wat heb je gedaan dan? bij je schoonouders op bezoek geweest?quote:
Niets, geen zin in Fok!quote:Op maandag 6 december 2010 16:14 schreef mschol het volgende:
[..]
wat heb je gedaan dan? bij je schoonouders op bezoek geweest?![]()
morgen even langs de kvk mijzelf inschrijven als zzp'er
ik begin met een opdracht voor helpdesk achtige dingen binnen de ITquote:Op maandag 6 december 2010 16:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Niets, geen zin in Fok!
Wat ga je doen als zzp'er?
Banen zat... Misschien de eisen iets verruimen? Inkomen is inkomen...quote:Op maandag 6 december 2010 17:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ik begin met een opdracht voor helpdesk achtige dingen binnen de IT
dit doe ik voornamelijk omdat het vinden van een baan niet wil vlotten en ik inmiddels wel de bodem van de geldvoorraad heb bereikt...
Terecht hoor, kutfokquote:
ik ben (zeker nu) behoorlijk flexibel qua eisen... maar ik krijg telkens te horen dat er iemand anders beter aansloot op het functieprofiel..quote:Op maandag 6 december 2010 18:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Banen zat... Misschien de eisen iets verruimen? Inkomen is inkomen...
Nou ja, dat bedoel ik dus, dan maar met minder, of zelfs buiten de sector, achter de bar ofzo, of in de supermarkt, gewoon als het maar werk is...quote:Op maandag 6 december 2010 18:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben (zeker nu) behoorlijk flexibel qua eisen... maar ik krijg telkens te horen dat er iemand anders beter aansloot op het functieprofiel..
ik baal er alleen van dat ik aan het begin van mijn werkloosheid periode niet gewoon genoegen heb genomen met een baan die 250 euro bruto minder bood....
maarja das achteraf....
werk buiten de sector zoeken werd mij afgeraden door UWVquote:Op maandag 6 december 2010 21:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, dat bedoel ik dus, dan maar met minder, of zelfs buiten de sector, achter de bar ofzo, of in de supermarkt, gewoon als het maar werk is...
Wat is dat nou weer voor kletsquote:Op maandag 6 december 2010 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
werk buiten de sector zoeken werd mij afgeraden door UWV
nevermind, nu werkt ie welquote:Op maandag 6 december 2010 22:05 schreef FredvZ het volgende:
Je moet dan wel een manusje van alles zijn....
Ach, met een salaris tussen 2.682,00 en 3.624,00 euro mag je niet klagen denk ik.quote:Op maandag 6 december 2010 22:05 schreef FredvZ het volgende:
Je moet dan wel een manusje van alles zijn....
Vreemd, bij mij gaat ie gewoon een pdf downloaden.quote:Op maandag 6 december 2010 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
Geen toegang
Toegang tot deze pagina is alleen mogelijk vanaf het Efteling netwerk.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 6 december 2010 22:09 schreef Bart het volgende:
Op zich wel goed dat ze er trouwens gewoon een salaris in zetten. Veel te vaak is de salarisindicatie 'marktconform'. Daar heb je natuurlijk helemaal geen kut aan.
quote:Op maandag 6 december 2010 22:16 schreef FredvZ het volgende:
Volgensmij mist de jeugd van tegenwoordig wat common sense: logitech x-530
aan/uit knopje vervangen hoeft niet veel werk te zijn?quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Donderdag avond bij vodafone Nexus one ingeleverd omdat het aan/uit knopje kapot was. Krijg net een telefoontje dat ie al klaar is.
Hebben ze er gewoon niets mee gedaan of is de reparatie opeens super sonisch snel geworden?
Nee het kan altijd zo snel, maar normaal doen ze altijd heel gewichtig en laten ze het expres lang duren...quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Donderdag avond bij vodafone Nexus one ingeleverd omdat het aan/uit knopje kapot was. Krijg net een telefoontje dat ie al klaar is.
Hebben ze er gewoon niets mee gedaan of is de reparatie opeens super sonisch snel geworden?
Dat klopt maar meestal kun je dan nog twee weken wachtenquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:34 schreef mschol het volgende:
[..]
aan/uit knopje vervangen hoeft niet veel werk te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |