgeving Arnhem is ?!
Wij moeten daar heen morgenochtend ..
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:32 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Wij gaan ook richting het oosten!
Vast ook sneeuw!
Voor zover ik weet heeft ie een blauw oog een een pijnlijk gezicht. Weet niet of ie aangifte heeft gedaan, heb m nog niet gesproken. Hij heeft die gasten niet goed kunnen gezien. Is volgens mij nog wel geholpen door 2 mensen van een school.quote:
Ey! Dit is serious bizznizz jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:31 schreef miss_sly het volgende:
Vicky, wat idiootInderdaad, heeft hij aangifte gedaan? en hoe is het met je zwager?
innepinserieus antwoord: steel en handvat
Ik was serieus: de mijne heeft een steel en een soort van handvat, zodat je hem wel met twee handen vast kunt pakkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:37 schreef innepin het volgende:
[..]
Ey! Dit is serious bizznizz jaWeet je hoeveel uur ik d'r al in heb gestoken
![]()
Maar goed, steel it is. Nu eerst even de verf laten drogen en weer verder met surprise #4....
ED?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:34 schreef mefke79 het volgende:
Nou zit ik niet in Arnhem, maar wel redelijk oost en wij hebben de gehele dag zon gehad en geen sneeuw gezien.
Wij gaan morgen naar de Efteling. Ik twijfel nog even tussenen *bibber*
ik zou ook voor steel en handvat gaan of voor 2 handvattenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik was serieus: de mijne heeft een steel en een soort van handvat, zodat je hem wel met twee handen vast kunt pakken
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:37 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Haai !
Sint overleefd op school ?
Oosterik in Denekamp? Volgens mij wel helemaal zo vlak voor de kerst.. veel Duitsers.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:41 schreef mikoxx het volgende:
[..]
was weer leuk! Hij kwam dit jaar samen met babypiet
. Hele gezellige dag, maar ben eerlijk gezegd ook wel blij dat we er weer een jaartje vanaf zijn. Jij ??
Iemand enig idee of Oosterik op zaterdag druk is?
Ja, die bedoel ik idd. Hmmm.... klinkt niet heel uitnodigend he?;)quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Oosterik in Denekamp? Volgens mij wel helemaal zo vlak voor de kerst.. veel Duitsers.
Oh zoquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik zou ook voor steel en handvat gaan of voor 2 handvatten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, je kunt rond deze periode beter doordeweeks gaan... Hoe lang rijden is dat voor jou?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:46 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik idd. Hmmm.... klinkt niet heel uitnodigend he?;)
Uurtje....quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, je kunt rond deze periode beter doordeweeks gaan... Hoe lang rijden is dat voor jou?
Nog ruim 3 uurtjes.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:50 schreef moussy het volgende:
Wát een schijtdag, ik ben blij als ie voorbij is
Ow dat valt nog mee... we kunnen wel een keer samen gaan doordeweek. Voor mij ong. half uurtje rijden.quote:
En in die 3 uur, weet ik nu al, gaat mn moeder nog bellen, miepen en mauwenquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:55 schreef moussy het volgende:
[..]
En in die 3 uur, weet ik nu al, gaat mn moeder nog bellen, miepen en mauwen![]()
Ze woont 1 uur en 3 kwartier rijden hier vandaan en zéér regelmatig piept ze dat ze zo veel van de kinderen mist bla bla bla, maar ze doet er zelf ook geen réét voor! En dat mag ik dan niet zeggen, zelfs niet tactisch
Het is er 1 die rustig om 2 uur een sms stuurt met: Slaap je al?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:56 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Heb je een nummermelder? Dan lig je toevallig in bad
![]()
en heb je de telefoon niet gehoord... toevallig
Oooooh...
Ow, dat is geen fijn vooruitzicht.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:55 schreef moussy het volgende:
[..]
En in die 3 uur, weet ik nu al, gaat mn moeder nog bellen, miepen en mauwen![]()
Ze woont 1 uur en 3 kwartier rijden hier vandaan en zéér regelmatig piept ze dat ze zo veel van de kinderen mist bla bla bla, maar ze doet er zelf ook geen réét voor! En dat mag ik dan niet zeggen, zelfs niet tactisch
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:55 schreef mikoxx het volgende:
Da's een lief aanbod zeg!
Ik heb eigenlijk zonet een Sintkado bedacht (lichtfiguur voor in de tuin) en dat moet dus morgen nog ff gekocht wordenMaar goed, er is hier dichtbij ook een intratuin, dat zal t wel worden dan.
Dat is qua planning wel beter jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ze zijn na de kerst wel veel goedkoper daar...
Maar misschien toch een leuk idee om een keer samen te doen. Mag ook begin volgend jaar...
Je moeder élke dag over de vloer gaat ook vervelen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:55 schreef moussy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:59 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Dat is qua planning wel beter jaIk voel een minimeet aankomen!!!!
Dat is dan weer een beetje overdone inderdaad.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je moeder élke dag over de vloer gaat ook vervelen.
En naast élke dag over de vloer ook nog élke dag bellen.
Gelukkig kan ze niet sms-en.
Prima vermaak.quote:
Diepe zucht inderdaad... en zooo herkenbaar helaas.. Mijn schoonouders komen morgen ook Sinterklaas vieren hier, voor het eerst.. maar ik met het eerst nog zien ivm het weer enz.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:01 schreef moussy het volgende:
Situatie:
Ik mis zóó veel van de kinderen! (incl snot en tranen, én de stervende zwaan)
En dan komt er Sinterklaas, we vieren het altijd samen, maar er is ook sneeuw gekomen. Ze komen niet, want sneeuw. Prima, kom anders met de trein? *BOF* he-le-maal over de zeik, want dat is ab-so-luut géén optie!
Cassie moest afzwemmen, néé we kunnen niet komen, tis pas om 16 uur en dan zijn we zo laat weer thuis. Ja? Dus?
*zucht*
Oh zelfs kadootjes kopen was gezeik, de jaarlijkse pyama en sloffen, sloffen, nah die hadden ze niet in de 2-3 (!!) winkels waar ze was geweest. Dus dat moest ik maar doen, eh, hoe?!? Ik lag met buikgriep in bedquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Diepe zucht inderdaad... en zooo herkenbaar helaas.. Mijn schoonouders komen morgen ook Sinterklaas vieren hier, voor het eerst.. maar ik met het eerst nog zien ivm het weer enz.
We hebben dit jaar geen bomen in school. Er zijn allerlei andere verlichting/ kerstversieringen gekocht. Super leuk! Het zag er vanmiddag echt waanzinnig uit, met al die sneeuw, al die lichtjes...helemaal leuk. Kerst is ook meer mijn ding, dus ik ben al snel blij.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:04 schreef mikoxx het volgende:
Haha, KP, wij hebben pas de do voor kerst vakantie, dus bij ons gaat de boom er pas maandag/dinsdag in. Eerst maandagmorgen vertelkring over Sint.
En idd, drukke baby. Bij ons stopte hij meteen met huilen zodra we het liedje zongenals ik dát geweten had
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:07 schreef moussy het volgende:
[..]
Oh zelfs kadootjes kopen was gezeik, de jaarlijkse pyama en sloffen, sloffen, nah die hadden ze niet in de 2-3 (!!) winkels waar ze was geweest. Dus dat moest ik maar doen, eh, hoe?!? Ik lag met buikgriep in bed
Ik kan mezelf nu wel voor mn kop slaan, ze stelde eerst voor geld over te boeken dat ik zelf dingetjes zou kopen, maar dat vond ik zo jammer, wánt ze mist zo veel van de kinderen en ik vind het kopen al voorpretquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dat had je ook best even kunnen doen.
mijn schoonmoeder heeft gewoon alle cadeautjes van de lijstjes (online) besteld en dat wat niet kon, heeft ze mij laten kopen.
Ik vind het kopen idd ook al voorpret en spannend hoe ze het zullen gaan vinden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:14 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik kan mezelf nu wel voor mn kop slaan, ze stelde eerst voor geld over te boeken dat ik zelf dingetjes zou kopen, maar dat vond ik zo jammer, wánt ze mist zo veel van de kinderen en ik vind het kopen al voorpret![]()
Ik heb gister, jawel, lekker op tijd, want toen belde ze dat éffe door, nog gekeken bij scapino online, maar leuke sloffen in René dr maat waren allemaal uitverkocht... Hij zij toch ook al vorige week (of zo) kunnen doen
Amen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
Leuk hè (schoon) moeders.Hele verhalen kun je erover vertellen. Ow over oma's ook...
Ow dat is erg x2. Mijn schoonmoeder is trouwens af en toe verdwenen en blijkt ze boven zitten achter de pc.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:34 schreef moussy het volgende:
Mijn moeder is zo gezellig dat ze gaat liggen snurken als we er op visite zijn![]()
Oh en de kadootjes gaat ze weer uitpakken en inpakken in kerstpapier, vertelde ze gister, dus ze komen écht niet morgen. René over de riedel, dan krijgt ze geen kerstkadootjes dit jaar, maar verlate sinterklaaskadootjes
Daar kan ik me dus helemaal niets bij voorstellen. Maar gezien je opmerking heb jij er vrede mee.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik klaag ook niet over m`n moeder. Heb haar al bijna een jaar niet gezien, lekker rustig
Ja, heeft er uiteindelijk een uur gestaanquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:37 schreef mefke79 het volgende:
Moussy, jij wint!
Had jij nou ook die vrachtwagen vanmiddag bijna op je stoep?
dat doet mn 'vader' de hele dag als we er zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is erg x2. Mijn schoonmoeder is trouwens af en toe verdwenen en blijkt ze boven zitten achter de pc.
Echt wel, maar niet heus.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:41 schreef moussy het volgende:
[..]
dat doet mn 'vader' de hele dag als we er zijngezallug!
ja énig!quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:43 schreef moussy het volgende:
[..]
ja énig!
Ik kan nog wel een uurtje doorgaan met klagen piepen en mauwen, ik lijk op mn moeder
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
ik heb ook nog wel een lijstje, maar ach ze hebben zo af en toe ook hun goede dingen...
Trouwens, mn moeder was vanavond over mn oma aan het klagen, en terecht denk ik, en ik heb haar gezegd als zij zo gaat doen als mijn oma, dan stoppen we haar in een tehuis.ze moest er wel om lachen en gaf ons groot gelijk.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:47 schreef moussy het volgende:
[..]
Jaren geleden zei mijn moeder me, als ik op mn moeder ga lijken moet je het zeggen, toen ik het zei werd ze boos
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:57 schreef mikoxx het volgende:
Ik ga d'r vandoor ladies!Fijne avond nog
![]()
ik voel met je mee. is het bij jou ook weer zo bar?quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga ff boodschappen doen. Heb medelijden met mij
Ja echt heel guur en ijskoud. Het waait best hard en die wind is zo kouuuuuudquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik voel met je mee. is het bij jou ook weer zo bar?
je wil toch niet zeggen dat jij de topictitel eer aan doet?quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat het zo kan verschillen in zo'n postzegellandje he?
Eerst maar eens douchen.
o jeetje, mijn vriend is dus richting den haag. ik vind dat zo niets met zulk weer. en ik durf ook niet te bellen. ik heb liever dat hij zijn aandacht bij de weg houdt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:06 schreef Vicky het volgende:
Hier ook veel sneeuw en harde wind. Ze zijn al 2x met een sneeuwschuive langs gereden om de weg schoon te krijgen.
Logisch!! Er is voor vanmiddag ijzel voorspeldquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o jeetje, mijn vriend is dus richting den haag. ik vind dat zo niets met zulk weer. en ik durf ook niet te bellen. ik heb liever dat hij zijn aandacht bij de weg houdt.
nou, niet helemaal vrij, maar de 2 cm van donderdagavond. dawast.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je wil toch niet zeggen dat jij de topictitel eer aan doet?
hier is het in ieder geval alles behalve sneeuwvrij
Vicks, neem je telefoon eens opquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
Logisch!! Er is voor vanmiddag ijzel voorspeld
Nah, handig.... Dus als je kind normaal groeit en je moet elk jaar een maatje groter hebben dan is dat inderdaad vreselijk onhandig.. Stel je voor, moet je naar de stad enzo, winkels in...Dingen kopen. Nee echtquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:26 schreef p_iglet het volgende:
hihi die was
Soms is een slecht groeiend klein spook best handig, meneer speelt nu met papa buiten in zijn maat 74!!!! skibroek
En dan is hij bjina 3,5.
Rijmen is het probleem niet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:08 schreef innepin het volgende:
Die was
Buuf, heb je rijmhulp nodig? Ik wil wel helpen hoor!
Surprise nummer 3 is afDus even pauze voor ik weer aan nummer 4 verderga...
Ja dat ken ik nog van mn zwangerschap, kwam Jen ook steeds bij me kijken. Mama pugen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:44 schreef k_i_m het volgende:
Ja. Gelukkig kon Beppie vanochtend naar o&o, die kwam al elke keer mee naar de wc gerend vanochtend. Zo'n handje op mijn schouder en dan zeggen "Voel je niet lekker mama?" Het kwam echt bijna via mijn neus eruit.
Haha Eva ook. En dan handje op mn rug.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dat ken ik nog van mn zwangerschap, kwam Jen ook steeds bij me kijken. Mama pugen?
welke van de 2? De oudste mag je zo een paar dagen lenen hoor.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haha Eva ook. En dan handje op mn rug.
Die fotos van jouw meissie, te cute! Ik wil er ook zo een
die van de foto in het sneeuwpakjequote:Op zaterdag 4 december 2010 15:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
welke van de 2? De oudste mag je zo een paar dagen lenen hoor.
Wat is dat dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:45 schreef lady-wrb het volgende:
beterschap kim!
zetpilletje domperidom geen optie?
tegen het kotsen, maar als je ook aan de schijt bent schiet je hem er met een rotgang weer uit.quote:
Check, kom maar halen en neem asjeblieft de Sinterklaas cd mee.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
die van de foto in het sneeuwpakje
Kun je borstvoeding geven.quote:
Krijg ik er dan ook grotere tetten van? Anders hoeft het nietquote:
Ja eerst wel, daarna theezakjes.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Krijg ik er dan ook grotere tetten van? Anders hoeft het niet.
ik had er ook eigenlijk een foto van moeten maken, het was echt zo'n stom gezicht. een enorme berg sneeuw en dan hier en daar stukjes blauwe auto er tussenuitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |