Nah dat begrijp ik wel, tassen ophalen is na 1700 en dan is de bupo/vimmer/etc die de agt's afhandeld al weg en de adminstratie afgehandeld.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:41 schreef Deezertje het volgende:
Kut. Das ook balen he.
Werk je bij de TNT, heb je je zending nog niet eerder in huis
Een aangetekende zending voor jezelf waar je al een tijdje op wacht wordt natuurlijk nét bezorgd als ik niet thuis ben.... bel ik de TC op als ze hem niet ff kunnen meegeven straks bij tassen ophalen hier bij het depot.. nee kan niet...
Ach ja, morgen dan maar ophalen bij supermarkt...
Ah bij ons moeten we ze altijd zelf naar het servicepunt brengen. Dacht dat dat standaardbeleid was.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:08 schreef Peterselieman het volgende:
Aangetekenden die niet worden bezorgd moeten eerst nog weer via de kooi. Ze worden de volgende dag pas naar het ophaalpunt gebracht.
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:23 schreef Lastpost het volgende:
Hier blijven er dagelijks zo'n 5 tot 9 wijken staan, ze verwachten het pas weggewerkt te hebben eind december, begin januari.
Dat klopt niet helemaal hoor, wat je beweert. Ik ben bijna 13 jaar postbode, en de tijd dat het een "luizenbaan" was dateert van veel langer geleden, toen we nog ambtenaren waren.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:22 schreef Troeta het volgende:
Vixenfromhell, ik heb een zaterdagcontract en mijn salaris hebben we toch echt nodig om eten en kleren voor ons kindje te kopen hoor.
Voor veel postbezorgers geld dit ook. Denk even na voor je zoiets zegt als alleen fulltimers moeten hun gezin onderhouden.
Heb ook niet teveel medelijden met de fulltimers,tot zes jaar terug was postbode zijn echt een luizenbaan en het salaris was zo goed dat veel partners niet hoefden te werken.
Natuurlijk is het vervelend dat ze misschien minder gaan verdienen en deeltijd moeten werken,maar kijk goed om je heen,duizenden mensen werken op die manier en die redden het ook.
Wij moeten ze ook altijd in een rood bakje in de kooi leggen. Anders zou ik vele kilometers moeten omrijden om bij het servicepunt te komen.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:09 schreef carboni het volgende:
[..]
Ah bij ons moeten we ze altijd zelf naar het servicepunt brengen. Dacht dat dat standaardbeleid was.
Bij ons liggen de servicepunten redelijk in de buurt van de route, sterker nog 3 van de 7 servicepunten zitten op 100 meter van het vbg Waarschijnlijk omdat er ook geen dorpen in mijn vbg zitten.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:52 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Wij moeten ze ook altijd in een rood bakje in de kooi leggen. Anders zou ik vele kilometers moeten omrijden om bij het servicepunt te komen.
Dat maakt inderdaad wel verschil. Het verste servicepunt is zo'n 40 km. van onze vestiging. De gemiddelde buitenwijk bedraagt dan vaak ook zo'n 80 tot 100 km.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:35 schreef carboni het volgende:
[..]
Bij ons liggen de servicepunten redelijk in de buurt van de route, sterker nog 3 van de 7 servicepunten zitten op 100 meter van het vbg Waarschijnlijk omdat er ook geen dorpen in mijn vbg zitten.
Lelystad is wel de grootste gemeente/vbg als je het IJsselmeer/Markermeer meerekent. De sluis op grens Enkhuizen/Lelystad word vanaf Lelystad bezorgdquote:Op donderdag 9 december 2010 17:17 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Dat maakt inderdaad wel verschil. Het verste servicepunt is zo'n 40 km. van onze vestiging. De gemiddelde buitenwijk bedraagt dan vaak ook zo'n 80 tot 100 km.
Wij ook wel denk ik als je de waddenzee en het ijsselmeer meerekent. We moeten onder andere naar het monument op de afsluitdijk.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:29 schreef carboni het volgende:
[..]
Lelystad is wel de grootste gemeente/vbg als je het IJsselmeer/Markermeer meerekent. De sluis op grens Enkhuizen/Lelystad word vanaf Lelystad bezorgdGeloof dat ze daar nu nog maar max 3 dagen per week bezorgen want het is een hele afstand.http://maps.google.com/ma(...)dr=Zijlweg,+Lelystad
Wij zitten ook op een klein kantoor, er lopen nu maar 3 postbodes rond + de teamchef en de rest zijn jongens en meiden die je normaal enkel op de zaterdag ziet en postbezorgers.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:43 schreef sk888er het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me daar echt niets bij indenken (werk zelf op een klein kantoor en als er 1 wijkje per maand blijft liggen is dat al enorm veel).
lijkt me vet hoor!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:47 schreef carboni het volgende:
Echter niks is zo baas als die postbode in de Biesbosch
[ afbeelding ]
http://www.trouw.nl/krant(...)in_de_Biesbosch.html
Deze gast bezorgt soms in de winter op schaatsen
Vraag me af of er een boco zit in die boot
Anders maak ik geen vriendjes met mijn bezorger.quote:Afmeting (lxbxh): 295x220x185
En dat houdt voor morgen in...?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:56 schreef carboni het volgende:
Schijnt dat de actie grimmiger word en SCb Zwolle geblokkeerd is.
Vrachtwagens zijn uiteindelijk wel doorgelaten maar wel dikke file + vertraging. Wat betekend meer procesverstoring cq minder post gesorteerd voor zaterdag. Aan de andere kant staat er al zoveel verzuip in de SCb's dat er voorlopig geen vrachtwagens meer hoeven aan te voeren, hoorde van onze chauffeur dat bij de vorige staking het 6 dagen heeft geduurd om alleen al het verzuip van de shuttle tussen SCb en pakketensorteercentrum weg te werken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En dat houdt voor morgen in...?
Lekker, autootje en met zijn tweeënquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:42 schreef sbientje het volgende:
ik heb lekker gewerkt vandaag en we hebben in ons team alles weggekregen (wat op onze vestiging een uitzondering was geloof ik). Had 2 kleine wijkjes, totaal iets meer dan 1,5 uurMorgen waars. opleiding voor een industriewijk met de auto..
dat is gek, want ik had ook de belastingdienst en afschriften mee.. wat gek dat de helft via Sandd gaat?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:47 schreef Ohrpolster. het volgende:
Ik dacht dat TNT hier vandaag bezorgd had: rekeningafschrift ING, brief van de belastingdienst en iets van de postcodeloterij....maar was allemaal via Sandd
maar de belastingdienst zit toch helemaal bij TNT nog?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:03 schreef Cerbie het volgende:
Ik krijg ING bezorgd van SANDD, maar bezorg het zelf ook als TNT'er. Zal wel half/half gaan.
drukke tijdenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:43 schreef Cerbie het volgende:
De pakketbezorger belt nét aan. Wat is dat nou weer voor tijd als je al vanaf 9 uur 's ochtends op chauffeur is onderweg staat.
Veel chauffeurs doen volgens mij 's ochtends vroeg vooral bedrijven en 's avonds pas de woonwijken, meer kans dat die mensen dan thuis zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:43 schreef Cerbie het volgende:
De pakketbezorger belt nét aan. Wat is dat nou weer voor tijd als je al vanaf 9 uur 's ochtends op chauffeur is onderweg staat.
Ze krijgen het gewoon ook thuis en moeten thuis bezorgen. Neefje is bij Sandd gaan werken (toen ik het hoordde raadde ik het ook meteen af). Je moet wel alle Veronicagidsen op dinsdag bezorgen ofzo maar de controle zaal wel nog minder zijn dan TNT oftewel niks en half reageren op klachten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:37 schreef VixenFromHell het volgende:
De verschillen tussen DHL en TNT zijn toch wel erg groot, zag ik net weer. Las op een ander forum dat iemand de post van dinsdag vandaag nog gedeeltelijk bezorgd had, en de rest weer mee naar huis nam. Als ik een bedrijf had, zou ik never voor DHL oid kiezen. Ik vind dat dan echt veel te lang duren
Bij mijn ouders en in mijn oude studentenhuis kwamen ze altijd 's middags. Ben er eigenlijk wel blij mee, maar ik had nu net vandaag vrij om het spul uit te proberenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:46 schreef lbeew het volgende:
[..]
Veel chauffeurs doen volgens mij 's ochtends vroeg vooral bedrijven en 's avonds pas de woonwijken, meer kans dat die mensen dan thuis zijn.
Word vriendjes met de bezorger en vraag zijn 06. Die gasten zijn vaak erg makkelijk als ze iets kunnen afleveren.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:47 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Bij mijn ouders en in mijn oude studentenhuis kwamen ze altijd 's middags. Ben er eigenlijk wel blij mee, maar ik had nu net vandaag vrij om het spul uit te proberen
Nah dit was alweer een ander, de vorige was véél vriendelijker. Bij de bezorger bij mijn ouders wel gedaan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:48 schreef carboni het volgende:
[..]
Word vriendjes met de bezorger en vraag zijn 06. Die gasten zijn vaak erg makkelijk als ze iets kunnen afleveren.
Hier hebben praktisch al onze pakketbezorgers een stempel met hun naam+mobiele telefoonnr erop.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:48 schreef carboni het volgende:
[..]
Word vriendjes met de bezorger en vraag zijn 06. Die gasten zijn vaak erg makkelijk als ze iets kunnen afleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |