quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tuurlijk wel! Dan kan het daarna alleen maar meevallen
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:01 schreef amaranta het volgende:
Weet je hoe moeilijk het is om een wit paard te regelen?!
Best wel, en zeker zo begin december.
Alle scholen die origineel proberen uit te pakken.
Ik bedoel, een ME busje. Kom op... Alsof een kleuter van 4 dat ook maar iets zegt. Daarbij, regel dat maar..,.
Haha
Okay, duidelijk. Fijn dat je weet wat je ermee wil gaan doen. Lijkt me een erg zware baan. Het scheelt dat die opleiding betaald en al werkende is!!quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:56 schreef p_iglet het volgende:
Als ik later groot ben hoop ik AVG, arts voor verstandelijk gehandicapten, te worden.
Dus vanaf 1 februari 2012 hopelijk weer 3 jaar een opleiding doen, maar dat is betaald en al werkende.
Enige vacature eis waar ik nog niet aan voldoe voor een opleidingsplek is: in bezit van rijbewijs B + auto... Dus daar gaan we maar eens wat aan doen.
Zat vast drank in.. of ze heeft aan de overrijpe mandarijnen gezeten...quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:54 schreef Memmel het volgende:
Ik denk onder invloed van kruidnootjes...
Was niet aanvallwnd bedoeld. Ik wilde zeggen dat het voor een school niet altijd even makkelijk is om iets leuks te bedenken voor de intocht.quote:
De OWG jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Was niet aanvallwnd bedoeld. Ik wilde zeggen dat het voor een school niet altijd even makkelijk is om iets leuks te bedenken voor de intocht.
Zou ook wel leuk zijn, zo'n auto met zo'n deur die omhoog open gaat.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:58 schreef Books het volgende:
Hier waren het twee hotrods (1 voor de sint en de 2e voor de pieten) en een stokoude Piet met rollator en een grijs sikje en grijze krullen. Sint zat nog opgesloten in de auto en moest via de bijrijderskant eruit. Zorgde wel voor de nodige lachsalvo's onder de blauwbekkende ouders. Kinderen deden dansjes met de hele school. Het was grappig want hij stapte uit met z'n baard op half zeven en zijn mijter moest nog op maar goed het was leuk en hier hebben ze vandaag een continue rooster dus vanaf 8 uur tot 14 uur.
Zou ik ook doen ja!quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:40 schreef moussy het volgende:
Het sneeuwt hier vrolijk verder.. ik denk dat ik de politie ga bellen, alle auto's die hier omheen moeten glibberen richting ons huis, en ook de bus
vast wel...quote:
Ik snap ook niet waarom al die pakken niet hetzelfde zijn. Zo moeilijk lijkt me dat niet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
vast wel...
ik vond m er helemaal niet zo mooi uitzien.. veel te dikke wenkbrauwen..
ja inderdaad!quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:09 schreef amaranta het volgende:
Blijft echt snel hangen he, die rookgeur. Mensen die roken merken dat vaak zelf niet eens, hoezeer hun spullen naar sigarettenrook ruikt.
Ik had vroeger een leerlinge, en die nam altijd lege eierdoze en wcrolletjes mee enzo. En alles ruikte altijd naar shag.
ruiktequote:Op vrijdag 3 december 2010 14:09 schreef amaranta het volgende:
Blijft echt snel hangen he, die rookgeur. Mensen die roken merken dat vaak zelf niet eens, hoezeer hun spullen naar sigarettenrook ruikt.
Ik had vroeger een leerlinge, en die nam altijd lege eierdoze en wcrolletjes mee enzo. En alles ruikte altijd naar shag.
schaaaaaaamquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ruikte![]()
![]()
mag dat tegenwoordig ook al
Deze is ook leuk... al zinspeelde Moussy daar ook al op, maar niet opgepakt..quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:58 schreef Vicky het volgende:
:Hier kwam de zint lopend en 3 van de 4 pieten in een fietskar. De 4e kwam uit school.
Het was weer een heerlijk chaotisch zooitjeik heb mijn autotje!
M is m nu aan het schoonmaken want hij is echt smerig! Er zijn nog een paar dingetjes niet helemaal goed maar dat wordt binnenkort gemaakt. Moet alleen ff een lcuhtverfrissertje erin gaan hangen. Mijn schoonvader heeft er in gereden en die rookt... en nu stinkt de auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |