Kwestie van style hebben baasGay;)quote:
ik weet zelf er ook nog weinig van.. ik hoef ook niet tegroot netzoals op die foto en dan nog 1 maatje groter denk ikquote:Op donderdag 2 december 2010 12:58 schreef Mss het volgende:
Als het je staat, kan het echt ontzettend mooi zijn. En dan gewoon stretchen tot een formaat wat nog terug kan groeien en niet groter is mijn advies. Geen idee wat dat formaat is trouwens, ik heb er zelf geen.
het zal me vast wel staan.. mensen zullen er wel aan moeten wennen mjaquote:Op donderdag 2 december 2010 12:59 schreef Sam_Raimi het volgende:
Doen!
Neem er 2 waar je in eerste instantie je handschoenen aan kunt klikken en naar verloop van tijd je das in kwijt kunt als je hem niet nodig hebt.
dankje voor je mening!quote:Op donderdag 2 december 2010 13:07 schreef controlaltdelete het volgende:
bah ik vind het lelijk, of het je nou staat of niet, ik vind het geen porum van die uitgerekte lellen, ik zie er het mooie niet van in.
Dat heet een avatar weet je wel, die kan ik veranderen als ik wil. Maar als jouw oorlellen inmiddels op je schouders hangen kun jij daar niets meer aan veranderen, als je snapt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:08 schreef morinii het volgende:
[..]
dankje voor je mening!
jah iedereen heeft zo zijn eigen style ik vindt jou afbeelding ook niet smakelijk alsje snap wati k bedoel
jep daarom twijfel ik ,dusquote:Op donderdag 2 december 2010 13:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat heet een avatar weet je wel, die kan ik veranderen als ik wil. Maar als jouw oorlellen inmiddels op je schouders hangen kun jij daar niets meer aan veranderen, als je snapt wat ik bedoel.
uhh wat?quote:
stylequote:Op donderdag 2 december 2010 12:56 schreef morinii het volgende:
[..]
Kwestie van style hebben baasGay;)
ik vraag om een mening **kneus en wat je er van vindt , niet zo achterlijke reactie waar jij zojuist in geslaagt bent;)quote:Op donderdag 2 december 2010 13:25 schreef BaasGay het volgende:
[..]
styleen als je het zo leuk vindt, waarom doe je het dan niet gewoon ipv hier meningen te vragen, kleuter.
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:30 schreef morinii het volgende:
[..]
ik vraag om een mening **kneus en wat je er van vindt , niet zo achterlijke reactie waar jij zojuist in geslaagt bent;)
sommige mensen..
qftquote:Op donderdag 2 december 2010 13:31 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het spuug- maar dan ook echt spuuglelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |