abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89755745
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 11:17 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

En dat houdt voor morgen in...?
Vrachtwagens zijn uiteindelijk wel doorgelaten maar wel dikke file + vertraging. Wat betekend meer procesverstoring cq minder post gesorteerd voor zaterdag. Aan de andere kant staat er al zoveel verzuip in de SCb's dat er voorlopig geen vrachtwagens meer hoeven aan te voeren, hoorde van onze chauffeur dat bij de vorige staking het 6 dagen heeft geduurd om alleen al het verzuip van de shuttle tussen SCb en pakketensorteercentrum weg te werken.
Maar reken er maar op dat er nu zo'n verzuip is dat er pas januari geen verzuip meer is oftewel drukke dagen tot over KNJ heen.

[ Bericht 13% gewijzigd door carboni op 10-12-2010 11:54:57 ]
pi_89760303
Hmm, nu maar snel nog even mailen dat ik morgen niet meer dan 4 uur wil lopen buiten, voor ik ingepland ben en er niks meer geregeld kan worden.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_89765220
morgen gelukkig maar één uitvoering, ben benieuwd hoe druk het gaat worden :)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_89766255
ik heb lekker gewerkt vandaag en we hebben in ons team alles weggekregen (wat op onze vestiging een uitzondering was geloof ik). Had 2 kleine wijkjes, totaal iets meer dan 1,5 uur :) Morgen waars. opleiding voor een industriewijk met de auto..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_89767252
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:42 schreef sbientje het volgende:
ik heb lekker gewerkt vandaag en we hebben in ons team alles weggekregen (wat op onze vestiging een uitzondering was geloof ik). Had 2 kleine wijkjes, totaal iets meer dan 1,5 uur :) Morgen waars. opleiding voor een industriewijk met de auto..
Lekker, autootje en met zijn tweeën :)
Ik zal het morgen wel druk krijgen met het bundelzakken rijden :')
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  Redactie Frontpage vrijdag 10 december 2010 @ 16:34:08 #231
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_89768414
Als ik dit lees ben ik blij dat ik niet meer op zaterdag met de post hoef rond te lopen...

Succes allemaal komende weken :)
pi_89768913
de KNJ wordt echt klote dit jaar vrees ik..

en waarom worden die kleine kutkaartjes niet gewoon afgestraft
er is een minimaal formaat toch? Niemand die daar op let en die kaartjes worden maar kleiner, zo onhandig!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_89769809
Ik ben sinds deze week aan de slag als decemberkracht. Tot nu toe bevalt het me best prima :) 's Ochtends ingooien en zetten waar nodig, daarna heb ik een eigen wijk die ik loop. Zeker met dit weer is dat goed te doen!

En die kleine kaartjes zouden inderdaad verboden moeten worden :P Het werkt gewoon voor geen meter. En van die achterlijke kleine pakjes, vandaag had ik er een aantal van Bolletje :N
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 10 december 2010 @ 17:41:02 #234
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_89770950
Van dinsdagavond tot woensdagavond wordt er weer gestaakt
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_89771169
Hier bij ons staakten maar zo'n 7 collega's in ons team, dus grotendeels normale diensten gedraaid.
lama
pi_89771185
Ik dacht dat TNT hier vandaag bezorgd had: rekeningafschrift ING, brief van de belastingdienst en iets van de postcodeloterij....maar was allemaal via Sandd ;(
pi_89771463
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:47 schreef Ohrpolster. het volgende:
Ik dacht dat TNT hier vandaag bezorgd had: rekeningafschrift ING, brief van de belastingdienst en iets van de postcodeloterij....maar was allemaal via Sandd ;(
dat is gek, want ik had ook de belastingdienst en afschriften mee.. wat gek dat de helft via Sandd gaat? :?
pi_89771706
Ik krijg ING bezorgd van SANDD, maar bezorg het zelf ook als TNT'er. Zal wel half/half gaan.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_89771975
Huilies op de fp :')
pi_89771995
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 18:03 schreef Cerbie het volgende:
Ik krijg ING bezorgd van SANDD, maar bezorg het zelf ook als TNT'er. Zal wel half/half gaan.
maar de belastingdienst zit toch helemaal bij TNT nog?
pi_89772012
Ik mag hopen van wel. Wil geen blauwe enveloppen uit de sneeuw vissen dit jaar.
pi_89772790
De verschillen tussen DHL en TNT zijn toch wel erg groot, zag ik net weer. Las op een ander forum dat iemand de post van dinsdag vandaag nog gedeeltelijk bezorgd had, en de rest weer mee naar huis nam. Als ik een bedrijf had, zou ik never voor DHL oid kiezen. Ik vind dat dan echt veel te lang duren :o
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_89775953
:') De pakketbezorger belt nét aan. Wat is dat nou weer voor tijd als je al vanaf 9 uur 's ochtends op chauffeur is onderweg staat.
pi_89775978
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:43 schreef Cerbie het volgende:
:') De pakketbezorger belt nét aan. Wat is dat nou weer voor tijd als je al vanaf 9 uur 's ochtends op chauffeur is onderweg staat.
drukke tijden :D :D
pi_89776074
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:43 schreef Cerbie het volgende:
Veel chauffeurs doen volgens mij 's ochtends vroeg vooral bedrijven en 's avonds pas de woonwijken, meer kans dat die mensen dan thuis zijn.
lama
pi_89776077
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 18:37 schreef VixenFromHell het volgende:
De verschillen tussen DHL en TNT zijn toch wel erg groot, zag ik net weer. Las op een ander forum dat iemand de post van dinsdag vandaag nog gedeeltelijk bezorgd had, en de rest weer mee naar huis nam. Als ik een bedrijf had, zou ik never voor DHL oid kiezen. Ik vind dat dan echt veel te lang duren :o
Ze krijgen het gewoon ook thuis en moeten thuis bezorgen. Neefje is bij Sandd gaan werken (toen ik het hoordde raadde ik het ook meteen af). Je moet wel alle Veronicagidsen op dinsdag bezorgen ofzo maar de controle zaal wel nog minder zijn dan TNT oftewel niks en half reageren op klachten.
Belastingdienst/SVB en andere overheidsdiensten gebruiken al voor 24+ uurs post Sandd. Geloof niet dat het een success is, ben al eens aangesproken door een klant die van vakantie terugkwam en 2 SVB brieven in de oudpapiercontainer aantrof.

Pakketbezorgers mogen tot 2100 bezorgen.

Overigens hoordde ik van een collega die een haalrit deed vanmiddag dat ze de postbezorgerswijken hebben weggebracht maar dat alle postbodewijken + alle machinepost van 3 dagen er nog staan. Schijnt tot het plafond te staan en extreem veel machinepost.
Oftewel dat word vervelen en op de machine staan want die postbezorgerswijken staan veelal vroeg in de dienst.
pi_89776126
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:46 schreef lbeew het volgende:

[..]

Veel chauffeurs doen volgens mij 's ochtends vroeg vooral bedrijven en 's avonds pas de woonwijken, meer kans dat die mensen dan thuis zijn.
Bij mijn ouders en in mijn oude studentenhuis kwamen ze altijd 's middags. Ben er eigenlijk wel blij mee, maar ik had nu net vandaag vrij om het spul uit te proberen :P
pi_89776179
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:47 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Bij mijn ouders en in mijn oude studentenhuis kwamen ze altijd 's middags. Ben er eigenlijk wel blij mee, maar ik had nu net vandaag vrij om het spul uit te proberen :P
Word vriendjes met de bezorger en vraag zijn 06. Die gasten zijn vaak erg makkelijk als ze iets kunnen afleveren.
pi_89776296
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:48 schreef carboni het volgende:

[..]

Word vriendjes met de bezorger en vraag zijn 06. Die gasten zijn vaak erg makkelijk als ze iets kunnen afleveren.
Nah dit was alweer een ander, de vorige was véél vriendelijker. Bij de bezorger bij mijn ouders wel gedaan.

Dit gebouw is sowieso bezorger-hel, de deurbellen zitten per gang (appartementen dan wel gedeelde gangen) aan het begin. Onze deurbel zit op de begane grond, die van de bovenburen een verdieping hoger _O- Hij was ook al druk briefjes aan het schrijven bij de bussen.
pi_89776314
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:48 schreef carboni het volgende:

[..]

Hier hebben praktisch al onze pakketbezorgers een stempel met hun naam+mobiele telefoonnr erop.
lama
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')