Daar staat tegenover dat ik me niet kan voorstellen dat iemand vrijwillig met hem naar bed zou willen...quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:55 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nogal. Je wordt echt niet de nummer twee meest gezochte persoon ter wereld vanwege een aanklacht voor verkrachting.
Dit is de mooistequote:Op vrijdag 3 december 2010 12:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)steren-motordief.htmDe reacties.
![]()
quote:reactiesTom BlahBlah op vrijdag 3 december 2010 11:03
Beide winkelmedewerkers hebben mijn steun.
quote:De hele hype rond Wikileaks en de gelekte documenten die de Amerikaanse diplomatie in een diepe crisis zouden hebben gestort is een spin die is bedacht door de macht cq. Amerikaanse intelligence-organisaties. Dat durven we nu met zekerheid te stellen. Hier zijn de tien voornaamste argumenten:
1. Het is ondenkbaar dat de MSM wereldwijd zo veel prominente exposure geven aan informatie die de belangen van de VS werkelijk zou schaden. De MSM wordt immers compleet gecontroleerd door the powers that be: dat is iets wat zelfs media-wetenschappers wereldwijd erkennen. Kijk eens hoe extreem prominent The New York Times het grote nieuws brengt: Watergate was er niets bij! En hoe is de Wikileaks-kongsi van de meest gezaghebbende kranten ter wereld -NYT, Der Spiegel, The Guardian- tot stand gekomen?
2.De timing is alarmerend: juist nu de wereld ten onder dreigt te gaan aan een totale crisis en van alle kanten wordt gespeculeerd op oorlogen (Iran, Korea) komen opeens deze hypergevoelige documenten los die precies gaan over key foreign issues.
3. De Wikileaks-documenten, ook die van de vorige lichting, zijn op geen enkele wijze werkelijk schadelijk voor de VS maar bieden eerder juist argumenten voor het beginnen van oorlogen tegen Iran en nu met name Pakistan. Julian Assange heeft zich zelf op geen enkel moment een tegenstander betoond van oorlogen.Opvallend is de afwezigheid van schadelijke informatie over Israel.
4. Julian Assange meent dat 9-11 geen conspiracy was [backgrounds] en onderschrijft dus min of meer de officiele lezing. Dit is een onhoudbaar standpunt. Assange gelooft zelfs in Osama Bin Laden als mega-terrorist en heeft documenten gelekt dat hij nog in leven is en leiding geeft aan Al Qaida. Deze standpunten van Assange zijn direct in lijn met die van de VS. Hij maakt ook geen enkele melding over Bilderberg, Trilateral Commission en Council on Foreign Relations, de echt interessante en belangrijke gremia waar de wereldpolitiek wordt vormgegeven.
5. De persoonlijke geschiedenis van Assange is zeer slecht gedocumenteerd en bevat tal van onrustbarende details. Zo zou hij hebben rondgezworven met zijn ouders door de wereld, op 37 scholen hebben gezeten, dat soort dingen. Dit maakt het vrijwel onmogelijk zaken uit zijn verleden te checken. Dit alles wijst op een sort of geheim agent.
6. De potsierlijke contra-info als zou Assange in Zweden vrouwen hebben verkracht en daarvoor worden gezocht lijkt bedoeld om hem geloofwaardigheid te geven zo van: wie door de macht wordt achtervolgd, moet wel informatie verspreiden die de macht in diskrediet brengt. Deze truc lijkt in Nederland ook te zijn uitgehaald met Jolande van der Graaf van De Telegraaf die zogenaamd door de macht werd aangepakt wegens het naar buiten brengen van staatsgeheime documenten terwijl ze in werkelijkheid met deze macht samenwerkt in de meest smerige dossiers zoals de zaak-Vaatstra.
7. De site is een puinhoop, je kunt niet eens zoekwoorden intikken (wij hadden even hoop dat er stukken bij zouden zitten over Joris Demmink).
8.Het aantal gelekte documenten is steeds zo absurd groot, dat er geen sprake kan zijn van de klassieke wijze van lekken van enkele gevoelige documenten. Als iemand documenten wil lekken, doet hij dat om aandacht te vragen voor specifieke informatie. Dan ga je dus nooit honderdduizenden documenten lekken, maar slechts die documenten die gaan over de zaak in kwestie. Bovendien heeft het lekken dat reeds ruim van tevoren werd aangekondigd alle schijn van een georkestreerde operatie.
9. Wat is het business model van Wikileaks? We zien geen advertenties. Hoe verdient Assange zijn geld om al die vrouwen te verkrachten en de hele wereld rond te reizen?
10. Google en Facebook zijn ook intelligence-operations vanuit de CIA, zo is deze zomer bekend geworden. Dat maakt het logisch en geloofwaardig dat ook Wikileaks een CIA-uitvinding is.
quote:Kelly vraagt baarmoeder voor Sinterklaas.
quote:
quote:Dolle Woutje op vrijdag 3 december 2010 13:18
Deze linkse politie heeft nog niets geleerd.
Overvaller wordt in het ziekenhuis gratis verpleegd en 2 mannen, die hun bezit hebben verdedigd en vast en zeker thuis zaten bij te komen, niet zijn gevlucht, zitten in het cachot. Schandelig toch.
Is de moordenaar van de juwelier Hund uit de Evertsenstraat al gepakt?
Neen, natuurlijk nog niet, want een moordenaar pakken is te moeilijk.
Heeft de politie wel goede nota genomen van het oordeel door een deskundige over de Brabantse politie?
Oordeel: De politie is te schijterig en durft de woonwagenkampen niet aan te pakken.
En dat is overal het zelfde.
En dit zal in de hele wereld wel bekend zijn.
Vandaar zoveel "asielzoekers".
Da's wel intens droevig...quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Da's wel intens droevig...![]()
Mensen die dit geloven zou je toch per direct ontoerekeningsvatbaar willen verklaren
En dat iemand dat dus blijkbaar ook wil publiceren....quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:03 schreef betyar het volgende:
[..]
dat ze daar ook een artikel over kunnen schrijven.
Jawel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:52 schreef KoosVogels het volgende:
Gadver, ook echt geen enkel boeiend topic in POL.
Ooh ja, morguh.
Het wordt steeds sneuer nu wordt zelfs de dochter (7 jaar oud) van Halsema bedreigdquote:Rotterdammer vast om twitterbedreiging Halsema
Uitgegeven: 3 december 2010 13:38
Laatst gewijzigd: 3 december 2010 13:38
ROTTERDAM - De politie Rotterdam-Rijnmond heeft, naar nu bekend is geworden, dinsdag een 35-jarige Rotterdammer aangehouden.
© NU.nl/Chris Heijmans
Hij wordt ervan verdacht via Twitter de dochter van GroenLinks-fractievoorzitter Femke Halsema en politici Job Cohen (PvdA) en Alexander Pechtold (D66) te hebben bedreigd.
De man bedreigde deze personen in september, onder de naam allah-u-akbar. De partner van Halsema deed direct aangifte, net als de beveiliging van de Tweede Kamer.
Uit onderzoek bleek dat het bericht afkomstig was van de Rotterdammer.
Dan mankeert er echt wat aan je verstand.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het wordt steeds sneuer nu wordt zelfs de dochter (7 jaar oud) van Halsema bedreigd.
ken ik nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:41 schreef eriksd het volgende:
Pete Doherty nu:
http://www.dailymail.co.u(...)ch-Notting-Hill.html
Het is net Boy George.
Maar ook twitter levert dus ip-adressen aan justitiequote:Op vrijdag 3 december 2010 15:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het wordt steeds sneuer nu wordt zelfs de dochter (7 jaar oud) van Halsema bedreigd.
BOA lijkt me ook niet echt watquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:56 schreef betyar het volgende:
Bah bah, ik ben er net achter gekomen dat je als BOA geen zak verdient, nu weet ik nog niewt wat ik wil gaan doen. momenteel hebben zo ook gewoon nergens mensen nodig.
Kan je niet bij een museum gaan werken? Bij de grotere zijn de verdiensten niet slecht.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:56 schreef betyar het volgende:
Bah bah, ik ben er net achter gekomen dat je als BOA geen zak verdient, nu weet ik nog niewt wat ik wil gaan doen. momenteel hebben zo ook gewoon nergens mensen nodig.
Ik zit gruwelijk te twijfelen, of ik ga voor uitvoerder bouw of ik gooi het radicaal om naar rijinstructeur, BOA valt voor mij nu weg.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan je niet bij een museum gaan werken? Bij de grotere zijn de verdiensten niet slecht.
Bij een pretparkquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan je niet bij een museum gaan werken? Bij de grotere zijn de verdiensten niet slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |