1 van de apparaten is dus niet compatible met ARCquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:51 schreef kanovinnie het volgende:
Er moet dus een optische kabel vanaf de tv naar de versterkerGeen idee waarom hdmi dat niet doet.
Belachelijk eigenlijk. Koop je een tv+geluidssysteem die allebei niet goedkoop zijn (het zijn allebei redelijk goede spullen, en duur), en dan moet je nog met verschillende kabels werkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:24 schreef mschol het volgende:
[..]
1 van de apparaten is dus niet compatible met ARC
ander zou het moeten werken...
en vandaag is er een gloednieuwe switch bezorgd, inclusief oren (montagebeugels) en een stroomkabel.quote:Op maandag 29 november 2010 20:05 schreef FredvZ het volgende:
En garantie gevonden: Garantie claimen bij Linksys?
Binnen 10 kalender dagen een vervangende switch in huis
1100 euroquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:36 schreef FredvZ het volgende:
Wat noem jij "niet goedkoop"?
Je weet wel dat een home cinema juist de goedkoopst mogelijke oplossing is voor surround geluid in de woonkamer met een dvd of bluray speler?
Dat vind ik eigenlijk best wel goedkoop.quote:
Een losse tv, een losse surround receiver, een losse bluray speler, een losse subwoofer, een losse centerspeaker, een losse set front speakers, een losse set rearspeakers en eventueel een losse set side speakers.quote:Wat is dan de beste oplossing voor surround geluid?
Wat is daar het voordeel van tov het systeem wat wij hebben? Wij hebben een blueray+reciever in 1, met daarnaast een ceneterspeaker, rearspeakers, fronstspeakers en een subwoofer.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:21 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk best wel goedkoop.
[..]
Een losse tv, een losse surround receiver, een losse bluray speler, een losse subwoofer, een losse centerspeaker, een losse set front speakers, een losse set rearspeakers en eventueel een losse set side speakers.
Dan hoef je idd maar 1 kabel van je laptop naar je receiver aan te sluiten en de receiver sluit je dan weer aan op je televisie.
Betere kwaliteit, duurzamere materialen, beter geluid, beter beeld enz.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:22 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is daar het voordeel van tov het systeem wat wij hebben? Wij hebben een blueray+reciever in 1, met daarnaast een ceneterspeaker, rearspeakers, fronstspeakers en een subwoofer.
Dat ben je al kwijt voor alleen een receiver plus frontspeakers en subwoofer als je goed spul wil. Heb je nog niet eens een tv of bd-speler, en ook geen surround.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
1100 euro
Wat is dan de beste oplossing voor surround geluid?
Dat is opzich ook wel weer zo, maar voor huis tuin en keukengebruik volstaat die van ons prima. Natuurlijk kan het altijd beter, duurder en gekker.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:25 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Betere kwaliteit, duurzamere materialen, beter geluid, beter beeld enz.
Bij die goedkope alles-in-1 home cinema sets worden goedkopere onderdelen gebruikt en zijn de speakers vaak van mindere kwaliteit.
En je hebt dan ook tenminste genoeg ingangen voor meerdere audiobronnen en loopt je dus niet moeilijk te doen met extra kabels als je bijvoorbeeld een computer of een tv tuner aan wil sluiten.
Het is alleen voor de surround set, niet voor de tv. Die is sowosie goed.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat ben je al kwijt voor alleen een receiver plus frontspeakers en subwoofer als je goed spul wil. Heb je nog niet eens een tv of bd-speler, en ook geen surround.
Jortje! Was je doodquote:
wat heb je gedaan dan? bij je schoonouders op bezoek geweest?quote:
Niets, geen zin in Fok!quote:Op maandag 6 december 2010 16:14 schreef mschol het volgende:
[..]
wat heb je gedaan dan? bij je schoonouders op bezoek geweest?![]()
morgen even langs de kvk mijzelf inschrijven als zzp'er
ik begin met een opdracht voor helpdesk achtige dingen binnen de ITquote:Op maandag 6 december 2010 16:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Niets, geen zin in Fok!
Wat ga je doen als zzp'er?
Banen zat... Misschien de eisen iets verruimen? Inkomen is inkomen...quote:Op maandag 6 december 2010 17:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ik begin met een opdracht voor helpdesk achtige dingen binnen de IT
dit doe ik voornamelijk omdat het vinden van een baan niet wil vlotten en ik inmiddels wel de bodem van de geldvoorraad heb bereikt...
Terecht hoor, kutfokquote:
ik ben (zeker nu) behoorlijk flexibel qua eisen... maar ik krijg telkens te horen dat er iemand anders beter aansloot op het functieprofiel..quote:Op maandag 6 december 2010 18:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Banen zat... Misschien de eisen iets verruimen? Inkomen is inkomen...
Nou ja, dat bedoel ik dus, dan maar met minder, of zelfs buiten de sector, achter de bar ofzo, of in de supermarkt, gewoon als het maar werk is...quote:Op maandag 6 december 2010 18:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben (zeker nu) behoorlijk flexibel qua eisen... maar ik krijg telkens te horen dat er iemand anders beter aansloot op het functieprofiel..
ik baal er alleen van dat ik aan het begin van mijn werkloosheid periode niet gewoon genoegen heb genomen met een baan die 250 euro bruto minder bood....
maarja das achteraf....
werk buiten de sector zoeken werd mij afgeraden door UWVquote:Op maandag 6 december 2010 21:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, dat bedoel ik dus, dan maar met minder, of zelfs buiten de sector, achter de bar ofzo, of in de supermarkt, gewoon als het maar werk is...
Wat is dat nou weer voor kletsquote:Op maandag 6 december 2010 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
werk buiten de sector zoeken werd mij afgeraden door UWV
nevermind, nu werkt ie welquote:Op maandag 6 december 2010 22:05 schreef FredvZ het volgende:
Je moet dan wel een manusje van alles zijn....
Ach, met een salaris tussen 2.682,00 en 3.624,00 euro mag je niet klagen denk ik.quote:Op maandag 6 december 2010 22:05 schreef FredvZ het volgende:
Je moet dan wel een manusje van alles zijn....
Vreemd, bij mij gaat ie gewoon een pdf downloaden.quote:Op maandag 6 december 2010 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
Geen toegang
Toegang tot deze pagina is alleen mogelijk vanaf het Efteling netwerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |