abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89641553
Ah was dat waarom die Makro zo dus was? Ik heb nauwelijks Makro in mijn wijk zitten, gelukkig. Krijg het altijd net in 2 tassen met wat moeite en als er geen 3 HAH is.
pi_89641566
Hmm had toenstrx gevragen of ik wat extra wijkjes moet bezorgen tijdens het staken (aangezien bij de vorige staking alleen machine post werd bezorgd en ik er vanuit ging dat het deze keer weer was) kreeg ik als antwoord dat er niet gestaakt wordt en dat het dus niet nodig is. Ben benieuwd of ze der nog op terugkomen als ik hiero lees dat toch gestaakt gaat worden.
pi_89641605
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:34 schreef sk888er het volgende:
Hmm had toenstrx gevragen of ik wat extra wijkjes moet bezorgen tijdens het staken (aangezien bij de vorige staking alleen machine post werd bezorgd en ik er vanuit ging dat het deze keer weer was) kreeg ik als antwoord dat er niet gestaakt wordt en dat het dus niet nodig is. Ben benieuwd of ze der nog op terugkomen als ik hiero lees dat toch gestaakt gaat worden.
TC's worden altijd ingelicht over stakingen per brief :')
pi_89641617
quote:
Ja, dat zal wel, maar post laten staan vind ik zelf gewoon not done, die mensen krijgen hun post al 3 dagen te laat en dan komen daar nog eens minstens 2 dagen bij op omdat ik het laat staan. Daar doe ik niet aan mee, tenzij het gewoon zo donker is dat ik niks meer kan zien natuurlijk.
pi_89641644
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:35 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Ja, dat zal wel, maar post laten staan vind ik zelf gewoon not done, die mensen krijgen hun post al 3 dagen te laat en dan komen daar nog eens minstens 2 dagen bij op omdat ik het laat staan. Daar doe ik niet aan mee, tenzij het gewoon zo donker is dat ik niks meer kan zien natuurlijk.
Ik ook niet maar dat is voor diegene die naar dat verjaardagsfeest moest.
pi_89641716
Ik ben nog niet afgebeld, en ben ingepland, dan heb ik toch gewoon recht op loon of zie ik dat helemaal verkeerd?

KLOTE STAKING!
pi_89641789
quote:
Krijgen we dit riedeltje weer, weigeren van extra werk. Je pakt je zelf er alleen maar mee, als je bijvoorbeeld een postbezorger bent. Wanneer moet je het dan doen, maandag of dinsdag? Dan komen er die dag weer grijze tassen binnen.

Postbezorgers in boerendorpjes krijgen echt geen extra hulp, bij het wegbrengen. Want op kantoor hebben ze de postbodes ook hard nodig.

Wordt gewoon harstikke druk zaterdag. Sinterklaas is net het land uit, of mensen beginnen al kerstbomen op te tuigen en masaal kerstkaartjes te versturen.
pi_89641940
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:40 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Krijgen we dit riedeltje weer, weigeren van extra werk. Je pakt je zelf er alleen maar mee, als je bijvoorbeeld een postbezorger bent. Wanneer moet je het dan doen, maandag of dinsdag? Dan komen er die dag weer grijze tassen binnen.

Postbezorgers in boerendorpjes krijgen echt geen extra hulp, bij het wegbrengen. Want op kantoor hebben ze de postbodes ook hard nodig.

Wordt gewoon harstikke druk zaterdag. Sinterklaas is net het land uit, of mensen beginnen al kerstbomen op te tuigen en masaal kerstkaartjes te versturen.
Jij baalt gewoon dat je zaterdag hard moet werken. :+
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 7 december 2010 @ 18:46:58 #134
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_89642059
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:30 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Met Sinterklaas is er altijd een extra Makro. Dus deze zaterdag ook weer, heb het al zovaak meegemaakt.
mja, dat wordt vissen zaterdag, omdat sommigen op andere adressen bezorgd moeten worden dan er op staat.
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 7 december 2010 @ 18:48:29 #135
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_89642110
Controleren jullie trouwens wel? Dat pakketje zat namelijk iets in wat onder 1.3 valt qua explosieven. :P
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_89642146
Ik ga waarschijnlijk wel extra werk weigeren dan. Meestal loop ik op zaterdag zo'n 3,5 tot 4 uur buiten (contract = 3 uur pw). Ben niet van plan daar flink over heen te gaan, als het echt druk wordt. Niet mijn probleem :)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_89642179
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:48 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Controleren jullie trouwens wel? Dat pakketje zat namelijk iets in wat onder 1.3 valt qua explosieven. :P
Ach, da's geen massaexplosie duss :P
pi_89642227
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:40 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Niet als je zaterdagwerker bent en niet doordeweeks werkt ;)
Oh en die oproep geld ook voor postbodes.
Is bedoeld dat de stakers niet worden geintimideerd alles weg te werken.
pi_89642236
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:49 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik ga waarschijnlijk wel extra werk weigeren dan. Meestal loop ik op zaterdag zo'n 3,5 tot 4 uur buiten (contract = 3 uur pw). Ben niet van plan daar flink over heen te gaan, als het echt druk wordt. Niet mijn probleem :)
Dat denk ik ook heel vaak maar dan wil ik er ook weer geen collega mee opzadelen die ook al super veel moet doen. :')
pi_89642408
Moeten ze maar weer eens voltijdwerkers inhuren met een jaarcontract ipv elke keer weer iemand 3 dagen lang opleiden terwijl ze soms al de dag erop vertrekken.
Moeten miljoenen zijn die elke dag weer de deur uitlopen
pi_89642672
Miljoenen lijkt me een ietwat overdreven maar dat het hoge verloop veel geld kost kan je niet omheen.
pi_89643157
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:01 schreef lololo het volgende:
Miljoenen lijkt me een ietwat overdreven maar dat het hoge verloop veel geld kost kan je niet omheen.
1 miljoen bij gemiddeld 15 euro kosten per uur per medewerkers (bruto + verzekeringen etc.) is, is 66.666 opleidings uren. Reken qua opleidingsduur 10 uur dan kost het 1 miljoen euro om 6666 medewerkers op te leiden.
In Nederland hebben we 174 VBG'en dus ik denk dat we wel over miljoenen spreken. En dan heb je nog bijkomende kosten die we niet meerekenen zoals TC die tijd spendeerd aan sollicitatiegesprekken, administratie die er bij komt kijken, HR die adminstratie moet verwerken, geld die word gespendeerd aan recruiting (advertenties, flyers, HAH folders, krantenadvertenties) etc. etc.
  dinsdag 7 december 2010 @ 19:30:26 #143
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_89644109
Vandaag had ik 7 grijze porsttassen in plaats van 2!! :X
5 tassen met dikke enveloppen van de postcode loterij met celebrations (van die snickers en mars dingen), leken wel chocolade letters.
Om iets na 17uur heb ik het voor gezien gehouden, de rest doe ik morgen wel. :{w
pi_89644804
Hier ook megaveel zeker de HaH, 4 stuks om 3 stuks en spiegelglad was het.
M'n Yes was er al wel,Sanoma heeft alle zeilen bijgezet om de tijdschiften op tijd af te geven.
Woensdag ook een berg weer.
  dinsdag 7 december 2010 @ 19:46:40 #145
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_89645006
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:43 schreef anna45 het volgende:
Hier ook megaveel zeker de HaH, 4 stuks om 3 stuks en spiegelglad was het.
M'n Yes was er al wel,Sanoma heeft alle zeilen bijgezet om de tijdschiften op tijd af te geven.
Woensdag ook een berg weer.
Woensdag zal er niet zo heel veel zijn. :P
Nothing is what it seems
  dinsdag 7 december 2010 @ 19:46:52 #146
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_89645021
Weet iemand de inhoud van het kerstpakket al? :P
Nothing is what it seems
pi_89645278
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef Viper86 het volgende:
Weet iemand de inhoud van het kerstpakket al? :P
Ja ga er vooral naar vragen :') Zou het dit jaar leuk vinden als ik de inhoud eens níet weet voordat ik het pakket open :P
pi_89645633
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 7 december 2010 @ 19:58:00 #149
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_89645644
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:51 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ja ga er vooral naar vragen :') Zou het dit jaar leuk vinden als ik de inhoud eens níet weet voordat ik het pakket open :P
Och, zo bijzonder is de inhoud meestal niet. :P
Nothing is what it seems
pi_89646112
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:58 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Och, zo bijzonder is de inhoud meestal niet. :P
Klopt, meestal zit er wat stro, een vaas, een paar waxinelichtjes, een of andere pan, een paar chocolaatjes en een pak vruchtensap in :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')