Helpt geen ruk in dit soort gevallen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
W-I-N-T-E-R-B-A-N-D-E-N!!
Ja leuk, alleen hebben die gasten pas rond de kerst tijd ze eronder te zetten.............en dan is het weer 25 graden natuurlijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
W-I-N-T-E-R-B-A-N-D-E-N!!
Dat krijg je met niet westerse allochtonen, die hebben het omgaan met winterse omstandigheden niet in hun genen zitten.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Helpt geen ruk in dit soort gevallen.
Vandaar dat de oerhollandse autochtonen eveneens aan de lopende band naar beneden gleden, van dure 4x4's tot aan suzuki alto's.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat krijg je met niet westerse allochtonen, die hebben het omgaan met winterse omstandigheden niet in hun genen zitten.
Ja. Sjors.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:44 schreef Arglist het volgende:
Zijn er ook echt mensen die denken dat winterbanden significant helpen op bevroren oppervlakten?
Dat zijn de fijnste weekenden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:51 schreef Monidique het volgende:
Ik deel het enigszins! Dat is omdat het een fantastische dag is, ja, maar ik heb er helemaal niets mee gedaan!
Exact!quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat zijn de fijnste weekenden.
Akkoord, ik ben ook veel te negatief. Soms.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat zijn de fijnste weekenden.
Nu nog kunnen lezen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:24 schreef phpmystyle het volgende:
Vandaag boek gekocht over rutte.(Mark Rutte, alleen voor de politiek)
Ik ga ook de sneeuw trotseren en daarna de hele avond aan de whisky zitten, zelfs het eten is gekookt met whisky erdoorheen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik zie net Sinterklaas voorbijlopen!! De sneeuwstorm trotserend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |