Helemaal mee eens.quote:Op maandag 6 december 2010 22:09 schreef Bart het volgende:
Op zich wel goed dat ze er trouwens gewoon een salaris in zetten. Veel te vaak is de salarisindicatie 'marktconform'. Daar heb je natuurlijk helemaal geen kut aan.
quote:Op maandag 6 december 2010 22:16 schreef FredvZ het volgende:
Volgensmij mist de jeugd van tegenwoordig wat common sense: logitech x-530
aan/uit knopje vervangen hoeft niet veel werk te zijn?quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Donderdag avond bij vodafone Nexus one ingeleverd omdat het aan/uit knopje kapot was. Krijg net een telefoontje dat ie al klaar is.
Hebben ze er gewoon niets mee gedaan of is de reparatie opeens super sonisch snel geworden?
Nee het kan altijd zo snel, maar normaal doen ze altijd heel gewichtig en laten ze het expres lang duren...quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Donderdag avond bij vodafone Nexus one ingeleverd omdat het aan/uit knopje kapot was. Krijg net een telefoontje dat ie al klaar is.
Hebben ze er gewoon niets mee gedaan of is de reparatie opeens super sonisch snel geworden?
Dat klopt maar meestal kun je dan nog twee weken wachtenquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:34 schreef mschol het volgende:
[..]
aan/uit knopje vervangen hoeft niet veel werk te zijn?
Weet ik niet! Ga m morgen pas ophalen, woon nl. niet in Den Bosch.quote:
Jij bent helemaal geen PR.quote:
Dan moet je een ander kleurtje+tagje regelen. Maar ban want spam!quote:
Tag is in aanvraag en Kolomos is de PR van deze Gadgetsacties, dit is een FOK!-brede actie dus echt spam is het niet lijkt me...geen ban dusquote:
Uit betrouwbare bron heb ik dat ie PR is.quote:
Tering Ph wat een UIquote:Op donderdag 9 december 2010 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik dat ie PR is.
Ik jank altijd om uien!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |