Je maakt nu een grapje, maar mijn ervaring is dat de meeste mensen dus wel zo denken. Ik pruts al een paar jaar wat in het rond (hoewel ik mezelf volledig bedruip) en ik merk dat mensen er bijna vijandig op reageren, alleen omdat ik niet in vier jaar tijd afstudeer, voltijd ga werken en me voor tonnen in de schuld steek en een huis koop.quote:Op zondag 5 december 2010 10:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dan komt de mooiste tijd van je leven, waarbij je eindelijk meerwaarde gaat leveren voor de maatschappij
Maar Rock, de maatschappij heeft zo'n 25 jaar in hem geinvesteerd! Dan is het toch logisch dat ze een beetje rendement verwachten? Het is niet we 'm nu 30 jaar in de Goelag z'n methodes laten toepassen.....quote:Op zondag 5 december 2010 10:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Meerwaarde voor de maatschappij... Van dat soort opmerkingen zou je bijna spontaan anarchist en kraker worden.
De politiek en veel mensen denken er zo over, en ergens is het ook wel logisch.. Maar ik maak er inderdaad een grapje van, omdat ik ook niet zo de behoefte heb om me daar aan te conformeren...quote:Op zondag 5 december 2010 10:59 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je maakt nu een grapje, maar mijn ervaring is dat de meeste mensen dus wel zo denken. Ik pruts al een paar jaar wat in het rond (hoewel ik mezelf volledig bedruip) en ik merk dat mensen er bijna vijandig op reageren, alleen omdat ik niet in vier jaar tijd afstudeer, voltijd ga werken en me voor tonnen in de schuld steek en een huis koop.
Hoe staat t met de kinderen?quote:Op zondag 5 december 2010 10:59 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je maakt nu een grapje, maar mijn ervaring is dat de meeste mensen dus wel zo denken. Ik pruts al een paar jaar wat in het rond (hoewel ik mezelf volledig bedruip) en ik merk dat mensen er bijna vijandig op reageren, alleen omdat ik niet in vier jaar tijd afstudeer, voltijd ga werken en me voor tonnen in de schuld steek en een huis koop.
"Je bent nu al bijna dertig, moet je niet een keer een leuk tweeondereenkap huisje aan de rand van de stad opzoeken? Zo in het centrum is toch maar niets? "quote:Op zondag 5 december 2010 11:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe staat t met de kinderen?
Ohnee, je voldoet niet aan de verwachtingen van andere mensen.quote:Op zondag 5 december 2010 10:59 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
En je denkt dan eerst nog dat het ridicule stereotypes zijn die zich zo gedragen, maar vervolgens blijken hele volksstammen ermee behept te zijn.quote:Op zondag 5 december 2010 11:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohnee, je voldoet niet aan de verwachtingen van andere mensen.![]()
Ik voel mij in zulke gevallen altijd wel een beetje speciaal. Dat mensen zoveel tijd over hebben om zich te bemoeien met dat van mij.
We vinden je allemaal "een beetje speciaal".quote:Op zondag 5 december 2010 11:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohnee, je voldoet niet aan de verwachtingen van andere mensen.![]()
Ik voel mij in zulke gevallen altijd wel een beetje speciaal. Dat mensen zoveel tijd over hebben om zich te bemoeien met dat van mij.
quote:Op zondag 5 december 2010 11:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
We vinden je allemaal "een beetje speciaal".
Ieder z'n ding.quote:Op zondag 5 december 2010 11:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Voor een hoop mensen werkt die regelmaat gewoon goed. Kijk maar eens langer dan 5 minuten naar RTL4 of SBS6
quote:
Krijg je daar wel een houder bij om je mokalattochino erin te zetten?quote:Op zondag 5 december 2010 11:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een buggaboo kinderwagen met de waarde van een 2e auto...
![]()
![]()
Wel een gratis vrouwtje verslaafd aan de Prosecco.quote:Op zondag 5 december 2010 11:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Krijg je daar wel een houder bij om je mokalattochino erin te zetten?
Je kindje verdient immers het beste toch?quote:Op zondag 5 december 2010 11:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een buggaboo kinderwagen met de waarde van een 2e auto...
![]()
![]()
hier eentjequote:Op zondag 5 december 2010 14:42 schreef Mutant01 het volgende:
Allemaal schone schijn. Ik moet ook altijd denken aan van die VVD-rakkertjes in hun lease-audi die wel even carriere gaan maken!
Van mij mag je, daar niet van. Maar er zijn ook mensen die heel erg gelukkig zijn met gewoon een simpele vaste baan van 36 uur in de week.
Ik dacht dat je het boek ''alleen voor de politiek'' gekocht had, en dus niet voor de wetenswaardigheden over z'n moeder: maar het is blijkbaar de titel van het boek.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:24 schreef phpmystyle het volgende:
Vandaag boek gekocht over rutte.(Mark Rutte, alleen voor de politiek)
Dat is een waar woord.quote:Op zondag 5 december 2010 10:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
En laten we wel wezen, werken heet niet voor niets werken..
Hou opquote:Op zondag 5 december 2010 15:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het boek ''alleen voor de politiek'' gekocht had, en dus niet voor de wetenswaardigheden over z'n moeder: maar het is blijkbaar de titel van het boek.
Nee, we zijn nu in het oog van de storm.quote:Op zondag 5 december 2010 18:13 schreef Arglist het volgende:
Lang geen concreet nieuws over de PVV gehoord. Zou het te de stilte voor de storm zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |