quote:Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef laplonga het volgende:
Ik schakel net in, maar Regina heeft gewonnen of niet?
wikipedia.org/wiki/Regina_Romeijnquote:Op donderdag 2 december 2010 21:16 schreef Karina het volgende:
Ik ken Regina eigenlijk ook alleen van Peking Express en zo. Was ze misschien model vroeger?
Echt? Voornamelijk doorsnee, niet echt lelijk toch?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:14 schreef Caland het volgende:
Wat een knetterlelijk wijf is die Regina tochWaar is ze eigenlijk bekend van? Sport ofzo...
Vies? Mooi!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:16 schreef Kinga het volgende:
Yup, Saar ziet er weer als vanouds vies uit. Wat is dat toch...
Weet niet, haar bouw is gewoon niet mijn ding ofzo. Langwerpig hoofd, langwerpig lijf, geen vormen.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt? Voornamelijk doorsnee, niet echt lelijk toch?
Haar lijf is niet langwerpig, ze is net 1.50m.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet niet, haar bouw is gewoon niet mijn ding ofzo. Langwerpig hoofd, langwerpig lijf, geen vormen.
Waarom kwamen in het begin alleen een paar Belgen op? Of heb ik de rest gemist?quote:
Daarquote:
Oké, het is een plank. Zo goed?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Haar lijf is niet langwerpig, ze is net 1.50m.
Nee, Regina.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Saar? Ze heeft wel mooie borsten hoor.
Dat vraag ik mij ook af.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:24 schreef Inx het volgende:
Hoe gaan ze nou eigenlijk bepalen wie er wint?
Vind het sowieso een beetje een faalseizoen, doe mij maar gewoon onbekenden.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:24 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Ik weet zeker dat als Frans erin was gebleven het een stuk levendiger was geweest.
Haha daar dacht ik ook aan, zou wat meer spanning in de expeditie zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 21:24 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Ik weet zeker dat als Frans erin was gebleven het een stuk levendiger was geweest.
Ik heb het over Regina he.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kijk nog eens, ze heeft een flinke voorgevel.
Ja die dikke van Jiskefet ookquote:Op donderdag 2 december 2010 21:21 schreef Karina het volgende:
Heet de vrouw van die ene gast uit die kinderserie met de Olsen Twins (lekker vaag) niet ook Romijn van haar achternaam?
Alsof al die 'celebs' zo enorm rijk zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 21:27 schreef zoem het volgende:
Alsof die celebs het prijzengeld nodig hebben
Alleen al om die reden is het zonder celebs leuker.
Dan hoop ik niet dat het Nederland vs. België gaat worden.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:27 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
die andere deelnemers gaan stemmen toch?
Nee ze krijgen nog een proef, wie het langste in de studio blijft zitten ofzo.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:27 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
die andere deelnemers gaan stemmen toch?
ze moeten worstelen met Sergioquote:Op donderdag 2 december 2010 21:29 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Nee ze krijgen nog een proef, wie het langste in de studio blijft zitten ofzo.
Alsof het alleen om t geld draait.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:27 schreef zoem het volgende:
Inderdaad. Dit is echt te triest voor woorden.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:27 schreef zoem het volgende:
Ja leuk!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:33 schreef Guanabana het volgende:
Ze moeten een keer oud-deelnemers laten zien.
Björn![]()
Douwe
mss dat het geld naar een goed doel gaatquote:Op donderdag 2 december 2010 21:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit is echt te triest voor woorden.
En Peterrrrr.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:35 schreef Karina het volgende:
Wie zijn al die mensen? Ik ken alleen Floortje Dessing.
had hij die dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:35 schreef Man_bijt_hond het volgende:
WTF peter wat doe je, je reputatie?![]()
![]()
Laten we dat hopen. Al die BNer-programma's zijn al zo plakkering incestueus, maar als ze nu ook nog eens geld onder elkaar gaan verdelen dat wordt het echt onsmakelijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
mss dat het geld naar een goed doel gaat
dat zal wel zo netjes zijn iddquote:Op donderdag 2 december 2010 21:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Laten we dat hopen. Al die BNer-programma's zijn al zo plakkering incestueus, maar als ze nu ook nog eens geld onder elkaar gaan verdelen dat wordt het echt onsmakelijk.
Stel je niet aanquote:Op donderdag 2 december 2010 21:38 schreef Karina het volgende:
OMG wat zielig een haakje meesmokkelen![]()
is toch juist slimquote:Op donderdag 2 december 2010 21:38 schreef Karina het volgende:
OMG wat zielig een haakje meesmokkelen![]()
dat meen je niet...quote:Op donderdag 2 december 2010 21:41 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik weet niet of iemand het al gezegd heeft, maar ik las in een interview met de RTL5-baas dat aan het begin van het seizoen er eigenlijk geen plannen meer waren voor een nieuwe Expeditie Robinson. Ze dachten dat de formule was uitgewerkt. Maar door de bekendere mensen is de serie een nieuw leven ingeblazen.
Haha, vooral die balkproef ja. Zou best grappig om eens allemaal achter elkaar te plakken. We hebben nu echt al uren naar mensen op een balk gekeken.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:42 schreef Guanabana het volgende:
De formule is wat mij betreft wel uitgewerkt ja. Ook als je weer met onbekenden gaat. Ik heb de honger, en de conflictjes, en de balkproef nu wel gezien eigenlijk.
De formule opzich is niet uitgewerkt imo, maar ze moeten echt met iets nieuws komen. Wellicht moeten ze kijken naar Survivor.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:42 schreef Guanabana het volgende:
De formule is wat mij betreft wel uitgewerkt ja. Ook als je weer met onbekenden gaat. Ik heb de honger, en de conflictjes, en de balkproef nu wel gezien eigenlijk.
Eens.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:43 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
De formule opzich is niet uitgewerkt imo, maar ze moeten echt met iets nieuws komen. Wellicht moeten ze kijken naar Survivor.
ik ook niet..quote:Op donderdag 2 december 2010 21:43 schreef Karina het volgende:
Dit volg ik niet helemaal, de rest heeft toch ook gestemd?
Die worden alleen gebruikt als de stemming 3/3 word bij de stemmen van de samensmelters. Logica.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:43 schreef Karina het volgende:
Dit volg ik niet helemaal, de rest heeft toch ook gestemd?
Die stemt nietquote:Op donderdag 2 december 2010 21:44 schreef Guanabana het volgende:
We weten wel op wie Iwein gaat stemmen
het zijn net mensen: ze houden gewoon van spelletjes .quote:Op donderdag 2 december 2010 21:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
mss dat het geld naar een goed doel gaat
Ah dat is die ene, beslissende stem, ik snap het.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:44 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Die worden alleen gebruikt als de stemming 3/3 word bij de stemmen van de samensmelters. Logica.
om BN-ers/BV-ers te zien?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:44 schreef arucard het volgende:
Waarom zou je hier trouwens als publiek bij willen zitten
Ja bedoelde ikquote:Op donderdag 2 december 2010 21:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar ze hebben net toch allemaal gestemd?
Denk ik wel bij meer programma'squote:Op donderdag 2 december 2010 21:44 schreef arucard het volgende:
Je mag niet meer radenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:45 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Zal wel weer een commercial break komen voor de uitslag.
Godnondeju !!!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:45 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Zal wel weer een commercial break komen voor de uitslag.
Voor veel progamma's wordt publiek ingehuurd.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:44 schreef arucard het volgende:
Is niet de eerste keer dat dat gebeurd. Vroeger werd er meestal al op het eiland gestemd, en werd de urn (quote:Op donderdag 2 december 2010 21:46 schreef Stranger het volgende:
Sorry dat ik me herhaal, maar live stemmen slaat echt nergens op, dan kunnen de stemmers zich nog laten beinvloeden door het knip- en plakwerk van de productie en is iedereen het 'gevoel' van het eiland al grotendeels vergeten.
Lijkt mij een prima baantje, waar moet ik mijzelf aanmelden?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:46 schreef onderjas het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 2 december 2010 21:44 schreef arucard het volgende:
[/quote
Voor veel progamma's wordt publiek ingehuurd.
Gewoon op vrijwillige basis toch?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:46 schreef onderjas het volgende:
[..]
Voor veel progamma's wordt publiek ingehuurd.
hebbes.nlquote:Op donderdag 2 december 2010 21:47 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Lijkt mij een prima baantje, waar moet ik mijzelf aanmelden?
Nee, betaald via casting bureaus.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon op vrijwillige basis toch?
Ah, ok. Nooit geweten.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:52 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nee, betaald via casting bureaus.
Gratis hapje en drankje.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon op vrijwillige basis toch?
Iemand die niet blij is dat ze altijd 2e wordt verdient eigenlijk niet beter...quote:Op donderdag 2 december 2010 21:54 schreef Inx het volgende:
Het zou wel een bummer voor Regina zijn als ze wéér tweede wordt.
Beetje jammer ja.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:54 schreef arucard het volgende:
Knap dat ze van de finale de saaiste aflevering kunnen maken
Ben ik het op zich mee eens hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 21:54 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Iemand die niet blij is dat ze altijd 2e wordt verdient eigenlijk niet beter...
De rest van de expeditieledenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:56 schreef Lauuwtje het volgende:
En wie heeft die stem in de envelop gedaan?
Ik heb dr zien verliezen bij peking express en bij wie is de mol dus deze gunde ik dr wel. Was het regina vs Sugar geweest dan was ik voor Sugar geweest, want die was tof.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:57 schreef arucard het volgende:
Zijn jullie nou echt blij dat Regina wint of omdat het een Nederlander is
Een drollenvanger!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:58 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Wat heeft Regina aan in godsnaam![]()
Wel props voor haar
Ja dat gebeurt ook.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:58 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nee, er zijn mensen die betaald krijgen om publiek te zijn.
Hopelijk zit er een pfaff in!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:59 schreef Karina het volgende:
Volgend jaar dus weer met BN'ers en BB'ers.
Wel steeds tweede geworden. Genoeg mensen die er eerder uit liggen. Ze had hoe dan ook niet moeten mekkeren.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik heb dr zien verliezen bij peking express en bij wie is de mol dus deze gunde ik dr wel. Was het regina vs Sugar geweest dan was ik voor Sugar geweest, want die was tof.
Nee.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:59 schreef Tinos85 het volgende:
Waarom trouwens zo'n kutfinale aflevering? Vorige edities was het toch gewoon een proef als finale?
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:00 schreef onderjas het volgende:
Sugar moet zeker volgende keer weer meedoen. Wat een mooie mens is dat.
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:01 schreef superjojo het volgende:
Ah, en vanavond weer eens freakshow bij Jensen.
Ali B. en baas B?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:01 schreef jpjedi het volgende:
Pfff volgend jaar weer met de b-artiesten
Alsof ze 2x meedoenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:00 schreef onderjas het volgende:
Sugar moet zeker volgende keer weer meedoen. Wat een mooie mens is dat.
Baas B en de vrienden + schoonmoeder van Fransiequote:Op donderdag 2 december 2010 22:01 schreef roos85 het volgende:
het lijkt me tof als Lange Frans en Baas B beide meedoen
Saarwerpen.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:57 schreef Berend. het volgende:
Hahaha saar lijkt wel een lillieputter.
En dan in Landal Green Parks ipv op een eiland. Met ékte wapens.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:02 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Baas B en de vrienden + schoonmoeder van Fransie
Ja goed idee. Een achterstandswijke editie!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:01 schreef LaTourette het volgende:
Pfftt....volgend jaar weer bekende Nederlanders en Vlamingen.
Heb toch liever onbekenden uit alle lagen van de bevolking.
Of RTL neem dan b.v. Haagse Sjonnie of zo.
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:02 schreef superjojo het volgende:
[..]
En dan in Landal Green Parks ipv op een eiland. Met ékte wapens.
Die kansloze Cherso lui.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:02 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ja goed idee. Een achterstandswijke editie!
Oh Oh Cherso dusquote:Op donderdag 2 december 2010 22:02 schreef onderjas het volgende:
[..]
Maar wel weer met Björn please.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:02 schreef onderjas het volgende:
[..]
dat jaquote:Op donderdag 2 december 2010 22:05 schreef onderjas het volgende:
[..]
Maar dan zonder eten. Tevens zijn die gasten gewoon kut om naar te kijken imo.
Zonder drank en uiterlijk vertoon, zijn ze níksquote:Op donderdag 2 december 2010 22:04 schreef Tourniquet het volgende:
Volgend jaar met de cast van Oh Oh Cherso.
Uit die poel hebben ze ook al eens gevist.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:12 schreef roos85 het volgende:
waarom maken ze een ER met de meest opvallende deelnemers van afgelopen jaren
oh okequote:Op donderdag 2 december 2010 22:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Uit die poel hebben ze ook al eens gevist.
Er zijn zoveel geweldige deelnemers te bedenken, maar die doen het toch allemaal niet.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:18 schreef Wilskracht het volgende:
Henny Huisman die heeft toch niks te doen
had hem nog niet gelezenquote:
Saar sportief ? Saar was toch heel de serie al Regina voor en Regina na ?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:35 schreef NouMooiNiet het volgende:
Mij vielen 2 dingen op aan de finale:
1 Kim die meteen die drank achterover gooide![]()
2 Heeft Sebastiaan zijn gezicht laten verbouwen? Wangimplantaten? Ogen strak getrokken?
IETS is raar aan hem...
Regina zeer terechte winnares!!![]()
Saar zeer Sportief in haar reacties!!
Ik doelde op haar reactie toen Regina dat vuur raak gooide. Terwijl ze zelf heel fanatiek speelde en ook wilde winnen.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Saar sportief ? Saar was toch heel de serie al Regina voor en Regina na ?
Irritant ook slecht trouwens van de redactie wel Iwein en Sergio niet meer samen laten werken maar vervolgens niets doen aan de Siamese tweeling Regina en Saar
Maxim staat er ook niet bij, denk dat die als kampleiders al weg waren.quote:Op vrijdag 3 december 2010 07:36 schreef Grunge. het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, na tientallen keren de groepsfoto in de OP bekeken te hebben: waar is Sergio...? Het lijkt me sterk dat ik iemand met zo'n omvang over het hoofd zie, maar ik zie hem echt niet?
Volgend jaar moet Zanger Petro maar meedoen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 07:36 schreef Grunge. het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, na tientallen keren de groepsfoto in de OP bekeken te hebben: waar is Sergio...? Het lijkt me sterk dat ik iemand met zo'n omvang over het hoofd zie, maar ik zie hem echt niet?
Niet heel eerlijk tegenover de andere deelnemers. Al zou hij tegen die tijd vast zo bekend zijn dat hij gevraagd wordtquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:08 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Volgend jaar moet Zanger Petro maar meedoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus...zit ik te wachten op een finaleronde....gaan ze goddomme stemmen. Ik wist direct dat Tatiana niet zou winnen .... van mij mogen ze gewoon eindigen met een zware proef, dan ben je Robinson..niet als ze jou het leukste vinden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 07:34 schreef Grunge. het volgende:
Oh, ik had gehoopt (vanaf het begin al) dat die heerlijke en oh zo sympathieke Sebastiaan zou gaan winnen, maar de gunfactor was sowieso erg hoog met deze finalisten. Leuk voor Regina dat ze gewonnen heeft, ook eens eerste. Wel een langdradige finale en ik had liever een eind-duel gezien in plaats van die briefjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Bij Wie Is De Mol vind ik het juist de slechtste uitwerking hebben eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:44 schreef djkoelkast het volgende:
ER met BN'ers is niks, net als Peking Express VIP, was ook barslecht. Alleen Wie is de mol kan het hebben.
Heerlijk, die Nederlandse "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg"-mentaliteit. Alles en iedereen die maar een beetje bovengemiddeld wil zijn is gelijk onsympathiek. Ga toch weg manquote:Op donderdag 2 december 2010 21:54 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Iemand die niet blij is dat ze altijd 2e wordt verdient eigenlijk niet beter...
Dit dus...quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:47 schreef gnilrednoz het volgende:
Wat een verschrikkelijke kut ontknoping. Om alles te laten bepalen voor een stemronde. Wat een deceptie. Bah![]()
![]()
Heb ik hier al die weken voor zitten kijken?! Lik toch me reet
Eerste ER die ik volg, dusquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:40 schreef djkoelkast het volgende:
Eeh, zo is het altijd geweest met Ernst Paul hoor. Stemronde, zelfs een telefonische stemronde kan ik me nog herinneren.
Dat was Douwequote:Op vrijdag 3 december 2010 18:46 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Eerste ER die ik volg, dus
Wie was trouwens die gap die je net postte? Van wie je zei dat dat de enige echte Robinson was.
Ik wil die shit met die Douwe anders wel ff checken, ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat was Douwe![]()
De tofste deelnemer ooit, deed mee in 2005 (Talpatijd) en Strijd der Titanen.
Ik moet het hele 2005 seizoen nog ergens hebben liggen in divx volgens mij.
En die stemrondes had je dus eerst wel, later juist weer niet en nu weer wel. Er is een tijd geweest dat de winnaar van de mega eindproef Robinson was.
Ik kijk even of ik ze op Zideo kan krijgenquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:08 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ik wil die shit met die Douwe anders wel ff checken, ben wel benieuwdIs er een manier datk van jou die eps kan krijgen?
Met toch ook niet?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zonder drank en uiterlijk vertoon, zijn ze níks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |