Wat moet er gedaan worden dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:38 schreef asfalthooligan het volgende:
En ik zoek nog steeds iemand die van amsterdam naar friesland gaat
ophalen tot 50 km van dronrijp geen probleem
Kunnen ze anders niet verstuurd worden?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:43 schreef asfalthooligan het volgende:
paar posters iemand hoeft er niet apart om te rijden voor mij
Versturen in een stevige kartonnen koker kost 6,75 euries. Dat is tot 1 meter lang en 10 kilo zwaar.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:43 schreef asfalthooligan het volgende:
paar posters iemand hoeft er niet apart om te rijden voor mij
Beterschap.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:04 schreef 2cv het volgende:
* 2cv trekt transportaanbod voor onbepaalde tijd in.
Gezondheidsproblempjes, trekt wel weer bij.
ik ga de 28ste een weekendje naar Kres, als het ding te tillen is (ik ga met t OV) kan ik het in ieder geval meenemen naar Delft. Maar als het één van die bakbeesten is die bij hem staan dan pas ik evenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:03 schreef Kanjer het volgende:
Naar aanleiding van Topic: Aquarium gevraagd heb ik er een aangeboden gekregen van Kres, die moet echter opgehaald worden in Amsterdam of Leusden en naar Zoetermeer gebracht.
Het liefst op korte termijn omdat mijn aquarium lek is en de vissen in de noodopvang zitten, een veel te kleine vissenkom.
Wie oh wie zou me hiermee kunnen helpen?
Alvast dank.
Vergeten... de maten zijn : 65x40x40cm ongeveer.
Je kent hem?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik ga de 28ste een weekendje naar Kres, als het ding te tillen is (ik ga met t OV) kan ik het in ieder geval meenemen naar Delft. Maar als het één van die bakbeesten is die bij hem staan dan pas ik evenKan ook evt vragen of hij me thuisbrengt en dan over Zoetermeer rijden, maar ik weet natuurlijk ook niet hoe hij met zijn tijd zit, zal hem morgen even bellen
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:50 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Je kent hem?
Tof dat je dat wil doen, hoor het graag van je.
zwaar pakketje?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:34 schreef asfalthooligan het volgende:
Gaat er nog iemand van nijmegen richting friesland eventueel met tussenstop van iemand anders die er ook heen gaat
Misschien de 21ste februari? Waar moet ik zijn in Friesland?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:34 schreef asfalthooligan het volgende:
Gaat er nog iemand van nijmegen richting friesland eventueel met tussenstop van iemand anders die er ook heen gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |