De lulz is dat er in die kutgifjes ook sneeuw zitquote:
Jewaids, btje nieuwe dingen proberen enzeaux.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:07 schreef Copycat het volgende:
Wat is NSO?
En vanwaar de Breezah stylo, Ian?
Gesprek van de dag daar hoor, in de VS. "Holland? Is that the capital of Coepenheegen? Black Pete? Yeah whatever. Nuke 'em. Care."quote:Op donderdag 2 december 2010 11:54 schreef Jian het volgende: Die meneer komt net uit Amerika en daar zijn ze heel verbaasd dat wij zo'n achterlijk overblijfsel uit het slavernij-verleden nog hebben, da's niet goed voor de kindertjes.
Ik dacht even aan pepernoten en schuimpjes op de weg....quote:Op donderdag 2 december 2010 12:13 schreef Laysa het volgende:
Weer heel terug met een tussenstop bij de AH....Echt in nijmegen geen strooigoed, zelfs niet in de vorm van strooizout
Hebben ze Baby geraakt?quote:Op donderdag 2 december 2010 12:10 schreef CarOnline het volgende:
Na schoolse opvang.
Lijkt je dat leuker, Liesje? Wel pittiger denk ik.
Al die vermoeide kinders.
Gister offerte gehad voor een nieuwe bumpert, zat er bij mij ook eentje in. Niet mijn schuld, ff 703 euro
Als het had gehoplpen dat je hier normaal had kunnen rijden dan had ik dat ook gewoon nog overwogenquote:Op donderdag 2 december 2010 12:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik dacht even aan pepernoten en schuimpjes op de weg....
Ja lastig, leuker niet, anders leuk denk ik. De groep waar ik nu op zit ligt mij gewoon erg aan het hart, zeker ook omdat ik dit jaar die groep 5 maanden lang zo'n beetje alleen heb gedraaid ivm zwangerschappen van collega's. Veel invalkrachten enzo en dat was zwaar maar daardoor voel ik mij wel super verantwoordelijk voor deze groep, dus loslaten zal ik niet makkelijk vinden en zie ik ook wel erg tegenop. Maar aan de andere kant is het natuurlijk super dat ik deze kans krijg, het is in het zelfde gebouw en anders was ik in April toch wel gaan solliciteren op zo'n functie. Op het KDV wordt deze functie al vervult door iemand anders dus hier wordt dat hem sowieso niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:10 schreef CarOnline het volgende:
Na schoolse opvang.
Lijkt je dat leuker, Liesje? Wel pittiger denk ik.
Al die vermoeide kinders.
Gister offerte gehad voor een nieuwe bumpert, zat er bij mij ook eentje in. Niet mijn schuld, ff 703 euro
Nee, gelukkig niet. De Boswachters Auto was dat nog.quote:
Want daar kom je zelf (als je afhankelijk bent van die instanties) veel verder mee!quote:Op donderdag 2 december 2010 12:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ik instanties moet bellen gebruik ik graag moeilijke woorden zodat de medewerkers mij niet meer begrijpen.
Neen, maar het is wel lollig als ik hén moet gaan uitleggen waar ik nou precies recht op hebquote:Op donderdag 2 december 2010 12:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Want daar kom je zelf (als je afhankelijk bent van die instanties) veel verder mee!
Ach, het was een hilarische grappert! Nou, gefeliciteerd. Je wint:quote:Op donderdag 2 december 2010 12:20 schreef remlof het volgende:
Ik heb "zo" in je topic gepost Ian. Wat heb ik nu gewonnen?
Ja, want dan werken ze ook veel harder voor je dan dat je aardig tegen ze doetquote:Op donderdag 2 december 2010 12:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neen, maar het is wel lollig als ik hén moet gaan uitleggen waar ik nou precies recht op heb
Ah das wel wat anders idd.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja lastig, leuker niet, anders leuk denk ik. De groep waar ik nu op zit ligt mij gewoon erg aan het hart, zeker ook omdat ik dit jaar die groep 5 maanden lang zo'n beetje alleen heb gedraaid ivm zwangerschappen van collega's. Veel invalkrachten enzo en dat was zwaar maar daardoor voel ik mij wel super verantwoordelijk voor deze groep, dus loslaten zal ik niet makkelijk vinden en zie ik ook wel erg tegenop. Maar aan de andere kant is het natuurlijk super dat ik deze kans krijg, het is in het zelfde gebouw en anders was ik in April toch wel gaan solliciteren op zo'n functie. Op het KDV wordt deze functie al vervult door iemand anders dus hier wordt dat hem sowieso niet.
EN het gaat niet altijd even soepel hier op de NSO, en mijn unithoofd verwacht dus van mij dat ik (samen met haar) dat een beetje naar een hoger level ga trekken en dat is wel erg uitdagend. En verder moet ik dan dingen gaan schrijven als Pedagogisch werkplan enzo en dat lijkt mij ook wel heel tof.
Jij kan niet intelligent en aardig tegelijk doen!?quote:Op donderdag 2 december 2010 12:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, want dan werken ze ook veel harder voor je dan dat je aardig tegen ze doet
Ik heb de hele laatste week van het jaar vrijquote:Op donderdag 2 december 2010 12:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Teammanagement, dat zijn toch klagende werknemers die allemaal op dezelfde dag vrij willen hebben.
h1Hiquote:Op donderdag 2 december 2010 12:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach, het was een hilarische grappert! Nou, gefeliciteerd. Je wint:
Een kusje:
[ afbeelding ]
Ik hoef geen moeilijke woorden te gebruiken tegen medewerkers van instanties en ik geef ze, ondanks dat ik zelf wel weet waar ik recht op heb, ze nog het idee dat ze geholpen hebben ook! Zij tevreden, ik tevreden.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij kan niet intelligent en aardig tegelijk doen!?
Die verwijs ik lekker door! Maar meer in de zin van het team motiveren enzo.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Teammanagement, dat zijn toch klagende werknemers die allemaal op dezelfde dag vrij willen hebben.
Ja, laat maar weer zitten, ik ga wel wat anders doenquote:Op donderdag 2 december 2010 12:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hoef geen moeilijke woorden te gebruiken tegen medewerkers van instanties en ik geef ze, ondanks dat ik zelf wel weet waar ik recht op heb, ze nog het idee dat ze geholpen hebben ook! Zij tevreden, ik tevreden.
Dag Ianquote:Op donderdag 2 december 2010 12:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, laat maar weer zitten, ik ga wel wat anders doenJezus fuck.
Stick to your old guns ...quote:Op donderdag 2 december 2010 12:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Jewaids, btje nieuwe dingen proberen enzeaux.
Nieuwe update? Voor phone en pad?quote:
Mooi zo!quote:Op donderdag 2 december 2010 12:34 schreef Dementor het volgende:
Vandaag komen als het goed is () de cups.
Ik denk dat de diepgevroren geleverd gaan wordenquote:Op donderdag 2 december 2010 12:34 schreef Dementor het volgende:
Vandaag komen als het goed is () de cups.
quote:Zeilschip Wubbo Ockels gezonken
GRONINGEN - Het miljoenen kostende, duurzame zeilschip van oud-astronaut Wubbo Ockels, de Ecolution, is door vandalen tot zinken gebracht.
Het schip, een van de meest innovatieve ter wereld, lag bij een scheepswerf in Groningen waar het door vernielingen zo beschadigd raakte dat het naar de bodem zonk. Dat meldde de politie in Groningen donderdag.
Volgens de politie werd woensdagochtend ontdekt dat het schip op de bodem lag. Vanwege de lage waterstand lag de splinternieuwe Ecolution niet helemaal onder water. Het is niet bekend of de boot nog kan worden gered.
De politie heeft geen idee wie er achter de vernielingen zit en of het om een gerichte actie gaat. Woensdag is een sporenonderzoek gehouden en zijn ook buurtbewoners ondervraagd.
De 25 meter lange Ecolution is gebouwd op initiatief van Ockels en voorzien van de nieuwste technieken op het gebied van duurzaamheid. Zo kan het schip al zeilend, met behulp van propellers onder de boot, zijn eigen energie opwekken die vervolgens kan worden opgeslagen in speciale accu's. Ockels wilde met het schip overal ter wereld aandacht vragen voor duurzaamheid.
Ik zit altijd in hogere sferen. :pquote:Op donderdag 2 december 2010 12:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi zo!
Alweer terug naar 37 jij, of zit je nog in hoger sferen?
hier komt tnt altijd gewoon 6 trappen opquote:Op donderdag 2 december 2010 12:27 schreef Laysa het volgende:
Ik hoef vandaag alleen nog maar naar beneden om een pakketje aan te nemen en de vuilniszakken naar beneden te doen
Hier nietquote:Op donderdag 2 december 2010 12:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
hier komt tnt altijd gewoon 6 trappen opZo ook vandaag, de moonboots zijn binnen en ze zijn nog veel gaver dan op de foto
![]()
Welke foto!quote:Op donderdag 2 december 2010 12:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
hier komt tnt altijd gewoon 6 trappen opZo ook vandaag, de moonboots zijn binnen en ze zijn nog veel gaver dan op de foto
![]()
Nouquote:Op donderdag 2 december 2010 12:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hier niet![]()
Maar vanaf 13 december hebben we een lift dus dan komen ze wel naar boven![]()
Oooooo lekker met de kiddies de sneeuw in
Heb jij geen zwangerschaps jas of andere leuke dingetjes over nu jequote:Op donderdag 2 december 2010 12:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Nou ik ben nog niet klaar met werpen, if you dont mindquote:Op donderdag 2 december 2010 12:59 schreef anufri het volgende:
[..]
Heb jij geen zwangerschaps jas of andere leuke dingetjes over nu je
toch al geworpen hebt ?![]()
er is nog iemand in ''dat topic waar niet over gesproken mag worden'' die
dringend dingetjes nodig heeft enzo ...
zou wel mooi zijnLeandra heeft vast ook nog wel iets hangen
zij blijkbaar ook niet maar heeft het ook vast weggegevenquote:Op donderdag 2 december 2010 13:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou ik ben nog niet klaar met werpen, if you dont mind
Ik ken wel mensen in mijn omgeving die het hard(er) nodig hebben.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:02 schreef anufri het volgende:
[..]
zij blijkbaar ook niet maar heeft het ook vast weggegeven![]()
dus da's geen excuus
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
NouVanmorgen al gejank van de oudste omdat ie zn muts niet op wilde, 'neeee mama, ik wil niet, neeeee mama, niet de muts op, MAMAAAA ik WIL die muts NIET op' jank jank. Toen ik m weer van school op ging halen had ik de moonboots bij me, die wilde ik ff snel aan doen, 'neeeee ik wil die laarsjes nieeehieeeehieeeeet' jengel jengel. Lopen we buiten, nou toch wel fijn he die warme laarsjes en muts
'Neeee wil niehieeeeeet'. Nou nog even de handschoenen aan. . . 'NEEEE'. Ok dan niet. Kleum kleum. Jank jank. Omdat zn handen er bijna afvroren en hij zelf zn handschoenen niet aan kreeg. Toen mocht mama ze wel aan doen
![]()
Wat een lol zeg, lekker in de sneeuw
Haha wel schattig, maar ik dacht voor jouquote:Op donderdag 2 december 2010 13:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
wat op de foto roze is dat is in het echt rood
[ afbeelding ]
kaartje?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ken wel mensen in mijn omgeving die het hard(er) nodig hebben.
Heb jij dat kaartje al opgestuurd? Kunnen we weer meekijken.
nee, maar als ik ze had gepast had ik ze zo aangetrokkenquote:Op donderdag 2 december 2010 13:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha wel schattig, maar ik dacht voor jou
Ik heb allang op allebei je gedichten gestemdquote:Op donderdag 2 december 2010 13:04 schreef anufri het volgende:
ik zou het leuk vinden als jullie even allemaal op mijn gedicht stemmen zodat ik
dat fucking Monopolyspel win, want dan kan ik het aan ''de aktie'' schenken![]()
Mijn karma rijst de pan uit dan, lijkt me wel kickken![]()
voor Caro gingen jullie wel allemaal naar de stembus, maar ik kan lekker stikken
stelletje lijers
oh... neequote:
Ik had vandaag mn nepugss aan en lekker warm johquote:Op donderdag 2 december 2010 13:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee, maar als ik ze had gepast had ik ze zo aangetrokken
Karma he!quote:Op donderdag 2 december 2010 13:04 schreef anufri het volgende:
ik zou het leuk vinden als jullie even allemaal op mijn gedicht stemmen zodat ik
dat fucking Monopolyspel win, want dan kan ik het aan ''de aktie'' schenken![]()
voor Caro gingen jullie wel allemaal naar de stembus, maar ik kan lekker stikken
stelletje lijers
heb ik gezienquote:Op donderdag 2 december 2010 13:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb allang op allebei je gedichten gestemd
ja sal wel weerquote:
Ja en op die van mij, lief!quote:Op donderdag 2 december 2010 13:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb allang op allebei je gedichten gestemd
Geef dan ook een linkje. Weet je wel hoe groot FOK! is en hoe lang ik dan weer overal blijf hangen bij topics die me dan ook wel leuk lijken?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:04 schreef anufri het volgende:
stelletje lijers
Die zijn echt leuk!quote:Op donderdag 2 december 2010 13:00 schreef Marrije het volgende:
wat op de foto roze is dat is in het echt rood
[ afbeelding ]
half Fok heeft op jou gestemdquote:
Dat vind ik een goeie! Zal eens kijken of ik het topic kan vinden.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:11 schreef anufri het volgende:
[..]
half Fok heeft op jou gestemd![]()
zeg....
die graties ballen aktie die toen liep heh...
misschien kunnen al die mensen die graties bal die die arme neger kindertjes
hebben zitten maken nu wel aan ''de aktie''schenken...
is dat geen idee?
Ik heb op je gestemd!quote:Op donderdag 2 december 2010 13:12 schreef anufri het volgende:
[..]
hiero![]()
[Stemtopic] FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010
Ik heb het gezien!quote:Op donderdag 2 december 2010 13:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb op je gestemd!
Ik heb op je gestemd!
Hoor je dat dubbel? Nee, ik heb meen ik 2x op je gestemd!
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:16 schreef mootie het volgende:
Gestemd, 3-4-5 heb ik maar gewoon verzonnen
Nee, kritische vragen mogen niet meer!quote:Op donderdag 2 december 2010 13:16 schreef anufri het volgende:
[..]
Ik heb het gezien!
Ik heb het gezien!
Goed werk daar''in het topic waar niet over gesproken mag worden''![]()
zou zomaar een vast item van gemaakt kunnen worden, niet alleen met kerst enzo![]()
alleen kritische vragen mag je niet meer stellen![]()
dat past niet in de sfeer
Nah wat een onzin.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, kritische vragen mogen niet meer!![]()
Met je kritische vragen bederft je de kerstsfeer en het gaat niet om de mensen maar om de sfeer![]()
Ik maak alle feestjes stuk.
Welnee....je hebt nl ook mensen die half fok pmenquote:Op donderdag 2 december 2010 13:18 schreef anufri het volgende:
[..]
![]()
![]()
goed zo![]()
hopen maar dat ik harikiri dinges niet op miijn dak krijg net als bij dat
t-shirt maar dat zien we dan wel weer
en ikke op nummer 1quote:Op donderdag 2 december 2010 13:19 schreef Noek het volgende:
Ik heb ze nog echt gelezen ook. Mijn top 5 is dus ook echt mijn top 5.
Die kunnen niet meer dankzij mijn buddy-list!quote:Op donderdag 2 december 2010 13:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Welnee....je hebt nl ook mensen die half fok pmen
meen je niet ?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Welnee....je hebt nl ook mensen die half fok pmen
Ik heb al 2 verzoeken gehad per PM om te stemmen!quote:Op donderdag 2 december 2010 13:22 schreef anufri het volgende:
[..]
meen je niet ?![]()
wat een gluipkezen
Copy + paste je gewoon een anderquote:Op donderdag 2 december 2010 13:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil wel stemmen maar ik heb geen zin om al die andere gedichten te gaan lezen om aan een top 5 te komen...
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil wel stemmen maar ik heb geen zin om al die andere gedichten te gaan lezen om aan een top 5 te komen...
dan verzin je de rest er gewoon bijquote:Op donderdag 2 december 2010 13:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou je top 3 heb je alquote:Op donderdag 2 december 2010 13:24 schreef Ian_Nick het volgende:
de uggs die we hebben zijn maat 21 en die past ie echt niet meer en daar kan ie ook niet lekker mee door de sneeuw banjeren, dus die bewaren we nog even voor de jongste, kan die ze volgende winter in de buggy aan.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik had vandaag mn nepugss aan en lekker warm joh
van wie ???quote:Op donderdag 2 december 2010 13:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb al 2 verzoeken gehad per PM om te stemmen!
wilde ik net zeggen, kopieer je die van mij, al heb ik nr 5 ook niet gelezenquote:Op donderdag 2 december 2010 13:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Copy + paste je gewoon een ander
Doet half [onz] ook.
Ik heb ze ook niet allemaal gelezen op mijn lijst!quote:Op donderdag 2 december 2010 13:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
wilde ik net zeggen, kopieer je die van mij, al heb ik nr 5 ook niet gelezen
Al mijn laarzen hadden gladde zolen...vandaar dat ik gitsren ook een paar keer bijna onderuit gingquote:Op donderdag 2 december 2010 13:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
de uggs die we hebben zijn maat 21 en die past ie echt niet meer en daar kan ie ook niet lekker mee door de sneeuw banjeren, dus die bewaren we nog even voor de jongste, kan die ze volgende winter in de buggy aan.
Zelf heb ik gewone leren laarzen helemaal gevoerd, prima te doen.
Die kaplaarzen van mij zijn ECHT ECHT ECHT heel goedquote:Op donderdag 2 december 2010 13:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Al mijn laarzen hadden gladde zolen...vandaar dat ik gitsren ook een paar keer bijna onderuit ging
Kaplaarzen tot aan je liesjes1979! Die visser ook hebben!quote:Op donderdag 2 december 2010 13:29 schreef anufri het volgende:
[..]
Die kaplaarzen van mij zijn ECHT ECHT ECHT heel goed![]()
en ze lopen ook nog eens gewoon lekker![]()
ik ken zo de sneeuw inno problem
* De_Kardinaal trekt plakband erafquote:
ik inmiddels ookquote:Op donderdag 2 december 2010 13:29 schreef anufri het volgende:
[..]
Die kaplaarzen van mij zijn ECHT ECHT ECHT heel goed![]()
en ze lopen ook nog eens gewoon lekker![]()
ik ken zo de sneeuw inno problem
Die is een keer eerder in deze sc langsgekomen, heb ik toen erg om gelachen, weet niet meer precies hoe en wat.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:42 schreef BobdeStreamer het volgende:
Tijd voor een nieuwe bumper.
[ afbeelding ]
Tis alweer opgelost. Ik ben zo handig he?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ik doelde op 't verhaal van liesje, maar fann zat er weer eens tussen.
Fann? Ik zie geen Fann. Fann is al tijden zoek.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ik doelde op 't verhaal van liesje, maar fann zat er weer eens tussen.
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb de hele laatste week van het jaar vrij
Alleen kerstavond moet ik nog wel werken, gezellig met een kaarsje naast de laptop
Ik ook niet Bob. Ze hebben gewoon geen verstand van kunst hier.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:44 schreef BobdeStreamer het volgende:
Waarom stond ik niet op het stemlijstje Piet?
Ja was toch meer van de visuele kunst?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook niet Bob. Ze hebben gewoon geen verstand van kunst hier.
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook niet Bob. Ze hebben gewoon geen verstand van kunst hier.
Wat is dat dan?quote:
Ik heb net nog even tegen gestemd. Zijn ze helemaal gak geworden?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:06 schreef Jian het volgende:
Ha, hoor net op de radio dat Hero Brinkman Militairen wil inzetten in Eindhoven i.v.m. de woedende wietoorlog aldaar, in 1e instantie de Koninklijke Marechaussee!
Van de zo'n 1800 reageerders is 63% voor!
Oorlogsgebied daar, hup gooi de avondklok er vast maar in
Waarom ? wat is er mis meet de Koninklijke Marechaussee voor ondersteunende zaken/taken ?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb net nog even tegen gestemd. Zijn ze helemaal gak geworden?
De KM weer naar Brabant! JAREN DERTIG PRAKTIJKEN!quote:Op donderdag 2 december 2010 14:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom ? wat is er mis meet de Koninklijke Marechaussee voor ondersteunende zaken/taken ?
Zal niet gaan, al het materiaal is kaduuk vanwege die korte vakantie in Afghanistanquote:Op donderdag 2 december 2010 14:06 schreef Jian het volgende:
Ha, hoor net op de radio dat Hero Brinkman Militairen wil inzetten in Eindhoven i.v.m. de woedende wietoorlog aldaar, in 1e instantie de Koninklijke Marechaussee!
Van de zo'n 1800 reageerders is 63% voor!
Oorlogsgebied daar, hup gooi de avondklok er vast maar in
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:15 schreef BobdeStreamer het volgende:
ze zijn al onderweg...
[ afbeelding ]
De burgemeester is al ondergedoken begrijp ik, kan ook van een naburige gemeente zijn.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:17 schreef Copycat het volgende:
Een woedende wietoorlog? Hier?
Wel godverdomme!
Pack your bags.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:17 schreef Copycat het volgende:
Een woedende wietoorlog? Hier?
Wel godverdomme!
Zal ik er effe een stee tegenaan gooien? Kan ik makkelijk, vanaf hier.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:21 schreef BobdeStreamer het volgende:
en wat denk je dan van die paddestoel daar...
[ afbeelding ]
GTA XI: Eendhoven!quote:Op donderdag 2 december 2010 14:23 schreef Jian het volgende:
Nieuw: Na Call of Duty Black Opps nu ook Call of Duty, Codename Eindhoven, binnenkort verkrijgbaar
F.E.A.R. Eindhoven, the PSV-Chroniclesquote:Op donderdag 2 december 2010 14:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
GTA XI: Eendhoven!![]()
HITMAN XIII: Mister Mayor!
Is ook iemand die graag een auto wil lenen om naar Euro Disney te kunnen.....quote:Op donderdag 2 december 2010 12:59 schreef anufri het volgende:
[..]
Heb jij geen zwangerschaps jas of andere leuke dingetjes over nu je
toch al geworpen hebt ?![]()
er is nog iemand in ''dat topic waar niet over gesproken mag worden'' die
dringend dingetjes nodig heeft enzo ...
zou wel mooi zijnLeandra heeft vast ook nog wel iets hangen
Achter het behang met dat kind, 7 lagen dik en dan snel verhuizen!quote:Op donderdag 2 december 2010 12:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
NouVanmorgen al gejank van de oudste omdat ie zn muts niet op wilde, 'neeee mama, ik wil niet, neeeee mama, niet de muts op, MAMAAAA ik WIL die muts NIET op' jank jank. Toen ik m weer van school op ging halen had ik de moonboots bij me, die wilde ik ff snel aan doen, 'neeeee ik wil die laarsjes nieeehieeeehieeeeet' jengel jengel. Lopen we buiten, nou toch wel fijn he die warme laarsjes en muts
'Neeee wil niehieeeeeet'. Nou nog even de handschoenen aan. . . 'NEEEE'. Ok dan niet. Kleum kleum. Jank jank. Omdat zn handen er bijna afvroren en hij zelf zn handschoenen niet aan kreeg. Toen mocht mama ze wel aan doen
![]()
Wat een lol zeg, lekker in de sneeuw
Ghèhèhè, wat een boefje is het ook, die Fannquote:Op donderdag 2 december 2010 12:59 schreef anufri het volgende:
[..]
Leandra heeft vast ook nog wel iets hangen
Dat is die van Helmond toch?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:18 schreef Jian het volgende:
De burgemeester is al ondergedoken begrijp ik, kan ook van een naburige gemeente zijn.
Ja, is inderdaad de burgemeester van Helmondquote:Op donderdag 2 december 2010 14:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is die van Helmond toch?
Zaterdag NK Breakdancen in De Effenaar. Beter!
Ik kan niet eens naar Euro Disneyquote:Op donderdag 2 december 2010 14:38 schreef spuitje het volgende:
[..]
Is ook iemand die graag een auto wil lenen om naar Euro Disney te kunnen.....
Hij wordt persoonlijk beveiligd? Ja dat zou mooi zijn anders! Tien politiewagens bij zijn huis, maar geen agent in de buurt als ie naar de winkel gaatquote:Op donderdag 2 december 2010 14:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, is inderdaad de burgemeester van Helmond
"Burgemeester Fons Jacobs van Helmond heeft zijn taken voorlopig neergelegd omdat hij en zijn gezin ernstig bedreigd worden. Hij wordt persoonlijk beveiligd en woont nu tijdelijk ergens"
Huub gaat op vakantie maar zijn auto is te kleinquote:Op donderdag 2 december 2010 13:42 schreef BobdeStreamer het volgende:
Tijd voor een nieuwe bumper.
[ afbeelding ]
Nou ja even terugpakkend op Remmie die tegen de inzet van de Koninklijke Marechaussee is. Ik denk dat die man liever beveiligd wordt door de BSB (Brigade Speciale Beveiling van de Marechaussee) dan door een stelletje van die parkeerwachten van de Politiequote:Op donderdag 2 december 2010 14:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij wordt persoonlijk beveiligd? Ja dat zou mooi zijn anders! Tien politiewagens bij zijn huis, maar geen agent in de buurt als ie naar de winkel gaat
quote:
quote:Etymologie
De naam 'Helmond' wordt wel uitgelegd als een samenvoeging van hel, dat 'laaggelegen' zou betekenen, en mond, dat zou verwijzen naar een hoger gelegen, beveiligde plaats.[1]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Helmond#cite_note-0
er wordt jou gevraagd of je nog iets weg te geven hebtquote:Op donderdag 2 december 2010 14:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kan niet eens naar Euro Disney![]()
En het ergste is dat het nog niet gelogen is
Je kan beter beveiligd worden de lokale boevenbende dan door de politie. Die boeven hebben vaak beter materiaal dan de politiequote:Op donderdag 2 december 2010 14:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja even terugpakkend op Remmie die tegen de inzet van de Koninklijke Marechaussee is. Ik denk dat die man liever beveiligd wordt door de BSB (Brigade Speciale Beveiling van de Marechaussee) dan door een stelletje van die parkeerwachten van de Politie
Weer een zetel naar de PVV! Daar doen ze niet zo aan achtergronden nagaan schijnt!quote:Op donderdag 2 december 2010 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Gewoon een schikking voorstellen aan die boefjes van de wiet-maffia. 500 euro, een kamerzetel en verder niet over lullen.
Wat is er mis met een drugscrimineel als Kamerlid, die gaat echt niet in je brievenbus staan piesen hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 14:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Weer een zetel naar de PVV! Daar doen ze niet zo aan achtergronden nagaan schijnt!
Niets. Ik zou er juist naast gaan zitten. Scheelt weer transportkosten.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat is er mis met een drugscrimineel als Kamerlid, die gaat echt niet in je brievenbus staan piesen hoor
Er was gisteravond laat een documentaire over de Russische Maffia die zich sinds de jaren 90 heeft verrijkt, Thieves by Law, oid. Heel interessant. Degenen die het overleefd hebben zijn nu gerespecteerde zakenlui (met stuk voor stuk honderden moorden op hun geweten)quote:Op donderdag 2 december 2010 14:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kan beter beveiligd worden de lokale boevenbende dan door de politie. Die boeven hebben vaak beter materiaal dan de politie
Ik had een documentaire gezien over een dorpje in Rusland en daar ging het vervoer per tank of per gepantserde helikopter. De lokale bevolking had gewoon een basis leeggehaald die verderop lag en was achtergelaten toen de Sovjet-Unie klapte en het geld verdwenen was.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er was gisteravond laat een documentaire over de Russische Maffia die zich sinds de jaren 90 heeft verrijkt, Thieves by Law, oid. Heel interessant. Degenen die het overleefd hebben zijn nu gerespecteerde zakenlui (met stuk voor stuk honderden moorden op hun geweten)
Er werd even uitgelegd hoe het Russische zakendoen verschilt van het zakendoen in de rest van Europa. In Europa zoek je een niche-markt en probeer je op die manier winst te maken en groter te worden. In Rusland kies je het beste bedrijf uit, de marktleider, daarvan schiet je de directeur dood en dan willen de overige aandeelhouders hun aandeel wel voor een schijntje kwijt.
JanPiraat [ONZ] heeft ook alleen maar [ONZ] stemmers.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:00 schreef mootie het volgende:
Die hele rits stemmen uit RLS met Fannie bovenaan valt ook heul niet op
Het wonderlijke verweer van enkelen was dan ook dat het hele land achterlijk was in die tijd en dat zij slechts in opdracht van wat zakenmensen zakelijke geschillen oplosten.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had een documentaire gezien over een dorpje in Rusland en daar ging het vervoer per tank of per gepantserde helikopter. De lokale bevolking had gewoon een basis leeggehaald die verderop lag en was achtergelaten toen de Sovjet-Unie klapte en het geld verdwenen was.
Dat het leger mij zo dan ook even op komt halen om Sintcadeautjes te halen, als ze toch in Eindhoven zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 15:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had een documentaire gezien over een dorpje in Rusland en daar ging het vervoer per tank of per gepantserde helikopter. De lokale bevolking had gewoon een basis leeggehaald die verderop lag en was achtergelaten toen de Sovjet-Unie klapte en het geld verdwenen was.
Met dit weer hoef je ook niemand om te leggen, je hoeft slechts te wachten tot hij uitglijdt.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:08 schreef Copycat het volgende:
Wat is het lekker buiten!
Even een ommetje gemaakt en er werd gewoon niemand omgelegd.
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:39 schreef spuitje het volgende:
[..]
Achter het behang met dat kind, 7 lagen dik en dan snel verhuizen!
Sneeuw hoort wit te zijn, je snuift toch ook geen rode lijntjes op?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:08 schreef Copycat het volgende:
Wat is het lekker buiten!
Even een ommetje gemaakt en er werd gewoon niemand omgelegd.
De spullen die nog in de basis lagen waren alle spullen die niet vervoerd konden worden of mankementen hadden. De rest was 'verdwenen'.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het wonderlijke verweer van enkelen was dan ook dat het hele land achterlijk was in die tijd en dat zij slechts in opdracht van wat zakenmensen zakelijke geschillen oplosten.
Eén van die mannetjes leefde nu als een God in Cannes, had daar een Russisch Orthodoxe kerk gesticht en liet nog even z'n collectie iconen zien, waaronder een 3,5 meter lange voorstelling van het laatste avondmaal. Daar hing voor honderden miljoenen in z'n kelder. Hij wilde ze graag aan de kerk geven maar dan wel zo dat ze wel in bezit van zijn familie bleven.
De meeste anderen werkten vanuit Israel, daar deden ze niet zo moeilijk over het verlenen van een paspoort en kennen geen wetten die het witwassen van crimineel geld beletten.
Toen ik zwanger was, heel lang geleden, zag ik mezelf ook zo leuk wandelen met kindje aan handje.quote:
Pas op, want het is glad!quote:Op donderdag 2 december 2010 15:16 schreef Copycat het volgende:
Glas thee en dan een late uitlaatservice.
Had jij een kind wat midden in een supermarkt ging liggen krijsen omdat het geen lollie mocht? Zo iets? Of in het zwembad echt geen zwembroekje aan wilde omdat dat broekje nat was?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:14 schreef hondjes het volgende:
[..]
Toen ik zwanger was, heel lang geleden, zag ik mezelf ook zo leuk wandelen met kindje aan handje.
De praktijk was heel anders..
En nog veel meer dingen..quote:Op donderdag 2 december 2010 15:18 schreef spuitje het volgende:
[..]
Had jij een kind wat midden in een supermarkt ging liggen krijsen omdat het geen lollie mocht? Zo iets? Of in het zwembad echt geen zwembroekje aan wilde omdat dat broekje nat was?
Ik lees hier wel dat wij het niet wordenquote:Op donderdag 2 december 2010 15:22 schreef Toverheks het volgende:
vergeten we niet te kijken om 5 min. voor 4 op Ned. 1.
Trekking WK
Ik hoop het maarquote:Op donderdag 2 december 2010 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik lees hier wel dat wij het niet worden
Ach kom toch godverdomme opquote:
ik hoop met je mee, wordt een blamage anders, regels en een opening door Dreetje Hazesquote:
Het is toch ook niet te verkopen in deze tijden dat we nieuwe stadions gaan bouwen of bestaande uitbreiden en vervolgens een organisatie goud geld laten verdienen zonder dat ze daar belasting voor verplichtigd zijn?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach kom toch godverdomme op2 centimeter sneeuw en ons land ligt in duigen
En dan willen El Groupo Blatterlike hierheen halen met al hun achterlijke shit? Die hele boevenbende moet opgeheven worden en dan achter het schuurtje, als niemand kijkt even aanpakken.
Stelletje nazi's.
Ik wist niet dat jij een FIFA bobo was! Op welk land heb je gestemd? Op NE/BE? Wij hebben Goelliet en Kruif en Pfffaafff!quote:
Nee, natuurlijk niet. Ik snap ook écht niet dat er mensen zijn die het hier willen hebben.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is toch ook niet te verkopen in deze tijden dat we nieuwe stadions gaan bouwen of bestaande uitbreiden en vervolgens een organisatie goud geld laten verdienen zonder dat ze daar belasting voor verplichtigd zijn?
Dat kunnen we best, het mag alleen niets meer kosten, tegenwoordig.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:30 schreef Toverheks het volgende:
Dat kunnen we al niet normaal in elkaar flansen ( zie televisiergala of een ander gala)
De lokale hyena's! Die krijgen de goede stukken, de rest zit opgescheept met een stinkend karkas.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik snap ook écht niet dat er mensen zijn die het hier willen hebben.
De gemeentereinigingsdienst en aanverwante activiteiten!quote:
De plaatselijk afvalberg en grofvuil....Onvriendelijk wijf en dat had ik bijna ook nog gezegd.....maar ik hield me in.....quote:
oh oke, ik dacht weer een nieuw topic ergens, want elke afkorting probeer ik nu uit het blote bolletje te lerenquote:Op donderdag 2 december 2010 15:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De gemeentereinigingsdienst en aanverwante activiteiten!
Dus wel. Want als je de plannenmakers mag geloven levert het ook heel veel op.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is toch ook niet te verkopen in deze tijden dat we nieuwe stadions gaan bouwen of bestaande uitbreiden en vervolgens een organisatie goud geld laten verdienen zonder dat ze daar belasting voor verplichtigd zijn?
omg wtf ffs gz, edquote:Op donderdag 2 december 2010 15:47 schreef Toverheks het volgende:
want elke afkorting probeer ik nu uit het blote bolletje te leren
Intelligente mensen snappen dat we dat gedoe hier niet moeten hebben.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:49 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dus wel. Want als je de plannenmakers mag geloven levert het ook heel veel op.
Ellende jaquote:Op donderdag 2 december 2010 15:49 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dus wel. Want als je de plannenmakers mag geloven levert het ook heel veel op.
al een luier van pampers geprobeerd? Die hebben ook vochtobsorberende korrels. En mocht dat te groot zijn, goede zoogcompressen hebben ook vochtabsorberende korrels. Daar heb je meer aan dan een dot watten.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waarom maken ze dat absorberend verband niet van hetzelfde materiaal als inlegkruisjes. Nou was ik bijna aan het doorlekken
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De gemeentereinigingsdienst en aanverwante activiteiten!
Voor mij hoeft het ook allemaal niet, ik zie geen enkel voordeel. Hoorde vanmorgen in het nieuws dat die FIFA bonzen momenteel verblijven in een hotel waar een kamer gemiddeld ¤ 750,-- per nacht kost. Dat hotel is er dus in ieder geval wel beter van geworden, maar wat heeft de gemiddelde burger daaraan?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Intelligente mensen snappen dat we dat gedoe hier niet moeten hebben.
Niet in mijn fucking Klundert i.i.g.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:55 schreef Toverheks het volgende:
we gaan beginnen, over een kwartiertje weten we het dus.
2018 wat zal het worden.
Adem in.......adem uit en probeer het morgen nog eens? Wat is het probleem eigenlijk?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:50 schreef Laysa het volgende:
Nu moet ik godver ws zelf alsnog naar de stort...alsof ik het niet druk genoeg heb...
Nee het zijn geen watten! Het is absorberend verband. Die blijven niet aan de wond zelf plakken. Dan de troep er ook gewoon uit.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
al een luier van pampers geprobeerd? Die hebben ook vochtobsorberende korrels. En mocht dat te groot zijn, goede zoogcompressen hebben ook vochtabsorberende korrels. Daar heb je meer aan dan een dot watten.
Hoop het niet, daar heeft de Russiche maffia wel een grote vinger in de pap dan.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:57 schreef spuitje het volgende:
[..]
Adem in.......adem uit en probeer het morgen nog eens? Wat is het probleem eigenlijk?
Nou en!? Het zijn allemaal criminelen!quote:Op donderdag 2 december 2010 16:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoop het niet, daar heeft de Russiche maffia wel een grote vinger in de pap dan.
Ja dat is wel mooi! Dieven op visite bij dieven! En naderhand mag iedereen raden wie er met het geld vandoor isquote:Op donderdag 2 december 2010 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou en!? Het zijn allemaal criminelen!Dat is juist prima, laat ze maar lekker onderling kutten.
Dat dus! Geweldigquote:Op donderdag 2 december 2010 16:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat is wel mooi! Dieven op visite bij dieven! En naderhand mag iedereen raden wie er met het geld vandoor is
nou we wachten af, maar Rusland nee als ik zelf Blatter was had ik gezegt nee.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou en!? Het zijn allemaal criminelen!Dat is juist prima, laat ze maar lekker onderling kutten.
Blatter is de grootste tyfusmafioso van die hele corrupte bende!quote:Op donderdag 2 december 2010 16:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou we wachten af, maar Rusland nee als ik zelf Blatter was had ik gezegt nee.
Hendrik Johannes Cruijff (Amsterdam, 25 april 1947quote:Op donderdag 2 december 2010 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Blatter feliciteerde Cruyff net met z'n verjaardag. Leuke hè? Jammer dan weer dat Johan niet jarig is
Daarom wordt het dus Ruslandquote:Op donderdag 2 december 2010 16:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Blatter is de grootste tyfusmafioso van die hele corrupte bende!_!
Hij was in de war met de trouwdag van Johan en Dannyquote:Op donderdag 2 december 2010 16:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hendrik Johannes Cruijff (Amsterdam, 25 april 1947
weet je wat Blatter wil, als het hier gehouden wordt, snelwegen afzetten, alle afzettingen, geen belasting over zoiets en meer van die achtelijke dingen.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Blatter is de grootste tyfusmafioso van die hele corrupte bende!_!
Ik schuif dertig blauwe fiches naar Poetin!quote:
Maar Feyenoord 'krijgt' dan wel een stadion met meer dan 100.000 plaatsen. Dan kunnen er tenminste heel veel mensen komen kijken naar de nacompetitie-wedstrijdenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet je wat Blatter wil, als het hier gehouden wordt, snelwegen afzetten, alle afzettingen, geen belasting over zoiets en meer van die achtelijke dingen.
Jij wilt met Mera trouwen, maar weet niet op wat voor leuke manier je haar wilt vragen.\quote:
quote:
Ik zie mogelijkheden!quote:
Ik wou zeggen Blatter tegen de muur, maar goed.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jij wilt met Mera trouwen, maar weet niet op wat voor leuke manier je haar wilt vragen.\
Nou wij denken wel met je mee hoor
De kerk zeker?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou zeggen Blatter tegen de muur, maar goed.
En het moment dat zich bij mij een gebrek aan creativiteit voordoet werp ik mezelf van het hoogste gebouw in Klundert.
Die van de concurrent natuurlijkquote:
Telefoontje dat het geld is overgemaakt op een anonieme rekeningquote:Op donderdag 2 december 2010 16:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Het duurt nog even. Ik denk dat Blatter nog op een koffertje met inhoud uit Rusland zit te wachten.
Het zou me niets verbazen als de FIFA zelf ook wapens heeft!quote:Op donderdag 2 december 2010 16:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij een gelijke stand wordt het penalty-schieten. Dan verliezen we alsnog
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:19 schreef MoneyTalks het volgende:
JAAAAAA NEDERLAND HEEFT HET WK, WHAAAAAAAAAA
Jonge Aziatische jongetjes anaal verkrachten... Daarna schijnt hij hun onderontwikkelde teelballetjes op te eten. Hij moet dat doen om in leven te blijven, zo is hij 534 jaar oud geworden.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:21 schreef beequeen het volgende:
Wat doet zo'n Blatter eik behalve geld opstrijken?
Zie ie er oud uit voor zijn leeftijdquote:Op donderdag 2 december 2010 16:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jonge Aziatische jongetjes anaal verkrachten... Daarna schijnt hij hun onderontwikkelde teelballetjes op te eten. Hij moet dat doen om in leven te blijven, zo is hij 534 jaar oud geworden.
Vergaderen, lunchen voor een modaal maandsalaris, vergaderen, dineren voor een driedubbel modaal maandsalaris, pakketjes met geld aannemen, vergaderen. Zoiets.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:21 schreef beequeen het volgende:
Wat doet zo'n Blatter eik behalve geld opstrijken?
Tsja, dat doe ik ook weleens, maar hem legt het windeieren. Mij niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:22 schreef hondjes het volgende:
Zichzelf een veer in zijn kont steken
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, dat doe ik ook weleens, maar hem legt het windeieren. Mij niet.
Ah, oke. Wat een leeg bestaan. Hij zou op zijn minst kunnen Fok!ken.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Vergaderen, lunchen voor een modaal maandsalaris, vergaderen, dineren voor een driedubbel modaal maandsalaris, pakketjes met geld aannemen, vergaderen. Zoiets.
En wassen! Die man staat zo'n knieën in het geld dat ie nog moet witwassen!quote:Op donderdag 2 december 2010 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vergaderen, lunchen voor een modaal maandsalaris, vergaderen, dineren voor een driedubbel modaal maandsalaris, pakketjes met geld aannemen, vergaderen. Zoiets.
Z'n laptop loopt iedere keer vast door die sneeuw in de headers.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, oke. Wat een leeg bestaan. Hij zou op zijn minst kunnen Fok!ken.![]()
Die heeft geld zat voor een PIMP abonnement en dan zet ie die header toch gewoon op de blocklist?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Z'n laptop loopt iedere keer vast door die sneeuw in de headers.
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Z'n laptop loopt iedere keer vast door die sneeuw in de headers.
Dat soort mensen vindt het heerlijk om zo'n hele zaal vol en een zooi televisiekijkers op zich te laten wachten.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom duurt dat "doen alsof we stemmen" zo lang?
Ze wachten nog op de laatste steekpenningenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom duurt dat "doen alsof we stemmen" zo lang?
Het kan nog alle kanten op gaan!quote:Op donderdag 2 december 2010 16:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze wachten nog op de laatste steekpenningen
Worden we concurrent van Jian met al z'n slaapkamersquote:Op donderdag 2 december 2010 16:34 schreef Toverheks het volgende:
Schrutz als we hem krijgen, kopen we oud pandje op, knappen het op en openen we een WK Hotel, we lopen dan binnen
wij geven gewoon kadotjes weg, boek nu een kamer en ontvang een extra broodje bij U ontbijtquote:Op donderdag 2 december 2010 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Worden we concurrent van Jian met al z'n slaapkamers
De jostiband is binnen?quote:
quote:
* De_Kardinaal casht 60 blauwe fiches!quote:Op donderdag 2 december 2010 16:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik schuif dertig blauwe fiches naar Poetin!
Neen, geen verrassing. Ik ben gewoon blij dat deze shit aan onze neus voorbij gaat.quote:
JUIST!quote:Op donderdag 2 december 2010 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neen, geen verrassing. Ik ben gewoon blij dat deze shit aan onze neus voorbij gaat.
oke, oke, jullie 2 mogen de opening bij gaan wonen.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
* De_Kardinaal casht 60 blauwe fiches!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |