there we go.quote:
Hehe. Leluk beest.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goed punt.
friekin: ooh, dus daar komt angorawol vandaan! Nooit geweten...
Hihi je zei achterom gaan.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:44 schreef huize het volgende:
[..]
there we go.
Buren roken niet, zou ik al achterom moeten gaan bij een achterbuur
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hij lijkt bij leven al op een muts.
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:06 schreef huize het volgende:
een sigaret bezogdienst ik zie een gat in de markt.
Jij spring eens op de fiets!quote:
Jij wil een sigaret, dus moet jij maar komen halen.quote:
OW ow inkoppertje, doe eens een s&g dan kan ik dat ook zeggen.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg een lamme arm van jullie
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:23 schreef huize het volgende:
[..]
OW ow inkoppertje, doe eens een s&g dan kan ik dat ook zeggen.
Ok, i admitquote:Op [url=http://foru m.fok.nl/topic/1568741/4/25#89445914]donderdag 2 december 2010 20:25[/url] schreef huize het volgende:
Stiekem moest je lachen admit it.
want jij kent me ook door en door hey.quote:
Nee helaas! Rusland mag het zich regelen allemaal. Vind het best jammer, had het wel een keer willen mee maken,quote:
Vroegquote:Op donderdag 2 december 2010 22:15 schreef sproetjes het volgende:
ANTM afkijken, opruimen en dan naar bed. voor mij gaat de wekker ook weer rond 5 uur
Bij mij is alles voor 0:00 vroeg. Paar jaar geleden had ik genoeg aan 5 uur slaap per nacht.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:26 schreef Joysa het volgende:
Ik zou ook op tijd naar bed gaan. Mislukt
Ik ben doodmoequote:Op donderdag 2 december 2010 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mij is alles voor 0:00 vroeg. Paar jaar geleden had ik genoeg aan 5 uur slaap per nacht.
Ik lig er nooit voor 01.00 in.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mij is alles voor 0:00 vroeg. Paar jaar geleden had ik genoeg aan 5 uur slaap per nacht.
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben doodmoe
Mja gezellige ping gesprekken enzo
I know, gelukkig maar 1 dag per week, en ik ben al om half 11 klaar met werken.. Wekker gaat om 5 maar ik snooze nog tot minstens half 6quote:Op donderdag 2 december 2010 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeg![]()
Ik ga zo ook op tijd naar bed. Kijken of er nog iets op TV is en dan ben ik er morgen ook weer optijd bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |