De lulz is dat er in die kutgifjes ook sneeuw zitquote:
Jewaids, btje nieuwe dingen proberen enzeaux.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:07 schreef Copycat het volgende:
Wat is NSO?
En vanwaar de Breezah stylo, Ian?
Gesprek van de dag daar hoor, in de VS. "Holland? Is that the capital of Coepenheegen? Black Pete? Yeah whatever. Nuke 'em. Care."quote:Op donderdag 2 december 2010 11:54 schreef Jian het volgende: Die meneer komt net uit Amerika en daar zijn ze heel verbaasd dat wij zo'n achterlijk overblijfsel uit het slavernij-verleden nog hebben, da's niet goed voor de kindertjes.
Ik dacht even aan pepernoten en schuimpjes op de weg....quote:Op donderdag 2 december 2010 12:13 schreef Laysa het volgende:
Weer heel terug met een tussenstop bij de AH....Echt in nijmegen geen strooigoed, zelfs niet in de vorm van strooizout
Hebben ze Baby geraakt?quote:Op donderdag 2 december 2010 12:10 schreef CarOnline het volgende:
Na schoolse opvang.
Lijkt je dat leuker, Liesje? Wel pittiger denk ik.
Al die vermoeide kinders.
Gister offerte gehad voor een nieuwe bumpert, zat er bij mij ook eentje in. Niet mijn schuld, ff 703 euro
Als het had gehoplpen dat je hier normaal had kunnen rijden dan had ik dat ook gewoon nog overwogenquote:Op donderdag 2 december 2010 12:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik dacht even aan pepernoten en schuimpjes op de weg....
Ja lastig, leuker niet, anders leuk denk ik. De groep waar ik nu op zit ligt mij gewoon erg aan het hart, zeker ook omdat ik dit jaar die groep 5 maanden lang zo'n beetje alleen heb gedraaid ivm zwangerschappen van collega's. Veel invalkrachten enzo en dat was zwaar maar daardoor voel ik mij wel super verantwoordelijk voor deze groep, dus loslaten zal ik niet makkelijk vinden en zie ik ook wel erg tegenop. Maar aan de andere kant is het natuurlijk super dat ik deze kans krijg, het is in het zelfde gebouw en anders was ik in April toch wel gaan solliciteren op zo'n functie. Op het KDV wordt deze functie al vervult door iemand anders dus hier wordt dat hem sowieso niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:10 schreef CarOnline het volgende:
Na schoolse opvang.
Lijkt je dat leuker, Liesje? Wel pittiger denk ik.
Al die vermoeide kinders.
Gister offerte gehad voor een nieuwe bumpert, zat er bij mij ook eentje in. Niet mijn schuld, ff 703 euro
Nee, gelukkig niet. De Boswachters Auto was dat nog.quote:
Want daar kom je zelf (als je afhankelijk bent van die instanties) veel verder mee!quote:Op donderdag 2 december 2010 12:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ik instanties moet bellen gebruik ik graag moeilijke woorden zodat de medewerkers mij niet meer begrijpen.
Neen, maar het is wel lollig als ik hén moet gaan uitleggen waar ik nou precies recht op hebquote:Op donderdag 2 december 2010 12:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Want daar kom je zelf (als je afhankelijk bent van die instanties) veel verder mee!
Ach, het was een hilarische grappert! Nou, gefeliciteerd. Je wint:quote:Op donderdag 2 december 2010 12:20 schreef remlof het volgende:
Ik heb "zo" in je topic gepost Ian. Wat heb ik nu gewonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |