Al gedaan door de held naatjequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:41 schreef geertbukken het volgende:
nee maar jongens ha ha... ja maar jullie moeten gewoon.... een free dandybleu topic....... maken hey? of een hyves ofzo ha ha... dus ja hey?
becauzze im the shit and you are notthingquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:00 schreef geertbukken het volgende:
ha ha komt die er weer..... aanzetten hey? wat een mooiboy..... weer dus ja... hey? waarom word jij niet gebanned ha ha?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:58 schreef AdvancedPower het volgende:
Gelukkig is die kneus gebanned!![]()
Mooi gedaan yvonne!
quote:Op zondag 5 december 2010 17:32 schreef AdvancedPower het volgende:
Dandybleu ik vind jou een topkerel. Zullen we een keertje afspreken om iets te drinken? Dan maken we de buurt onveilig!
Hier Free dandybleuquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:07 schreef Penisbaard het volgende:
Waar haal ik tevens zo'n puike dandybleu-UI?
Die zit op slot. Ik probeer eerst zelf wel even wat te regelen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hier Free dandybleu
Tevens wil ik er ook wel één maken als dat lukt
aaaah, jij gaat zo takkie, wollah ik klap jou een keer, ik leg mijn lul in je nek, je ligt vriendquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
becauzze im the shit and you are notthing
a sahbi
Ik denk dat ze gelijk heeft, beiden zijn niet in staat om de gevolgen van hun posts te overzienquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:14 schreef naatje_1 het volgende:
Haha, wat een kneus:
[..]
dandybleu vergelijken met Julian Assange
Beide worden ze gepakt op iets lulligs, terwijl het voor iedereen duidelijk is dat er iets veel groters speelt. De internetvrijheid, onder andere.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gelijk heeft, beiden zijn niet in staat om de gevolgen van hun posts te overzien
Stop eens met slijmen bij Yvonne, pauperjoch.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:24 schreef AdvancedPower het volgende:
Die zit achter slot en grendel. Laten zo!
Yvonne en ik zijn het met elkaar eens.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Stop eens met slijmen bij Yvonne, pauperjoch.
Gewoon, omdat het kan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
AdvancedPower waarom ben je er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |