SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
Nee, maar een courgette heeft geen fallusvorm.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vind je wortels zo lekker dan?
Je hebt die TT al 2 dagen in gedachtequote:Op donderdag 2 december 2010 18:51 schreef friekin_ het volgende:
Sorry Mini., maar het duurde zo lang.
Friet zoervleisj?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier is het eten klaar. Ben wonderbaarlijk culinair zo in mijn eentje
Nee, ik kan dat soort briljante dingen meteen bedenken.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt die TT al 2 dagen in gedachte
Dankjewel beeb!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:51 schreef friekin_ het volgende:
Zo. En Huize, doe eens lief.
Kan gebeuren. *geeft koffie*quote:Op donderdag 2 december 2010 19:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dankjewel beeb!Sorry, ik zat helemaal niet op te letten...
Sorry,quote:Op donderdag 2 december 2010 18:51 schreef friekin_ het volgende:
Zo. En Huize, doe eens lief.
Er zit iets raars tussen je vleesquote:
Join the club.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:06 schreef Gezicht het volgende:
Zit al 6 uur in de boeken en ben nog niet klaar.
Boh, dat kan ik wel gebruiken...quote:
Ik ga vanavond ook mezelf vrij geven.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Weekendlekker niks doen op de bank
* Joysa steekt er 1 opquote:Op donderdag 2 december 2010 19:25 schreef huize het volgende:
siiiiiiiiigaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaret sigaret sigaret sigaret
quote:
Denk dat deze niet kan overleven in arsenicum.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat is dat?
Doet me denken aan die NASA-persconferentie van straks over buitenaards leven... (Ja, ik ben een geek.)
JIJ! spring in de auto en breng me er ..erm...5quote:
Ik heb momenteel een muts op gemaakt van dit monster. Angora konijn.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat is dat?
Doet me denken aan die NASA-persconferentie van straks over buitenaards leven... (Ja, ik ben een geek.)
Wereld van verschil. de ene is puur voor de nicotine, de ander voor smaak en ontspanning.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:29 schreef sproetjes het volgende:
ga eens ergens anders zeuren met je nasty sigaretten
steek een sigaar op and quit whining like a little bitch![]()
Je rookt zelf niet. Daarom snap je het niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:31 schreef sproetjes het volgende:
als je wil roken ga je roken
wil je niet roken dan doe je het niet![]()
snap dat soort dingen nooit
Ik heb geen rijbewijsquote:Op donderdag 2 december 2010 19:28 schreef huize het volgende:
[..]
JIJ! spring in de auto en breng me er ..erm...5
als ik nu een pakje ga kopen rook ik ze nmlk allemaal op en ik wil niet roken!
bah ben net een wijf
Goed punt.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat deze niet kan overleven in arsenicum.
Vraag het je buren.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:40 schreef huize het volgende:
Maar ja ik ben nog steeds suchtig naar een sigaret
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |