Mwah, ik checkte eerst alleen of het een kloon van Koos was, toen er op doorgegaan werd ging ik pas verder checkenquote:
Ja mooie zin he:Pquote:
Maar lees jij dat af ofzo of check je via een programma het ip-adresquote:Op donderdag 2 december 2010 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, ik checkte eerst alleen of het een kloon van Koos was, toen er op doorgegaan werd ging ik pas verder checken
Had ik de gouden tip gegeven dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, ik checkte eerst alleen of het een kloon van Koos was, toen er op doorgegaan werd ging ik pas verder checken
Zoals Remlof zei: kloonscan (vraag me niet hoe het werkt, maar zal wel iets met IP-adressen ofzo te maken hebben)quote:Op donderdag 2 december 2010 23:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik bedoel : Hoe weten jullie nu wie er een kloon is?
Ik moet even wennen aan mijn avatar vandaar dat ik raar ben..Of waren het toch de afkickverschijnselen.
Alles behalve huiswerk.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
En die OP
Ah die is gefixt, nu de TT nog, suggesties?
Jij dacht werkelijk dat ik zielig genoeg ben om een kloon aan te maken zodat ik die gare AP-trofee kan winnen?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij dacht werkelijk dat ik zielig genoeg ben om een kloon aan te maken zodat ik die gare AP-kan winnen?
Als je dat had gedaan was jij mijn held geweestquote:Op donderdag 2 december 2010 23:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij dacht werkelijk dat ik zielig genoeg ben om een kloon aan te maken zodat ik die gare AP-kan winnen?
Nee joh, maar ik wou toch effe checken wie het dan wel was, zag alleen EG niet in eerste instantie, wel toen ik voor de tweede keer keek.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is toch echt de schaamte voorbijquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Als je dat had gedaan was jij mijn held geweest
Liefie, misschien heb ik verkeerd gequote met mijn werkelijk supertrage veilige modusinternet, maar ik wou KV quoten om hem een beetje te plagen nav zijn "po verlinkt"quote:Op donderdag 2 december 2010 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
daar kan ik wel om lachen, net als naked gun films ontzettend flauw, verstand op nul en lachen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is toch echt de schaamte voorbij
Leslie Nielsenquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:03 schreef betyar het volgende:
[..]
daar kan ik wel om lachen, net als naked gun films ontzettend flauw, verstand op nul en lachen.
Ondanks dat ik tot de linkse intelligentsia behoor, kan ik inderdaad lachen om dergelijke flauwheid. Althans, de Naked Gun shit, niet het gekloon.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:03 schreef betyar het volgende:
[..]
daar kan ik wel om lachen, net als naked gun films ontzettend flauw, verstand op nul en lachen.
Ja, jij krijgt de Bosma-NSB-awardquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:05 schreef phpmystyle het volgende:
Een hele brutale: 6 pers vervoer te leen gevraagd (naar Parijs)
Woow, best wel erg dat dit voorkomt eigenlijk...
Maar Remlof! Gaf ik nu wel of niet de gouden tip?!
Je laat je voorstaan op het verlinken van mensen en wil de beloning incasseren???quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:05 schreef phpmystyle het volgende:
Een hele brutale: 6 pers vervoer te leen gevraagd (naar Parijs)
Woow, best wel erg dat dit voorkomt eigenlijk...
Maar Remlof! Gaf ik nu wel of niet de gouden tip?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |