Dat lijkt me wel een vrij neutrale plaats voor een meeting.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Zullen we meeten op een Justin Bieber concert
Dat heb ik ook een paar jaar volgehouden. Nu niet meer.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mij is alles voor 0:00 vroeg. Paar jaar geleden had ik genoeg aan 5 uur slaap per nacht.
Zolang ik over mensen heen mag kotsen vind ik alles goed.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een vrij neutrale plaats voor een meeting.
Als dat het ergste is.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zolang ik over mensen heen mag kotsen vind ik alles goed.
Klap voor je kanus kun je krijgen met je bieber!quote:Op donderdag 2 december 2010 23:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Zullen we meeten op een Justin Bieber concert
Yes, 5 ploegen. In Weert. Waar werk je? Ik heb vrijdag en zaterdag de nacht, en dan t/m woensdag weekendquote:Op donderdag 2 december 2010 18:41 schreef vosss het volgende:
[..]
5 ploegen? Ik ga om 23 uur mn tweede nacht in en dan lekker weekend tot en met maandag
Gewoon alles in je uppie wegtanken, doe ik ook. Vet chill.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Zo. Klaar met werken, was gedaan, wijn gehaald voor vanavond...Gelukkig niet allemaal voor mij alleen.
Het is een 1,5 literfles, als ik die nu in m'n eentje open zou maken zou het niet goedkomen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gewoon alles in je uppie wegtanken, doe ik ook. Vet chill.
Ach, ik denk altijd zo: dat zie ik de dag erna wel weerquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is een 1,5 literfles, als ik die nu in m'n eentje open zou maken zou het niet goedkomen.
De dag erna is juist waar ik tegenop zie.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ach, ik denk altijd zo: dat zie ik de dag erna wel weer
Veel plezier, zit aan mijn laatste restje wijn. Alles naar de klote, je kent mijn motto. Ik kan niet meer, maar ook niet minder.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
De dag erna is juist waar ik tegenop zie.
Maar nu eerst een etentje met vriendinnen, en wijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |