SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
Nee, maar een courgette heeft geen fallusvorm.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vind je wortels zo lekker dan?
Je hebt die TT al 2 dagen in gedachtequote:Op donderdag 2 december 2010 18:51 schreef friekin_ het volgende:
Sorry Mini., maar het duurde zo lang.
Friet zoervleisj?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier is het eten klaar. Ben wonderbaarlijk culinair zo in mijn eentje
Nee, ik kan dat soort briljante dingen meteen bedenken.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt die TT al 2 dagen in gedachte
Dankjewel beeb!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:51 schreef friekin_ het volgende:
Zo. En Huize, doe eens lief.
Kan gebeuren. *geeft koffie*quote:Op donderdag 2 december 2010 19:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dankjewel beeb!Sorry, ik zat helemaal niet op te letten...
Sorry,quote:Op donderdag 2 december 2010 18:51 schreef friekin_ het volgende:
Zo. En Huize, doe eens lief.
Er zit iets raars tussen je vleesquote:
Join the club.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:06 schreef Gezicht het volgende:
Zit al 6 uur in de boeken en ben nog niet klaar.
Boh, dat kan ik wel gebruiken...quote:
Ik ga vanavond ook mezelf vrij geven.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Weekendlekker niks doen op de bank
* Joysa steekt er 1 opquote:Op donderdag 2 december 2010 19:25 schreef huize het volgende:
siiiiiiiiigaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaret sigaret sigaret sigaret
quote:
Denk dat deze niet kan overleven in arsenicum.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat is dat?
Doet me denken aan die NASA-persconferentie van straks over buitenaards leven... (Ja, ik ben een geek.)
JIJ! spring in de auto en breng me er ..erm...5quote:
Ik heb momenteel een muts op gemaakt van dit monster. Angora konijn.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat is dat?
Doet me denken aan die NASA-persconferentie van straks over buitenaards leven... (Ja, ik ben een geek.)
Wereld van verschil. de ene is puur voor de nicotine, de ander voor smaak en ontspanning.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:29 schreef sproetjes het volgende:
ga eens ergens anders zeuren met je nasty sigaretten
steek een sigaar op and quit whining like a little bitch![]()
Je rookt zelf niet. Daarom snap je het niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:31 schreef sproetjes het volgende:
als je wil roken ga je roken
wil je niet roken dan doe je het niet![]()
snap dat soort dingen nooit
Ik heb geen rijbewijsquote:Op donderdag 2 december 2010 19:28 schreef huize het volgende:
[..]
JIJ! spring in de auto en breng me er ..erm...5
als ik nu een pakje ga kopen rook ik ze nmlk allemaal op en ik wil niet roken!
bah ben net een wijf
Goed punt.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat deze niet kan overleven in arsenicum.
Vraag het je buren.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:40 schreef huize het volgende:
Maar ja ik ben nog steeds suchtig naar een sigaret
there we go.quote:
Hehe. Leluk beest.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goed punt.
friekin: ooh, dus daar komt angorawol vandaan! Nooit geweten...
Hihi je zei achterom gaan.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:44 schreef huize het volgende:
[..]
there we go.
Buren roken niet, zou ik al achterom moeten gaan bij een achterbuur
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hij lijkt bij leven al op een muts.
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:06 schreef huize het volgende:
een sigaret bezogdienst ik zie een gat in de markt.
Jij spring eens op de fiets!quote:
Jij wil een sigaret, dus moet jij maar komen halen.quote:
OW ow inkoppertje, doe eens een s&g dan kan ik dat ook zeggen.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg een lamme arm van jullie
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:23 schreef huize het volgende:
[..]
OW ow inkoppertje, doe eens een s&g dan kan ik dat ook zeggen.
Ok, i admitquote:Op [url=http://foru m.fok.nl/topic/1568741/4/25#89445914]donderdag 2 december 2010 20:25[/url] schreef huize het volgende:
Stiekem moest je lachen admit it.
want jij kent me ook door en door hey.quote:
Nee helaas! Rusland mag het zich regelen allemaal. Vind het best jammer, had het wel een keer willen mee maken,quote:
Vroegquote:Op donderdag 2 december 2010 22:15 schreef sproetjes het volgende:
ANTM afkijken, opruimen en dan naar bed. voor mij gaat de wekker ook weer rond 5 uur
Bij mij is alles voor 0:00 vroeg. Paar jaar geleden had ik genoeg aan 5 uur slaap per nacht.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:26 schreef Joysa het volgende:
Ik zou ook op tijd naar bed gaan. Mislukt
Ik ben doodmoequote:Op donderdag 2 december 2010 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mij is alles voor 0:00 vroeg. Paar jaar geleden had ik genoeg aan 5 uur slaap per nacht.
Ik lig er nooit voor 01.00 in.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mij is alles voor 0:00 vroeg. Paar jaar geleden had ik genoeg aan 5 uur slaap per nacht.
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben doodmoe
Mja gezellige ping gesprekken enzo
I know, gelukkig maar 1 dag per week, en ik ben al om half 11 klaar met werken.. Wekker gaat om 5 maar ik snooze nog tot minstens half 6quote:Op donderdag 2 december 2010 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeg![]()
Ik ga zo ook op tijd naar bed. Kijken of er nog iets op TV is en dan ben ik er morgen ook weer optijd bij.
Dat lijkt me wel een vrij neutrale plaats voor een meeting.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Zullen we meeten op een Justin Bieber concert
Dat heb ik ook een paar jaar volgehouden. Nu niet meer.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang ik over mensen heen mag kotsen vind ik alles goed.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een vrij neutrale plaats voor een meeting.
Als dat het ergste is.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zolang ik over mensen heen mag kotsen vind ik alles goed.
Klap voor je kanus kun je krijgen met je bieber!quote:Op donderdag 2 december 2010 23:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Zullen we meeten op een Justin Bieber concert
Yes, 5 ploegen. In Weert. Waar werk je? Ik heb vrijdag en zaterdag de nacht, en dan t/m woensdag weekendquote:Op donderdag 2 december 2010 18:41 schreef vosss het volgende:
[..]
5 ploegen? Ik ga om 23 uur mn tweede nacht in en dan lekker weekend tot en met maandag
Gewoon alles in je uppie wegtanken, doe ik ook. Vet chill.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Zo. Klaar met werken, was gedaan, wijn gehaald voor vanavond...Gelukkig niet allemaal voor mij alleen.
Het is een 1,5 literfles, als ik die nu in m'n eentje open zou maken zou het niet goedkomen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gewoon alles in je uppie wegtanken, doe ik ook. Vet chill.
Ach, ik denk altijd zo: dat zie ik de dag erna wel weerquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is een 1,5 literfles, als ik die nu in m'n eentje open zou maken zou het niet goedkomen.
De dag erna is juist waar ik tegenop zie.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ach, ik denk altijd zo: dat zie ik de dag erna wel weer
Veel plezier, zit aan mijn laatste restje wijn. Alles naar de klote, je kent mijn motto. Ik kan niet meer, maar ook niet minder.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
De dag erna is juist waar ik tegenop zie.
Maar nu eerst een etentje met vriendinnen, en wijn.
Whehe, het zal ook eens niet... Ook veel plezier dan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Veel plezier, zit aan mijn laatste restje wijn. Alles naar de klote, je kent mijn motto. Ik kan niet meer, maar ook niet minder.
Oh. Zin in masturberen
Pm!!!!!!?!?!!!quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:35 schreef Tassiepassie het volgende:
Sproet ik heb eindelijk t filmpie gevonden van mondi
Ja...maar heb andere plannenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:38 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Pm!!!!!!?!?!!!
Vanavond is weer he
Er groeit een tuintje in mijn hart.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeiemorgen. Het zonnetje schijnt hier.
Of wat wij ervan maken " ik heb een tentje in mn broek alleen voor jouuuhouuu"quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Er groeit een tuintje in mijn hart.
Hehe. Vunzige aanpassingen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:22 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Of wat wij ervan maken " ik heb een tentje in mn broek alleen voor jouuuhouuu"
gelukkig ben ik gek op kamperenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:22 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Of wat wij ervan maken " ik heb een tentje in mn broek alleen voor jouuuhouuu"
Michelle!quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:28 schreef sproetjes het volgende:
Oh yeah jij mag komen kamperen in mijn tentje![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Michelle!Ik doelde eigenlijk op een man,maar mag ook hoor
Ik ook op een enkele uitzondering naquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:57 schreef sproetjes het volgende:
Hahhh ik ga ook meer voor t mannelijk geslacht hoor haha
Join the clubquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:14 schreef Ivo1986 het volgende:
Goedemiddag, ik ben moe... een berg werk![]()
Bah, totaal geen zin maar ik moet
Poolen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:45 schreef Boy23 het volgende:
Neem aan dat het om een kaart spel gaat?
Reageer jij je woede op de ijskast maar jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Weet ik! Zo, even met een priem de ijskast bewerken
Nee je tript niet, ze staan er echtquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:27 schreef .ZilveR. het volgende:
Trip ik zo hard of zitten er echt sneeuwvlokjes in de forumachtergrond?
hey chickquote:
Je moet niet zoveel batsenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:28 schreef vosss het volgende:
Zo weekend
Jammer dat ik me een beetje verslapen heb, ik was van plan om om half 1 op te staan toen ik vanochtend om 9 uur naar bed ging, maar dat is er niet van gekomen.
Ik kwam uit de laatste nachtdienst en heb buiten een biertje om vanochtend niets meer gedaan hoorquote:
True that. Ik kijk even naar links.quote:
Ja, kijk jij maar lekkr ff naar links, als ik dat doe zie ik niks, ik leef de laatste tijd kei ongezond..quote:
Veel plezier meid! Maak er een leuk gezellig weekend vanquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:31 schreef limbolandjgirl het volgende:
En weer terug van het werk.
Nu mijn tas inpakken & een weekend weg met mijn schoonfamilie.
Jeeh xD
Zonnebanken, sauna, douchen en dan bankhangenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:08 schreef Boy23 het volgende:
Ahhhhh. Ontspannend! Heerlijk onder de zonnebank!
quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan doen.
Haha ja hoor, met jou?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:00 schreef Argo het volgende:
[..]
![]()
Alles goed met jou ? Lang niet gezien xD
Super.quote:
Nee niet echt, wel al twee dames aangesproken. Waaronder eentje vandaag ik zou haar toevoegen op hyves.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:01 schreef huize het volgende:
Warm welkom....
argo rukker hoe gaat het? al geneukt onderhand?
Hmm ik ben lang eruit geweest. Dus tja veel zal ik niet weten!quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:07 schreef huize het volgende:
Je weet ze wel meteen weer te raken zo bij je return haha
Ja moet even kijken of ik er weer een gewoonte van kan maken haha!quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:13 schreef huize het volgende:
tsja
moet je maar wat vaker op fok zijn !
Beestjesquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:04 schreef sproetjes het volgende:
niiice, 1 van mn katten heeft het net voor elkaar gekregen de ENIGE glazen kerstbal die er nog in mn boom hing eruit te flikkeren
Maar zo'n kerstboom is toch ook heel leuk speelgoedquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:05 schreef sproetjes het volgende:
ik word af er af en toe zo moe van dat ik em om de 10 minuten uit de kerstboom kan trekken
mja hijs wel lievv enzo
Je... Baby?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:11 schreef sproetjes het volgende:
ohja herkenbaar, daarom heb ik geen echte planten in huis.. al eten ze ook wel eens aan t de kunstplantjesmafkezen
en ik ging vanmiddag perongeluk op t lievelings speeltje van mn baby staanahw
Fijn he kerel! Ik moet ook gewoon om 6 uur beginnen morgen ochtend.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:19 schreef Gezicht het volgende:
Ik ben al sinds een paar dagen sjtrontverkouden dus ik ga ook maar niks doen. Morgen de hele dag werken ook.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:37 schreef Joysa het volgende:
Daar is dan wel weer een plaatje van:
[ afbeelding ]
Dank je.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
De mooiste tetten staan in mijn fobo
Dat dus. De enige man waar ik bi voor zou worden.quote:
Wat deden ze dan?..quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:23 schreef sproetjes het volgende:
hehe eindelijk thuis. ontzettend gelachen op onze "cursus" middag![]()
mijn collega's sporen echt niet
Weut niet, ik ga opeens mee stappen :pquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:50 schreef sproetjes het volgende:
is er een limbo meet ofzo?
of is het een "prive" meet![]()
Kan volgens mij nog, kevin is nog aan het snijden van de kip filet denk ikquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:02 schreef sproetjes het volgende:
als ik niet zo moe was en niet weet of ik vanavond nou nog iemand over de vloer krijg of dat t morgen avond word had ik mezelf ook uitgenodigd hehe
Nee daar is ie na 3 kwartier mee klaarquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:05 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Kan volgens mij nog, kevin is nog aan het sneiden van de kip filet denk ikdus als je opschiet ben je nog op tijd voor het eten.
Naar de stad, bloem!quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:06 schreef sproetjes het volgende:
ik heb net gegeten hehe. maar ik w eet dus niet of ik vanavond nog "visite" ga krijgen (ik zit nog op een smsje te wachten) anders was ik wel mee gaan stappen
waar gaan jullie heen?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:08 schreef huize het volgende:
Weeeheeee Kevin en Nikki sittin in a tree...
Nikie!!quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:08 schreef huize het volgende:
Weeeheeee Kevin en Nikki sittin in a tree...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |