abonnement Unibet Coolblue
pi_89425153
Yo mensen

ik zit een tijdje te twijfelen of ik het zal doen ,
ik wil namelijk een stretch oorbel zoals deze kerel , maar dan iets groter en een silveren.

Ik weet de nadelen misschien krijg ik er ooit wel spijt van maarja ik heb ook al een tongpiercing en tattoo en ik vindt het vet snap je:P

Meiden en jongens wat denken jullie?
waar is de boom zonder de takken , de takken zonder de bladeren, bladeren zonders wortels. wortels zonder het zaad , de maan zonder de zon de zon zonder de aard , de regen zonder de druppels de zon zonder te stralen?
pi_89425167
Wel tof mits niet te groot.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_89425171
nee
pi_89425177
gay
pi_89425192
ik vindt het dus ook tof..

kan iemand een link plaatsen waar ik me profiel foto aan kan passen?
tnx alvast voor de reactie's
waar is de boom zonder de takken , de takken zonder de bladeren, bladeren zonders wortels. wortels zonder het zaad , de maan zonder de zon de zon zonder de aard , de regen zonder de druppels de zon zonder te stralen?
pi_89425246
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:54 schreef BaasGay het volgende:
gay
Kwestie van style hebben baasGay;)
waar is de boom zonder de takken , de takken zonder de bladeren, bladeren zonders wortels. wortels zonder het zaad , de maan zonder de zon de zon zonder de aard , de regen zonder de druppels de zon zonder te stralen?
pi_89425269
Bah. da's echt lelijk. Als je denkt dat chicks dat mooi vinden zou ik maar snel stoppen
#freefrederike
pi_89425322
Als het je staat, kan het echt ontzettend mooi zijn. En dan gewoon stretchen tot een formaat wat nog terug kan groeien en niet groter is mijn advies. Geen idee wat dat formaat is trouwens, ik heb er zelf geen.
Aids.
pi_89425381
Doen!

Neem er 2 waar je in eerste instantie je handschoenen aan kunt klikken en naar verloop van tijd je das in kwijt kunt als je hem niet nodig hebt.
"When deep sleep falleth on men, fear came apon me. And trembling which made all my bones to shake" -Job IV, 13-14
pi_89425580
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:58 schreef Mss het volgende:
Als het je staat, kan het echt ontzettend mooi zijn. En dan gewoon stretchen tot een formaat wat nog terug kan groeien en niet groter is mijn advies. Geen idee wat dat formaat is trouwens, ik heb er zelf geen.
ik weet zelf er ook nog weinig van.. ik hoef ook niet tegroot netzoals op die foto en dan nog 1 maatje groter denk ik ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:59 schreef Sam_Raimi het volgende:
Doen!

Neem er 2 waar je in eerste instantie je handschoenen aan kunt klikken en naar verloop van tijd je das in kwijt kunt als je hem niet nodig hebt.
het zal me vast wel staan.. mensen zullen er wel aan moeten wennen mja
denk dat ik het ga doen.. kan het niet laten misschien dat hier over 30 jaar een topic sta
ik heb spijt van mijn stretch oorbel.. maarja ik stress dan niet meer erover haha
tnx!
dit ben ik

Uploaded with ImageShack.us
To bad . ben niet fotogenic ;)
waar is de boom zonder de takken , de takken zonder de bladeren, bladeren zonders wortels. wortels zonder het zaad , de maan zonder de zon de zon zonder de aard , de regen zonder de druppels de zon zonder te stralen?
  donderdag 2 december 2010 @ 13:07:54 #11
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_89425634
bah ik vind het lelijk, of het je nou staat of niet, ik vind het geen porum van die uitgerekte lellen, ik zie er het mooie niet van in.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_89425670
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:07 schreef controlaltdelete het volgende:
bah ik vind het lelijk, of het je nou staat of niet, ik vind het geen porum van die uitgerekte lellen, ik zie er het mooie niet van in.
dankje voor je mening!
jah iedereen heeft zo zijn eigen style ik vindt jou afbeelding ook niet smakelijk alsje snap wati k bedoel ;)
waar is de boom zonder de takken , de takken zonder de bladeren, bladeren zonders wortels. wortels zonder het zaad , de maan zonder de zon de zon zonder de aard , de regen zonder de druppels de zon zonder te stralen?
  donderdag 2 december 2010 @ 13:12:40 #13
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_89425794
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:08 schreef morinii het volgende:

[..]

dankje voor je mening!
jah iedereen heeft zo zijn eigen style ik vindt jou afbeelding ook niet smakelijk alsje snap wati k bedoel ;)
Dat heet een avatar weet je wel, die kan ik veranderen als ik wil. Maar als jouw oorlellen inmiddels op je schouders hangen kun jij daar niets meer aan veranderen, als je snapt wat ik bedoel.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_89425835
een hele pan vol, lekkah
pi_89425841
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat heet een avatar weet je wel, die kan ik veranderen als ik wil. Maar als jouw oorlellen inmiddels op je schouders hangen kun jij daar niets meer aan veranderen, als je snapt wat ik bedoel.
jep daarom twijfel ik ,dus
ik snap je maar ik neem hem ook niet zo groot .. vraag me af of je oor dan nog geneest
waar is de boom zonder de takken , de takken zonder de bladeren, bladeren zonders wortels. wortels zonder het zaad , de maan zonder de zon de zon zonder de aard , de regen zonder de druppels de zon zonder te stralen?
pi_89425864
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:14 schreef Bami-Bami het volgende:
[ afbeelding ]
uhh wat?
waar is de boom zonder de takken , de takken zonder de bladeren, bladeren zonders wortels. wortels zonder het zaad , de maan zonder de zon de zon zonder de aard , de regen zonder de druppels de zon zonder te stralen?
pi_89426021
is partyflock en CU2 gesloten ofzo?

on topic: gewoon doen, kan mij wat schelen dat jij voor gek loopt met je hanglellen.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_89426168
Ik vind je op de foto een leuke jongen en ik vind zo'n oorbel persoonlijk heel lelijk.
pi_89426259
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:56 schreef morinii het volgende:

[..]

Kwestie van style hebben baasGay;)
style :') en als je het zo leuk vindt, waarom doe je het dan niet gewoon ipv hier meningen te vragen, kleuter. :|W
pi_89426441
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:25 schreef BaasGay het volgende:

[..]

style :') en als je het zo leuk vindt, waarom doe je het dan niet gewoon ipv hier meningen te vragen, kleuter. :|W
ik vraag om een mening **kneus en wat je er van vindt , niet zo achterlijke reactie waar jij zojuist in geslaagt bent;)
sommige mensen..
waar is de boom zonder de takken , de takken zonder de bladeren, bladeren zonders wortels. wortels zonder het zaad , de maan zonder de zon de zon zonder de aard , de regen zonder de druppels de zon zonder te stralen?
  donderdag 2 december 2010 @ 13:31:51 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_89426508
Ik vind het spuug- maar dan ook echt spuuglelijk.
The love you take is equal to the love you make.
pi_89426974
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:30 schreef morinii het volgende:

[..]

ik vraag om een mening **kneus en wat je er van vindt , niet zo achterlijke reactie waar jij zojuist in geslaagt bent;)
sommige mensen..
:')
pi_89427452
quote:
13s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:31 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het spuug- maar dan ook echt spuuglelijk.
qft 8-)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 2 december 2010 @ 14:08:53 #24
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_89427973
Een meid in mn klas heeft een doorzichtige stretcher dus het lijkt alsof ze gewoon een gat heeft met niks er in :') Dat moet je ook doen!
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_89429276
Ziet er zo extreem pijnlijk uit... een ding wat je oorlel oprekt, wiens idee was dat nou weer? :X Maar ik ben zelfs te bang om normale gaatjes te laten schieten, dus eigenlijk telt mijn mening niet echt :P maar ik vind het niet zo mooi...
pi_89430870
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 14:42 schreef Aapig het volgende:
Ziet er zo extreem pijnlijk uit... een ding wat je oorlel oprekt, wiens idee was dat nou weer? :X Maar ik ben zelfs te bang om normale gaatjes te laten schieten, dus eigenlijk telt mijn mening niet echt :P maar ik vind het niet zo mooi...
wat denk je dat ze dat gat in eeneker schieten ? haha
ze stretchen het dus het doet echt niet pijn

tattoo laten zetten in je 3rde huidslaag dat is pas geen pretje :P
waar is de boom zonder de takken , de takken zonder de bladeren, bladeren zonders wortels. wortels zonder het zaad , de maan zonder de zon de zon zonder de aard , de regen zonder de druppels de zon zonder te stralen?
pi_89431800
Als je goed begrijpt hoe je veilig moet stretchen en weet wat de gevolgen kunnen zijn, moet je het verder gewoon zelf weten.
Het is tegenwoordig al redelijk normaal om een stretch te hebben maar er zijn altijd mensen en werkgevers(!) die het niet mooi vinden.

Ga dus op je gevoel af, heb je pas vorige week bedacht dat je zo'n ding wilt, wacht dan even. En als je er al langer van droomt, gewoon lekker doen. Maar dan wel op de goeie manier ;)

PS; ik zie je reactie van 'stel dat ik over 30 jaar spijt heb', je kunt tot ongeveer een centimeter (verschilt per persoon) nog wel terug naar ongeveer de grootte van een piercinggaatje hoor.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_89432762
Ik associeer het onbewust met alto's en 15-jarige mooiboys. Binnen die laatste categorie val je in ieder geval wel maar of je dat over 5 jaar tijdens je sollicitatiegesprek nog steeds wilt... :{
pi_89433448
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:03 schreef -Trinity- het volgende:
Ik associeer het onbewust met alto's en 15-jarige mooiboys. Binnen die laatste categorie val je in ieder geval wel maar of je dat over 5 jaar tijdens je sollicitatiegesprek nog steeds wilt... :{
Nou sorry hoor, maar dit is waar ik aan denk bij 15jarige mooiboys :P
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  donderdag 2 december 2010 @ 16:22:30 #30
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_89433783
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:59 schreef Sam_Raimi het volgende:
Doen!

Neem er 2 waar je in eerste instantie je handschoenen aan kunt klikken en naar verloop van tijd je das in kwijt kunt als je hem niet nodig hebt.
_O-
Rayen 2½ jaar!
pi_89434319
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:16 schreef PluisigNijntje het volgende:
Nou sorry hoor, maar dit is waar ik aan denk bij 15jarige mooiboys :P
[ afbeelding ]
Daarvoor hoef je je niet te verontschuldigen hoor :*, maar ik zie ze ook steeds vaker bij de 'stoere' middelbare schooljochies omdat blings volgens mij alweer uit aan het raken zijn.
pi_89436754
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:14 schreef morinii het volgende:

[..]

jep daarom twijfel ik ,dus
ik snap je maar ik neem hem ook niet zo groot .. vraag me af of je oor dan nog geneest
je moet je altijd afvragen bij niet-temporele aanpassingen aan je lichaam of je het wel echt wil en goed beseffen wat de gevolgen er van zijn. Bij niet te grote kan het wel weer dichtgroeien, maar je oorlel wordt dan niet meer kleiner, dan heb je dus een forse oorlel.
pi_89437480
Staat je niet en je bent een meeloper. Hou het maar bij die shine oorbelletjes.
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_89438828
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:20 schreef morinii het volgende:

[..]

wat denk je dat ze dat gat in eeneker schieten ? haha
ze stretchen het dus het doet echt niet pijn

tattoo laten zetten in je 3rde huidslaag dat is pas geen pretje :P
Haha dat had ik wel door, daarom zal dat apparaat ook wel stretcher heten :P maar ook dat oprekken van die oorbel lijkt me pijnlijk. Komt er dan geen spanning op dat weefsel te staan elke keer als je er een grotere ring in douwt? Yikes. Tattoos zal idd ook wel pijn doen, verder geen ervaring mee. Wie mooi(boy) wil zijn moet pijn lijden.
pi_89448152
Zonde van dat leuke koppie van je.

Je maakt letterlijk een gat in je oor :N
pi_89478254
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:03 schreef -Trinity- het volgende:
Ik associeer het onbewust met alto's en 15-jarige mooiboys. Binnen die laatste categorie val je in ieder geval wel maar of je dat over 5 jaar tijdens je sollicitatiegesprek nog steeds wilt... :{
Idd daarom twijfel ik, ik ben vanplan om carriére te maken en als zo stretch oorbel het dan verpest heb ik het liever niet maar ik denk er nu al meer dan een half jaar over vandaar
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:16 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Nou sorry hoor, maar dit is waar ik aan denk bij 15jarige mooiboys :P
[ afbeelding ]
,

Je zegt het goed ik ben ten eerste geen 15. en zo nep stukje plastic is pas meelopen.
ik wil er geen een om met de kudde mee te lopen. gewoon omdat het mij aantrekt en omdat IK het cool vindt wat de rest vindt ze moeten maar zien.
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:17 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Staat je niet en je bent een meeloper. Hou het maar bij die shine oorbelletjes.
Shine maar een eind weg dat noem ik meelopen maatje
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:30 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Daarvoor hoef je je niet te verontschuldigen hoor :*, maar ik zie ze ook steeds vaker bij de 'stoere' middelbare schooljochies omdat blings volgens mij alweer uit aan het raken zijn.
Klopt ik heb nog nooit iemand met een stretch oorbel gezien. en zoals ik al zei ik denk er al meer dan een half jaar over
en ik zag vorige week zag ik een maatje van me die heeft er ook eentje nu en zag er gewoon echt vet uit:P

Mijn Conclussie is: Ik wil het nu graag en ik ga er nog over na denken ,
MAAR de nadelen zijn groter dan de voordelen dus bedankt voor jullie meningen ik denk dat ik het hier effe bij laat en voorlopig goed na denk en misschien het van me los moet laten;)
waar is de boom zonder de takken , de takken zonder de bladeren, bladeren zonders wortels. wortels zonder het zaad , de maan zonder de zon de zon zonder de aard , de regen zonder de druppels de zon zonder te stralen?
pi_89478476
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:06 schreef morinii het volgende:

[..]

ik weet zelf er ook nog weinig van.. ik hoef ook niet tegroot netzoals op die foto en dan nog 1 maatje groter denk ik ;)

[..]

het zal me vast wel staan.. mensen zullen er wel aan moeten wennen mja
denk dat ik het ga doen.. kan het niet laten misschien dat hier over 30 jaar een topic sta
ik heb spijt van mijn stretch oorbel.. maarja ik stress dan niet meer erover haha
tnx!
dit ben ik[ link | afbeelding ]

Uploaded with [ ImageShack.uslink | afbeelding ]
To bad . ben niet fotogenic ;)
Zou niet bij je passen, staat beter bij "alternatievelingen"
pi_89478957
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 15:28 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Zou niet bij je passen, staat beter bij "alternatievelingen"
haha oke;)
tnx voor je mening
waar is de boom zonder de takken , de takken zonder de bladeren, bladeren zonders wortels. wortels zonder het zaad , de maan zonder de zon de zon zonder de aard , de regen zonder de druppels de zon zonder te stralen?
pi_89480006
Tot 8 mm kan het weer dicht groeien mits je langzaam genoeg stretcht. Zo definitief is het dus niet, maar je hebt altijd wel een kans dat je het nog een beetje blijft zien.

Overigens, niet doen. je ziet er nu al uit als een pauperventje.
Daar helpt een tunnel echt niet tegen.

[ Bericht 25% gewijzigd door juxtaposition op 03-12-2010 21:32:46 ]
pi_89579681
Je moet het zelf weten maar ik vind het smerig. Ik moet altijd denken aan hoe het er uit ziet als je dat ding eruit zou halen, dat je dan zo'n ranzig uitgelubberd spaghettidingetje hebt. Baaah.
pi_89580601

:D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')