abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74373980
Dennis Titel: Heey,
Aan: Vrienden van Dennis
Type: Privé berichten
2009-11-04 01:58:38

Heey,

Alles goed? Ik heb even een vraagje voor je...Ik ben erg blij, want Ik ben GENOMINEERD bij de Partyawards 2009 voor de categorie: Populairste Party Artiest 2009 en categorie: Populairste Party Single 2009!!!
Dus help mij deze AWARD te winnen door 1x te stemmen op de volgende site www.partyawards.nl .gaat supersnel en simpel (kan maximaal 1 keer per computer)

Ik hoop dat je dit 1 keertje wilt doen, zou super zijn

De 5e editie van de partyawards vindt plaats op 18 November in Bobs Party Palace Uitgeest!!!
http://www.partyawards.nl

Alvast bedankt en tot snel,

Groetjes Dennis
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
  woensdag 4 november 2009 @ 07:51:40 #2
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74374190
Ik denk niet dat dit de bedoeling is Peet, de vorige is gesloten door Gert:
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 11:02 schreef Gert het volgende:
Goedemorgen!

Er is even iets misgegaan vanochtend, licht communikáátsiemisverstandje.

In de FB stond al aangekondigd hoe we het in dit forum gaan doen, en dat is niét een algemeen mediatopic meer!

We hebben nu ruimte, dus zaken die in de "echte" media worden genoemd, mogen een eigen topic.
Waarbij H&C zó "hot" is dat die momenteel een permanent eigen topic hebben.
Daarnaast komt er een verzameltopic voor alle twitter/hyves dingetjes: Lieke die haar gepoetste tanden weer laat zien samen met een semi BN'er, Amanda die in Nieuw-Schoonebeek een paal heeft ingevet etc.

Er zijn nu twee Huub en Claire-topics, da's ook een beetje raar, dus laten we naar de nieuwe H*&C Gate-serie verhuizen, dan kan deze op slot.
pi_74376483
De 'in de media' reeks bestaat idd niet meer, zie de post van Gert en in de FAQ / FB staat ook eea uitgelegd over 't hoe en waarom . Dit hyvesbericht is bij uitstek geschikt om hier te posten:
Het Twitter / Hyves / Facebook etc RLS-topic # 1
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')