quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, jij krijgt de Bosma-NSB Mussert-award
Grappig.quote:
een kerstpakket in de vorm van een envelop?quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:08 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, goed nieuws. Waarschijnlijk toch extra centjes deze maand, lees ik net
IP alleen zegt niks, daar zitten hele scholen en bedrijven achter.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Grappig.
Maar kun jij niet een verzoek doen door op die desbetreffende user te klikken en te kijken welke ip's daarachter zitten? Dat is toch veel handiger?
Ik hou van mensen verlinken, ik heb er zo vaak wat verlinkt. (ook heel veel niet hoor). Dit ging oprecht per ongelijk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je laat je voorstaan op het verlinken van mensen en wil de beloning incasseren???
OEI!!!
Klopt, maar is dat reëel rond deze tijd? Daarbij kun je toch ook zien op welk IP het acc is aangemaakt. Het is niet waarschijnlijk dat je een FOK! acc aanmaakt op schoolquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
IP alleen zegt niks, daar zitten hele scholen en bedrijven achter.
OngeLUK phpquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik hou van mensen verlinken, ik heb er zo vaak wat verlinkt. (ook heel veel niet hoor). Dit ging oprecht per ongelijk.
Who cares.quote:
Nee, vakbond heeft goed zn best gedaanquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:09 schreef betyar het volgende:
[..]
een kerstpakket in de vorm van een envelop?
conflict met de baas werkgever?quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, vakbond heeft goed zn best gedaan
quote:
Een hele brutale: 6 pers vervoer te leen gevraagd (naar Parijs)quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Balen als iedereen afhaakt.. Want ik drink graag al SC-end mijn glas graag nog ff leeg..
Niet in die mate dat ik vrij voor ze ga nemen en ze naar DL Parijs ga vervoeren nee..quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een hele brutale: 6 pers vervoer te leen gevraagd (naar Parijs)
Gaat j ou dit ook niet aan het hard??
Nee duh........Maar dat er mensen zijn die zo slecht met geld omgaan en geen eens dit soort kleine dingen kunnen veroorloven.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet in die mate dat ik vrij voor ze ga nemen en ze naar DL Parijs ga vervoeren nee..
Wie zegt dat ze slecht met geld omgaan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee duh........Maar dat er mensen zijn die zo slecht met geld omgaan en geen eens dit soort kleine dingen kunnen veroorloven.
Dat moet wel, en kinderen hebben en een te laag inkomen. Als ik later geen fatsoenlijk inkomen heb dan neem ik ook geen kids.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze slecht met geld omgaan?
Liefie ga het op jezelf wonen nou maar eens zelf meemaken.. Dan praten we verder.. Het valt écht niet meequote:Op vrijdag 3 december 2010 00:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat moet wel, en kinderen hebben en een te laag inkomen. Als ik later geen fatsoenlijk inkomen heb dan neem ik ook geen kids.
Ok, kan ook..quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:35 schreef Picchia het volgende:
Een tante van mij zit ook in de schulden. Maar iedere keer als ze geld krijgt doet ze er belachelijke dingen mee, zoals cursussen om jezelf te vinden e.d..
Wilt ze bepaalde producten verkopen. Dan denken we: prima, en zorgen we voor een verkoop gelegenheid. Verkoopt ze het voor minder dan de productiekosten.
Dat mens is echt helemaal de weg kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |