oh dit ga je niet menen, ik lach niet hoor.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh heks, ik heb mn kast!
Alleen die man zei dat het 3 pakketten waren, ik ze in de Baby gepropt vanavond, echt LOEIzwaar, zijn het 4 pakketten. En het laatste pakket wat nog in de winkel staat... ja... daar zit AL het hang en sluitwerk in
Dus ipv een mooie opgeruimde woonkamer, ligt het nu vol met planken en karton en ik kan er geen kant mee op.
Wann feest!
Ah nee daar heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Klinkt kut.
Fabrieksinstellingen terugzetten en helemaal opnieuw synchroniseren?
Of durf je dat niet aan?
O ja Cut The Rope moest ik ook nog! Hmmm....
Het is bij hun gewoon vaak vloed en bij mij gewoon vaak ebquote:Op donderdag 2 december 2010 23:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dit ga je niet menen, ik lach niet hoor.![]()
nee kut zeg Caro, echt en nu, morgen ophalen de rest, oh ik zou vloeken tieren en daarna gaan huilen.
en zit nu weer naar Brigitte te luisteren he
FOK! to ze rescue: iPhone #107: Zonder witte iPhone 4 maar met sneeuw!quote:Op donderdag 2 december 2010 23:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah nee daar heb ik geen zin in.
Wacht de update wel ff af.
Ik heb een HEEL zwaar leven, nee, nee, maar écht waar!
Thanks, als ik echt totaal frustie ben kijk ik daar wel!quote:Op donderdag 2 december 2010 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
FOK! to ze rescue: iPhone #107: Zonder witte iPhone 4 maar met sneeuw!
nou hoop dat morgen alles in en op elkaar zit, alles ingeruimt kan je leuk fototje neer zetten voor me.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Het is bij hun gewoon vaak vloed en bij mij gewoon vaak eb
Komt morgen wel. Stom gedoe maar ja.
Verder dan deze post ben ik niet maar ach .... wat een stelletje zeik sneue wijfen/kerels lopen er hier rond. Gadverdamme zeg... Geen woorden en of smiley voor.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje raar eerlijk gezegd. Sinds wanneer mag je niet meer zeiken? Dat je een topic van een hulpbehoevende niet om zeep mag helpen, alee, maar hier kun je toch gewoon je zegje doen?
Truste Heksiequote:Op donderdag 2 december 2010 23:18 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
en ik ben naar bed, slaap lekker allemaal straks
Jip jip.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou hoop dat morgen alles in en op elkaar zit, alles ingeruimt kan je leuk fototje neer zetten voor me.
Nite nite Heks!quote:Op donderdag 2 december 2010 23:18 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
en ik ben naar bed, slaap lekker allemaal straks
Wie isser hier zo gekquote:Op donderdag 2 december 2010 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu inééns van alles weg willen geven
Jij bent de enige die hier echt ALTIJD en ALLEEN MAAR komt zeiken.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Verder dan deze post ben ik niet maar ach .... wat een stelletje zeik sneue wijfen/kerels lopen er hier rond. Gadverdamme zeg... Geen woorden en of smiley voor.
Wat doorzichtig !!!
Nu inééns van alles weg willen geven
Goffer, ik ook hoor!!quote:Op donderdag 2 december 2010 23:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jij bent de enige die hier echt ALTIJD en ALLEEN MAAR komt zeiken.
Jah ...quote:Op donderdag 2 december 2010 23:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jij bent de enige die hier echt ALTIJD en ALLEEN MAAR komt zeiken.
quote:Postbodes staken volgende week drie dagen
DEN HAAG (AFN) - De postbodes gaan komende week opnieuw staken voor vermindering van het aantal gedwongen ontslagen bij TNT Post. Dat hebben Abvakabo FNV en CNV Publieke Zaak donderdag gezegd.
Zelf maar gecomponeerd dan.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:21 schreef BobdeStreamer het volgende:
Nog één liedje![]()
http://www.cupsizechoir.com/?s=15295
Yay, goed excuus om helemaal geen kerstkaarten te versturenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vergeet de kerstkaarten maar, die drie dagen halen ze niet meer in in december
[..]
De dames zijn een beetje lui.quote:
Digitaal...dat zal ze lerenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Yay, goed excuus om helemaal geen kerstkaarten te versturen
Kun jij niet zo goed zingen?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik zag het al. Heb maar snel weggeklikt
Nee, ik kan niet zo goed zingenquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun jij niet zo goed zingen?![]()
Saaie wijfen man!
Maar Italië keert terug op het ESF!!!quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet zo goed zingen![]()
Ja, heel saai. Echt. Bah. Jakkie!
Oh! Shocking!quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar Italië keert terug op het ESF!!!
Hoe lang moet jij in de oplader dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:11 schreef anufri het volgende:
Heks, na een paar uur in de lader zuigt dat ding als een Tierelier![]()
Ik gaat hem nu snel verstoppen voor die Griek want die wil er verkering mee![]()
Bedankt![]()
Trusten![]()
Mooi, dan kan de overheid de zware blowers goed in de gaten krijgen. Misschien dat ze ze automatisch een oproep voor het RIAGG kunnen sturen bij gebruik van meer dan twee gram per weekquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:42 schreef BobdeStreamer het volgende:en als oplossing voor de problemen wordt de wietpas in Eindhoven versneld ingevoerd.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:02 schreef hondjes het volgende:
Vandaag lekker shoppen met dochter.![]()
Ze komt me zo halen en dan gaan we naar Tarragona.
hahaha oh lijkt me heerlijk, slenteren door de straatjes van spanjequote:
denk dat je dan geregistreerd staat bij je eigen koffieshop, en dat je met je pas zoveel gram mag halen per week??? gaat geloof ik om dat de drugstoeristen niet de koffieshops bezoeken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik weet niet zeker of ik het wil weten, maar... Wat is een wietpas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |