De staking is landelijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:00 schreef Balisto het volgende:
Vandaag voor het eerst aan de slag gegaan als decemberkracht.
Ben benieuwd of de staking hier in Groningen doorgaat. Mijn teamcoach zei dat ik gewoon om 8:45 aanwezig moet zijn.
Zit je aan de Diamantlaan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:00 schreef Balisto het volgende:
Vandaag voor het eerst aan de slag gegaan als decemberkracht.
Ben benieuwd of de staking hier in Groningen doorgaat. Mijn teamcoach zei dat ik gewoon om 8:45 aanwezig moet zijn.
Oke.quote:
Makro er bij? Afgelopen zaterdag was die er ook al.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oke.![]()
Baal wel verschrikkelijk van de staking. Pak het dan meteen goed aan, en staak zaterdag ook. Dan zit die stront Makro er ook weer bij. Dat wordt één dikke bende zaterdag. Weet dat ik sowieso al 2x HAH heb.
Bij jullie was het misschien rustig, maar dat zal dan wel per vestiging verschillen. Bij ons doen ze niet aan het opzij zetten van rolcontainers, en ik kon de vorige keer pas 2,5 uur later dan normaal de straat op. Dus ik baal er ook wel behoorlijk van.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:18 schreef carboni het volgende:
Nah, de laatste zaterdag post-staking was anders behoorlijk rustig. Sorteercentra zullen ook niet op volle kracht werken. Ik was nog vroeger klaar geweest dan anders als die machine niet een half uur in storing zat.
Ook zullen nu veel BVPP'ers niet meer meedoen.
Plus schijnt dus dat sommige vestigingen rolcontainers opzij zetten.
quote:Geen verplichting tot overwerk, ook voor postbezorgers en zaterdagbestellers!
Verder gaan de bonden door met de actie tot het niet verrichten van overwerk of meerwerk. De huidige aanzegging loopt tot maandag 6 december 23.00 uur en wordt verlengd. Wij roepen alle leden bij Productie op geen overwerk of meerwerk te doen. Ook postbezorgers en zaterdagbestellers kunnen overwerk en meerwerk weigeren.
Dat is standaard! Wij zijn zeker selektvracht niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:26 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Bedankt dat ik een pakketje binnen een dag binne had.
Top tnt!
;D
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:27 schreef carboni het volgende:
[..]
Dat is standaard! Wij zijn zeker selektvracht niet. Graag gedaan! Fijn dat er eens iemand niet komt klagen in het topic!![]()
Nah je hebt echt heel veel uitzendkrachten daar rondlopen dus er zal zeker op verminderde kracht door gewerkt worden in de SCb's. Verder zijn de vrachtwagenchaffeurs tussen SCb en VGB ingehuurde externe krachten en draait collectie ook redelijk goed door,quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:27 schreef Denzo het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of er zaterdag wel zo veel post is, dat is dan toch nog niet allemaal gesorteerd als ze vrijdag nog hebben gestaakt of wel?
Vorige keer viel het op zich wel mee maar er was heel wat meer dan een normale zaterdag.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:27 schreef Denzo het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of er zaterdag wel zo veel post is, dat is dan toch nog niet allemaal gesorteerd als ze vrijdag nog hebben gestaakt of wel?
Met Sinterklaas is er altijd een extra Makro. Dus deze zaterdag ook weer, heb het al zovaak meegemaakt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Makro er bij? Afgelopen zaterdag was die er ook al.
Ja haha daar klaagden ze zaterdag óók nog overquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met Sinterklaas is er altijd een extra Makro. Dus deze zaterdag ook weer, heb het al zovaak meegemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |