Wellicht was je dan moderator bij de Telegraaf.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, ik wou na de Havo journalistiek gaan doen maar ik werd uitgeloot, toen een paar maanden Meao, dat vond ik helemaal niks, toen HBO hogere informatica, P niet gehaald, toen maar MBO informatica, maar daar wou ik na het stage jaar niet meer naar terug
Geen spijt van, want ik heb nu 14 jaar ervaring en kan overal aan de bak, maar ik vraag me wel eens af hoe m'n leven er nu had uitgezien als ik wel was ingeloot voor journalistiek destijds
EG denk ik..quote:
Dat was ik al op FOK!quote:Op donderdag 2 december 2010 23:42 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wellicht was je dan moderator bij de Telegraaf.
Die geeft mij toch geen 5 punten man.quote:
Lijkt me sterk aangezien hij zich pas gisteren heeft aangemeld.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
php is de spanning aan het opbouwen of echt met zijn huiswerk begonnen..
Trouwens QuoVadis komt me écht bekend voor.. Maar misschien heb ik het mis..
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, ik wou na de Havo journalistiek gaan doen maar ik werd uitgeloot, toen een paar maanden Meao, dat vond ik helemaal niks, toen HBO hogere informatica, P niet gehaald, toen maar MBO informatica, maar daar wou ik na het stage jaar niet meer naar terug
Geen spijt van, want ik heb nu 14 jaar ervaring en kan overal aan de bak, maar ik vraag me wel eens af hoe m'n leven er nu had uitgezien als ik wel was ingeloot voor journalistiek destijds
Dan zal ik het wel mis hebben..quote:Op donderdag 2 december 2010 23:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien hij zich pas gisteren heeft aangemeld.
Ik zal z'n posts eens nalopen.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien hij zich pas gisteren heeft aangemeld.
Een zwager van mij heeft lagere school en runt een succesvol lijmbedrijf. Dus alles kan.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus je hebt noch hbo noch mbo?
[Forum] Banmeldtopicquote:Op donderdag 2 december 2010 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
php is de spanning aan het opbouwen of echt met zijn huiswerk begonnen..
Trouwens QuoVadis komt me écht bekend voor.. Maar misschien heb ik het mis..
Klopt.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus je hebt noch hbo noch mbo?
En dan heb ik hem per ongeluk verlinkt?quote:
Ja. PM je rekeningnummer even voor de Bosmabonusquote:Op donderdag 2 december 2010 23:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan heb ik hem per ongeluk verlinkt?
Huh? Jij niet dan??quote:Op donderdag 2 december 2010 23:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Leuk dat jullie dat kunnen zien..
Heb jij 30 muntstukken gekregenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, geld is natuurlijk nooit misquote:Op donderdag 2 december 2010 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. PM je rekeningnummer even voor de Bosmabonus
Ik denk dat ie op mijn kloonscan doelde.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Huh? Jij niet dan??
Of begrijp ik je (voor de zoveelste keer vandaag) weer eens verkeerd?
Jij, Judasquote:Op donderdag 2 december 2010 23:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik bedoel : Hoe weten jullie nu wie er een kloon is?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Huh? Jij niet dan??
Of begrijp ik je (voor de zoveelste keer vandaag) weer eens verkeerd?
dat ja hoe weten jullie dat? ip adres ofzo?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ie op mijn kloonscan doelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |