oh dit ga je niet menen, ik lach niet hoor.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh heks, ik heb mn kast!
Alleen die man zei dat het 3 pakketten waren, ik ze in de Baby gepropt vanavond, echt LOEIzwaar, zijn het 4 pakketten. En het laatste pakket wat nog in de winkel staat... ja... daar zit AL het hang en sluitwerk in
Dus ipv een mooie opgeruimde woonkamer, ligt het nu vol met planken en karton en ik kan er geen kant mee op.
Wann feest!
Ah nee daar heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Klinkt kut.
Fabrieksinstellingen terugzetten en helemaal opnieuw synchroniseren?
Of durf je dat niet aan?
O ja Cut The Rope moest ik ook nog! Hmmm....
Het is bij hun gewoon vaak vloed en bij mij gewoon vaak ebquote:Op donderdag 2 december 2010 23:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dit ga je niet menen, ik lach niet hoor.![]()
nee kut zeg Caro, echt en nu, morgen ophalen de rest, oh ik zou vloeken tieren en daarna gaan huilen.
en zit nu weer naar Brigitte te luisteren he
FOK! to ze rescue: iPhone #107: Zonder witte iPhone 4 maar met sneeuw!quote:Op donderdag 2 december 2010 23:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah nee daar heb ik geen zin in.
Wacht de update wel ff af.
Ik heb een HEEL zwaar leven, nee, nee, maar écht waar!
Thanks, als ik echt totaal frustie ben kijk ik daar wel!quote:Op donderdag 2 december 2010 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
FOK! to ze rescue: iPhone #107: Zonder witte iPhone 4 maar met sneeuw!
nou hoop dat morgen alles in en op elkaar zit, alles ingeruimt kan je leuk fototje neer zetten voor me.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Het is bij hun gewoon vaak vloed en bij mij gewoon vaak eb
Komt morgen wel. Stom gedoe maar ja.
Verder dan deze post ben ik niet maar ach .... wat een stelletje zeik sneue wijfen/kerels lopen er hier rond. Gadverdamme zeg... Geen woorden en of smiley voor.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje raar eerlijk gezegd. Sinds wanneer mag je niet meer zeiken? Dat je een topic van een hulpbehoevende niet om zeep mag helpen, alee, maar hier kun je toch gewoon je zegje doen?
Truste Heksiequote:Op donderdag 2 december 2010 23:18 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
en ik ben naar bed, slaap lekker allemaal straks
Jip jip.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou hoop dat morgen alles in en op elkaar zit, alles ingeruimt kan je leuk fototje neer zetten voor me.
Nite nite Heks!quote:Op donderdag 2 december 2010 23:18 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
en ik ben naar bed, slaap lekker allemaal straks
Wie isser hier zo gekquote:Op donderdag 2 december 2010 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu inééns van alles weg willen geven
Jij bent de enige die hier echt ALTIJD en ALLEEN MAAR komt zeiken.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Verder dan deze post ben ik niet maar ach .... wat een stelletje zeik sneue wijfen/kerels lopen er hier rond. Gadverdamme zeg... Geen woorden en of smiley voor.
Wat doorzichtig !!!
Nu inééns van alles weg willen geven
Goffer, ik ook hoor!!quote:Op donderdag 2 december 2010 23:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jij bent de enige die hier echt ALTIJD en ALLEEN MAAR komt zeiken.
Jah ...quote:Op donderdag 2 december 2010 23:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jij bent de enige die hier echt ALTIJD en ALLEEN MAAR komt zeiken.
quote:Postbodes staken volgende week drie dagen
DEN HAAG (AFN) - De postbodes gaan komende week opnieuw staken voor vermindering van het aantal gedwongen ontslagen bij TNT Post. Dat hebben Abvakabo FNV en CNV Publieke Zaak donderdag gezegd.
Zelf maar gecomponeerd dan.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:21 schreef BobdeStreamer het volgende:
Nog één liedje![]()
http://www.cupsizechoir.com/?s=15295
Yay, goed excuus om helemaal geen kerstkaarten te versturenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vergeet de kerstkaarten maar, die drie dagen halen ze niet meer in in december
[..]
De dames zijn een beetje lui.quote:
Digitaal...dat zal ze lerenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Yay, goed excuus om helemaal geen kerstkaarten te versturen
Kun jij niet zo goed zingen?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik zag het al. Heb maar snel weggeklikt
Nee, ik kan niet zo goed zingenquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun jij niet zo goed zingen?![]()
Saaie wijfen man!
Maar Italië keert terug op het ESF!!!quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet zo goed zingen![]()
Ja, heel saai. Echt. Bah. Jakkie!
Oh! Shocking!quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar Italië keert terug op het ESF!!!
Hoe lang moet jij in de oplader dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:11 schreef anufri het volgende:
Heks, na een paar uur in de lader zuigt dat ding als een Tierelier![]()
Ik gaat hem nu snel verstoppen voor die Griek want die wil er verkering mee![]()
Bedankt![]()
Trusten![]()
Mooi, dan kan de overheid de zware blowers goed in de gaten krijgen. Misschien dat ze ze automatisch een oproep voor het RIAGG kunnen sturen bij gebruik van meer dan twee gram per weekquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:42 schreef BobdeStreamer het volgende:en als oplossing voor de problemen wordt de wietpas in Eindhoven versneld ingevoerd.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:02 schreef hondjes het volgende:
Vandaag lekker shoppen met dochter.![]()
Ze komt me zo halen en dan gaan we naar Tarragona.
hahaha oh lijkt me heerlijk, slenteren door de straatjes van spanjequote:
denk dat je dan geregistreerd staat bij je eigen koffieshop, en dat je met je pas zoveel gram mag halen per week??? gaat geloof ik om dat de drugstoeristen niet de koffieshops bezoeken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik weet niet zeker of ik het wil weten, maar... Wat is een wietpas?
dit leest als een filmscript, beetje Meneer Miller met Daan Schuurmans, echt he zo zie je maar, alles komt altijd uit als het moet, zelf top secret.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:10 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t__bom___.html?p=6,1
En vervolgens krijgen we allemaal een internetpas
Het probleem is júist dat men zijn gram gaat halen in zo'n shop, dat moeten we niet willenquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat je dan geregistreerd staat bij je eigen koffieshop, en dat je met je pas zoveel gram mag halen per week??? gaat geloof ik om dat de drugstoeristen niet de koffieshops bezoeken.
denk het hoor Ian, heb geen verstand van koffieshops enzo.
ja heb er echt geen verstand van mera, kom vaak langs de koffiesjop niet er binnen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het probleem is júist dat men zijn gram gaat halen in zo'n shop, dat moeten we niet willen
I see what u did tharquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het probleem is júist dat men zijn gram gaat halen in zo'n shop, dat moeten we niet willen
beetje in de archieven hier duiken, kan je ook lezen dat o.a. Jaap op stream bij studio Vlemmix een avond prog. heeft gehad, daar zullen ook genoeg filmpjes te vinden zijn.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:27 schreef Zana het volgende:
Ik kom hier niet zo vaak, maar volgende week komt Terror Jaap bij Sophie Hilbrand bij "Je zal het maar zijn" di 20.25-21.15 uur op NED 3 en ik vroeg mij eigenlijk af of er een topic bestaat, waar ik kan lezen wat uit de andere voormaalige deelnemers is geworden?
Volgens mij is dat hier een stille dood gestorven.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:38 schreef Zana het volgende:
Vroeger was volgens mij ook nog een topic waar alle nieuwtjes werden verzameld, of stond/ staat dit in SHO?
Ik vond de afsluiter wat zwak! Wel érg ongeloofwaardig. Maar er werd goed geacteerd, dat wel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dit leest als een filmscript, beetje Meneer Miller met Daan Schuurmans
Ja eens. Maar Theo Maassen verbaasde mij eigenlijk wel. Beter dan verwacht!quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:43 schreef Gert het volgende:
Mornink
[..]
Ik vond de afsluiter wat zwak! Wel érg ongeloofwaardig. Maar er werd goed geacteerd, dat wel.
Een sluimerend bestaan gaan leiden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hier een stille dood gestorven.
komt zondag weer een nieuwe serie dacht ik, nu bij BNN iets over Al Capone.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:43 schreef Gert het volgende:
Mornink
[..]
Ik vond de afsluiter wat zwak! Wel érg ongeloofwaardig. Maar er werd goed geacteerd, dat wel.
Hij was non-verbaal wel sterkquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja eens. Maar Theo Maassen verbaasde mij eigenlijk wel. Beter dan verwacht!
Schijndood dus.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:47 schreef Gert het volgende:
Een sluimerend bestaan gaan leiden.
Zana, als je iets in het nieuws-topic wil melden, dat staat hier
BB, CBML , TBO en DGK'ers in de media #81
Ik dat de hele tijd HE PIET HEIN, PIET HEIN, zijn piemel bende klein!quote:
Boardwalk Empire bedoel je denk ik.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
komt zondag weer een nieuwe serie dacht ik, nu bij BNN iets over Al Capone.
dus denk dat de zondagavond afgewisseld wordt met allemaal korte serie`s van een aflevering of 4.
eerst penoza, Bernard, Meneer Miller en nu weer deze serie.
Wél dood dus.quote:
Goede gelijkenis!quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik dat de hele tijd HE PIET HEIN, PIET HEIN, zijn piemel bende klein!
[ afbeelding ]
Ik zit nog vol smart te wachten...quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
seizoen 6 van Grey's Anatomy die vandaag binnen komt
Daarom. En relatief is Jaap natuurlijk wel meer RLS dan die ouwe bijvoorbeeld met al zijn ruziënde chatters.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:53 schreef Gert het volgende:
maar om nou een topic te openen "Jaap bij Sophie Hilbrand".... ach whatever, voor mijn part. Toch plek zat.
Nee, die heeft daar mensen voor!quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Goede gelijkenis!
Alleen zie ik Donnert niet snel met een pistool zwaaien en mensen doodmaken. Maar je weet het niet hè..
Nee, vanaf 7 december pas weer. Als iedereen met smart op Cata zit te wachten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit nog vol smart te wachten...
Er zijn geen stakingen vandaag, toch?
Niet te veel zorgen, er is sprake van slechts 10 min overlapping Boardwalk begint al om 20.30 uur en duurt tot 21.50 (lange aflevering, zal wel dubbel zijn of speciale pilot) en Sons begint om 21.40.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:51 schreef Copycat het volgende:
Zondag dus en Sons of Anarchy en Boardwalk Empire. Godver.
Keuze, daar heb ik moeite mee.
MIJN VERJAARDAGSKAARTEN! WAT DOEN ZE!quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, vanaf 7 december pas weer. Als iedereen met smart op Cata zit te wachten.
Zolang de Kerk maar buiten schot blijft, maar dat zal wel. De RK kerk is in handen van de Sith en werkt samen met de Illuminatie en de Reptilians.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:05 schreef Jian het volgende:
Wikileaks dreigt met internetbom
door Johan van den Dongen en Bart Olmer
WikiLeaks dreigt met een wereldwijde internetbom. Zodra de internationaal gezochte WikiLeaks-oprichter Julian Assange wordt gearresteerd, 'ontploft' op internet een gegevensbestandje en komen in één keer alle 251.287 geheime, ruwe documenten van de Amerikaanse diplomatieke diensten vrij.
De klokkenluidersclub heeft hiermee een letterlijk levensgevaarlijke troefkaart in handen tegen de mondiale klopjacht op Assange. Levensgevaarlijk, omdat er volgens inlichtingenexperts levens op het spel staan zodra de informatie vrijkomt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)__bom___.html?p=19,1
't wordt al grimmiger, dat wordt een blockbuster, Spielberg let op!
Dat is het al!quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:05 schreef Jian het volgende:
't wordt al grimmiger, dat wordt een blockbuster, Spielberg let op!
Ik hoor net een mevrouw op Radio 1 die van mening is dat Nederland, Assange politiek asiel moet verlenenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang de Kerk maar buiten schot blijft, maar dat zal wel. De RK kerk is in handen van de Sith en werkt samen met de Illuminatie en de Reptilians.
Nee.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoor net een mevrouw op Radio 1 die van mening is dat Nederland, Assange politiek asiel moet verlenen
VOL IS VOL! GEEN DUBBELE NATIONALITEITEN!quote:
Vind ik ook, gelijk doenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoor net een mevrouw op Radio 1 die van mening is dat Nederland, Assange politiek asiel moet verlenen
Daarom zei ik ook nee.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja daaaag, dan krijgen we ruzie met Amerika, Irak aan de Noordzee
Geen geld, geen Zwitsers!quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:35 schreef Jian het volgende:
Radio: Wikileaks weer in de lucht, er is een Zwitserse provider gevonden. De vorige providers stonden continue bloot aan aanvallen van hackers!
Ha! Eens kijken of ik eerder naar huis kan dan.quote:
En je hebt ook nog 's een guild promotie te pakkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ha! Eens kijken of ik eerder naar huis kan dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |